Mwa, kinderen of niet. Dat is niet aan de orde. Dan moet je geen politicus zijn. Kijk naar Wouter Bos, die heeft duidelijk gezegd dat hij het wel goed vindt en aandacht wilde besteden aan zijn gezin. Zo consequent is Verhagen dus niet als het zo is wat jij stelt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef Jojoke het volgende:
Maxime Verhagen heeft drie jonge kinderen en Geert Wilders niet. Dat speelt wellicht ook mee. Bovendien zijn ze pas echt nodig als er nieuws komt uit het paleis over verdere stappen.
Maar kun je uitleggen waarom het belangrijk is? Politici worden ruim op tijd opgeroepen. Het enige dat Wilders nu doet is er voor zorgen dat hij kan klagen als hij niet opgeroepen wordt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, kinderen of niet. Dat is niet aan de orde. Dan moet je geen politicus zijn. Kijk naar Wouter Bos, die heeft duidelijk gezegd dat hij het wel goed vindt en aandacht wilde besteden aan zijn gezin. Zo consequent is Verhagen dus niet als het zo is wat jij stelt.
Je bent wel een beetje Wilders-hijgerig zegquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, kinderen of niet. Dat is niet aan de orde. Dan moet je geen politicus zijn. Kijk naar Wouter Bos, die heeft duidelijk gezegd dat hij het wel goed vindt en aandacht wilde besteden aan zijn gezin. Zo consequent is Verhagen dus niet als het zo is wat jij stelt.
Ja, dan is dat een minpunt van Wilders en zou ik hem dat zeker kwalijk nemen. Ik zou Wilders dan ongeloofwaardig vinden. Ik blijf zeer zeker kritisch wat de PVV betreft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje Wilders-hijgerig zegZou je het ook een probleem hebben gevonden als Verhagen al terugkeerde naar Den Haag en Wilders nog op het strand zat tot hij een belletje kreeg? Juist.
Mag ik effe lachen? Jij bent de PVV-adept van FOK! manquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik blijf zeer zeker kritisch wat de PVV betreft.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar kun je uitleggen waarom het belangrijk is? Politici worden ruim op tijd opgeroepen. Het enige dat Wilders nu doet is er voor zorgen dat hij kan klagen als hij niet opgeroepen wordt.
Nee Koos, dat weet jij ook. Even wat voorbeelden die ik gauw kan vinden:quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ik effe lachen? Jij bent de PVV-adept van FOK! man
De spot drijven met de PVV verkiezingscampagne kan hier: [PAINT] PVV Campagnequote:Op maandag 19 april 2010 19:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En laat ik hiermee even bekrachtigen dat ik na het lezen van het zoveelste 'incidentje' rondom de PVV het wel gehad heb met ze. En dat is opzich wel bijzonder te noemen uit mijn mond.
Pauper partij
Nee hoor, dat is wat jij ervan maakt. Als er geklaagd wordt over criminaliteit gaat het meestal over jonge Marokkaantjes. Dat die toevallig moslim zijn, is een bijkomstigheid, en kan mede een oorzaak zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sowieso is het een kromme opmerking. Als een jonge Marokkaan een overval pleegt dan spreek je toch van een misdadige moslim? Of doen we hetzelfde met christenen? Als een jonge Nederlander uit Staphorst een persoon in elkaar slaat, is dat misdrijf dan gepleegd door een christen?
Ik doel dan ook op de persoon die ik quote. Hij repte over criminele moslims. Jij hoeft je dan natuurlijk niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat jij ervan maakt. Als er geklaagd wordt over criminaliteit gaat het meestal over jonge Marokkaantjes. Dat die toevallig moslim zijn, is een bijkomstigheid, en kan mede een oorzaak zijn.
Akkoord. Heb je gelijk in. Criminele moslims is niet een juiste aanduiding.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doel dan ook op de persoon die ik quote. Hij repte over criminele moslims. Jij hoeft je dan natuurlijk niet aangesproken te voelen
Maar plegen ze misdaden omdat ze moslim zijn of ondanks dat ze moslim zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Akkoord. Heb je gelijk in. Criminele moslims is niet een juiste aanduiding.
Maar, en dat is wel zo, het islamitische geloof speelt wel een rol. Er zijn zaken in Nederland waarmee deze jongeren geconfronteerd worden, die tegen hun geloofsvoorschriften in gaan en waar ze dan kwaad om worden of anderszins aangezet tot crimineel gedrag. (Bijvoorbeeld sexy geklede dames die aangerand worden of erger.)
Dus, helemaal vreemd is het niet als iemand dan spreekt van criminele moslims.
Wellicht, maar dat durf ik niet te zeggen. Maar ik weet bijvoorbeeld dat er ongelooflijk veel Marokkanen in de drugshandel zitten. En dat heeft helemaal niets met hun moslim-achtergrond van doen. Sterker, ik denk zelfs dat de koran het gebruik van drugs afkeurt. En ook het beroven van winkels of mensen heeft weinig te maken met het moslim-zijn van deze jongens.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Akkoord. Heb je gelijk in. Criminele moslims is niet een juiste aanduiding.
Maar, en dat is wel zo, het islamitische geloof speelt wel een rol. Er zijn zaken in Nederland waarmee deze jongeren geconfronteerd worden, die tegen hun geloofsvoorschriften in gaan en waar ze dan kwaad om worden of anderszins aangezet tot crimineel gedrag. (Bijvoorbeeld sexy geklede dames die aangerand worden of erger.)
Dus, helemaal vreemd is het niet als iemand dan spreekt van criminele moslims.
Dat met die drugs kun je wel gelijk in hebben. Dat heeft niks met geloof te maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat durf ik niet te zeggen. Maar ik weet bijvoorbeeld dat er ongelooflijk veel Marokkanen in de drugshandel zitten. En dat heeft helemaal niets met hun moslim-achtergrond van doen. Sterker, ik denk zelfs dat de koran het gebruik van drugs afkeurt. En ook het beroven van winkels of mensen heeft weinig te maken met het moslim-zijn van deze jongens.
Die vlieger zal best opgaan voor een deel van de Marokkanen, maar dat is denk ik een minderheid. Als die redenering klopt dan zouden er immers bijna geen Neder;andse criminelen bestaan. De voornaamste oorzaken zijn, denk ik, aapje zien en aapje doen en de uitzichtloze toekomst die veel van die ettertjes hebben. Marokkaantjes worden aangestoken door hun vrienden en er is te weinig controle vanuit het ouderlijk huis. Daarnaast wonen veel Marokkanen in achterstandsbuurten en volk dat daar woont vlucht nou eenmaal sneller de criminaliteit in. Dat geldt ook voor Nederlanders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:21 schreef Gia het volgende:
Maar, het kan wel zo zijn dat een Marokkaan zich bij een criminele bende aansluit uit gevoelens van walging over de Nederlandse (westerse) maatschappij. Dat het niks boeit om crimineel te zijn in een land dat ze toch al minachten. Waarom gedragen ze zich niet zo in Marokko? Omdat ze voor dat land, voor de wetten aldaar wel respect hebben. En niet te vergeten, voor de wetshandhavers en hoge straffen die daar bestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |