quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee de manier hoe.
en hier zie je de reactie van vorig topic.
Je hebt het uitgemaakt om ook andere dames te palen.
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Gewoon morgen terug kijken op rtlgemist.nl
Ach Symph laat zequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit is het enige deel nog dat open is, de rest is dicht.
Maar nogmaals priveruzies op een forum uitvechten.....
omdat ik nog steeds om haar geef en ik ook weet hoe de problemen komen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom wil je in vredesnaam dat het goed komt?
details? kom op, even het verhaal compleet maken?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit en te nimmer terwijl ik met jou had met een andere vrouw het bed gedeelt.
de andere dinge inderdaad die jij en ik weten dat heb ik inderdaad fout gedaan en dat is al meer als anderhalf jaar terug.
tevens heb ik daar meedere malen mijn excuses voor aangeboden en dingen gedaan om het goed te maken.
ook heb jij al meer als 10talle keren beloofd om er eindelijk eens over op te houden om eens verder te kijken dan het verleden wat je nog steeds niet doet
Alsof je daar uberhaupt bewijs van had. Inge missen toen het uit was tussen ons. Daar mee aan komen zetten. Petra je neuksletje, toen je mij thuis bracht en haar op een bankje zag zitten mij snel weg wilde hebben omdat je nog snel naar haar toe wou gaanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit en te nimmer terwijl ik met jou had met een andere vrouw het bed gedeelt.
de andere dinge inderdaad die jij en ik weten dat heb ik inderdaad fout gedaan en dat is al meer als anderhalf jaar terug.
tevens heb ik daar meedere malen mijn excuses voor aangeboden en dingen gedaan om het goed te maken.
ook heb jij al meer als 10talle keren beloofd om er eindelijk eens over op te houden om eens verder te kijken dan het verleden wat je nog steeds niet doet
precies, wat ik in het vorige topic ook al zei:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:21 schreef Myraela het volgende:
Esmeralda, misschien moet je eens minder topics openen over alles. Je halve leven staat op FOK!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
Oh, boehoe, ze houden nog van elkaar. Hoe schattig.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ons verliefde stelletje..
Dan moet esmerallllda het dus uitmaken als zij dat niet kan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:23 schreef Exentric90 het volgende:
vreemdgaan is vreemd gaan, ik zou niet meer verder kunnen kijken dan het verleden. dus vind het niet zo gek dat esmerallda er iedere keer over begint
Ach, die mensen zijn niet te beschermen, ken er genoeg. Ze luisteren niet, alleen naar wat ze willen horen. Moeten maar lekker hun leven kapot maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, wat ik in het vorige topic ook al zei:
sommige meisjes van 18 moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Je knalt je hele priveleven op FOK! en hoe lang denk je dat je dat blijft achtervolgen?
Bezint eer ge begint.
Ja, leuk maar in een relatie moet het van twee kanten komen en zo te zien haalt ze alles er bij om je zwart te maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds om haar geef en ik ook weet hoe de problemen komen.
ik wil er ook met haar over praten om haar te helpen ermee (en nee dat blijft lekker prive)
tevens houd ik nog steeds heel veel van haar.
maar vriendlief is verder een potje gamen, en kijkt af en toe eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |