ik hoop het ook voor hem, daarom hoop ik ook dat tussen de fappers, klb-ers en grammar nazis ook mensen zijn die wel serieus kunnen helpenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:54 schreef The_Avatar het volgende:
Die zal wel snel naar oost Europa gaan :s Ik hoop voor je dat ze m pakken.
Hij zegt dat hij er vanmiddag de auto geparkeerd heeft en er om 22:00 uur a 22:30 achter kwam dat-ie weg was.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom niet? Je arriveert in de middag en wilt om 22:00 - 22:30 weer naar huis. Zelfs in Rhenen kun je wel een paar uur doorbrengen hoor.
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:21 schreef casejunkie het volgende:
sorry maar mensen die dit grappig vinden vind ik echt niet kunnen.
Mensen die zo'n auto rijden hebben daar jaren aan gewerkt vaak en veel geld en tijd in hun hobby gestoken.
Dat ook dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij er vanmiddag de auto geparkeerd heeft en er om 22:00 uur a 22:30 achter kwam dat-ie weg was.
Ik weet uiteraard niet hoe laat het bij jou is maar bij ons is net even over half acht in de avond.
Waarschijnlijk wordt hij ergens in een dichte trailer gereden, of even snel overgespoten, valse platen erop, niemand die hem herkentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Is de foto ook de betreffende auto ? Opvallende auto om te stelen ...te opvallend in mijn ogen
Joh, dit is fok, elk detail wat niet klopt wordt afgezekenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is een copypaste van een ander forum waar het gisteravond op is gezet, daarhoef je geen vlugge japie voor te zijn om dat te snappen toch?
ik wou al net een post erover makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is een copypaste van een ander forum waar het gisteravond op is gezet, daarhoef je geen vlugge japie voor te zijn om dat te snappen toch?
En datis erg jammer, gewoon jebek houden dan, en goed kijken of je die supra ziet, of verdachte advertenties qua onderdelen oid op marktplaats tegen komt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Joh, dit is fok, elk detail wat niet klopt wordt afgezeken![]()
Is ook erg jammer, ik zal iig opletten!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En datis erg jammer, gewoon jebek houden dan, en goed kijken of je die supra ziet, of verdachte advertenties qua onderdelen oid op marktplaats tegen komt...
Nee hoor. Je gaat er vanuit dat iemand een normale OP maakt of op zijn minst een aanpassing doet als het zo belangrijk is allemaal.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
heb het al ge-edit holmesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee hoor. Je gaat er vanuit dat iemand een normale OP maakt of op zijn minst een aanpassing doet als het zo belangrijk is allemaal.
Die tijden zijn niet onbelangrijk nl. Maar als het ding als sinds gisteren weg is, weinig kans meer dat-ie nog terugkomt.
Maar gezellig toontje weer van je. Neem een ijsje..
Zet gewoon onderaan het originele bericht het volgende: [/QUOTE]quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz vroeger veel met Maus en groep omgegaan erg klote!
zal me oogies open houden
@Sounddragon Maus staat wel bekent in de Rotterdamse race scené dus als iemand het daar in zijn kop haalt om hem daar op de 400mtr te zetten is diegene niet de slimste.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nooit geweten dat ie rotterdams was
mensen die ik van de scene ken komen voornamelijk uit brabant (DTT, nu tuning fanatics)
aah oke, waalhaven gebied? waren races vroeger vrij populair..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Maus is ook geen Rotterdammer
Maar als we gingen racen gingen we regelmatig naar Rotterdam.
Daar o.a. jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
aah oke, waalhaven gebied? waren races vroeger vrij populair..
Hoe bedoel je precies? IVM doorverkopen en eventuele schade?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef DS4 het volgende:
De ervaring leert dat de auto beter niet teruggevonden kan worden...
Hopelijk is de auto goed verzekerd met taxatierapport... Dat scheelt discussies.
Niet zelden vinden ze zo'n auto terug ofwel gestript, ofwel in een sloot oid. En dan is het niet meer de auto die jij wil. Moet je de auto verkopen en dan krijg je doorgaans minder terug voor de auto dan taxatiewaarde.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef L0we het volgende:
Hoe bedoel je precies? IVM doorverkopen en eventuele schade?
Het is natuurlijk bij iedere auto kut...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Rick_dB het volgende:
moet je niet aan denken als die gejat wordt..
klopt uiteraard, iedereen heeft een bepaalde waarde aan zijn auto, vooral als ie gejat is.ik vind het voor anderen alleen kutter als er een hoop tijd, geld en werk in heeft gezeten en het in 1 klap weg is. een standaard civicje weg is ook kut, maar hoeveel civics staan er te koop en hoeveel suprasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk bij iedere auto kut...
OK, ik hing daar vroeger ook wel eens, en ik weet wat daar aan gespuis tussenhangt, vandaar dat ik het zeiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz vroeger veel met Maus en groep omgegaan erg klote!
zal me oogies open houden
@Sounddragon Maus staat wel bekent in de Rotterdamse race scené dus als iemand het daar in zijn kop haalt om hem daar op de 400mtr te zetten is diegene niet de slimste.
Ik begrijp wel wat je bedoelt... ik rij nu ook in een unieke auto en lang geleden had ik het plezier dat ik een jaar bezig was om een 205 CTI helemaal op te knappen en om te bouwen naar een Griffe uitvoering en twee weken nadat de auto klaar was vond iemand het nodig om op de vlucht van een eerder ongeval die auto total-loss te rijden...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:21 schreef Rick_dB het volgende:
klopt uiteraard, iedereen heeft een bepaalde waarde aan zijn auto, vooral als ie gejat is.ik vind het voor anderen alleen kutter als er een hoop tijd, geld en werk in heeft gezeten en het in 1 klap weg is. een standaard civicje weg is ook kut, maar hoeveel civics staan er te koop en hoeveel supras
klopt, maar toch is er in mijn mening verschil. ik zelf ben ook aan het werk voor een 200sx turbo (s14) en zou het kutter vinden als die klaar is en wordt gejat of door een vriend in de prak wordt gereden (wat onwerkelijk is want ik laat niemand in mijn auto rijden als ie klaar is) dan dat ik een standaard micraatje heb en die wordt totallloss gereden of gejat. tis kut ja, maar een micra koop je sneller dan een persoonlijk omgebouwde/opgevoerde bak. en een s14 is al uniek standaard wat het nog kutter maaktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt... ik rij nu ook in een unieke auto en lang geleden had ik het plezier dat ik een jaar bezig was om een 205 CTI helemaal op te knappen en om te bouwen naar een Griffe uitvoering en twee weken nadat de auto klaar was vond iemand het nodig om op de vlucht van een eerder ongeval die auto total-loss te rijden...
Maar volgens mij kun je net zoiets hebben met een zelf betaalt Micraatje oid die voor jou om ongrijpbare reden uniek is.
Voor 80 euro heb je een trackertje. Knappe autodief die z'n vrachwagen/trailer met lood heeft behangen (komt wel voor maar ja...).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Rick_dB het volgende:
het blijft hoe dan ook kut. ik zie laatste tijd weer mooie imports rijden, in de stad een r34gtt, een enkele r33 gtr, 2 supras.. moet je niet aan denken als die gejat wordt..
en mensen zeggen wel "alarmsysteem", maar dat heeft ook niet altijd nut, werkt eerder vertragend. Eenmaal in de trailer rijde de vrachtwagen wel door
had gekund ja, weet verder ook niet wat hij verder aan heeft gedaanquote:Op zondag 11 juli 2010 11:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Voor 80 euro heb je een trackertje. Knappe autodief die z'n vrachwagen/trailer met lood heeft behangen (komt wel voor maar ja...).
Had je meteen op internet de positie kunnen checken, politie bellen en tjakka auto terug
Na horen is dat ding getaxeerd/verzekerd op 30k, dus dat zal wel snor zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef DS4 het volgende:
De ervaring leert dat de auto beter niet teruggevonden kan worden...
Hopelijk is de auto goed verzekerd met taxatierapport... Dat scheelt discussies.
trailer en weg is hij.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Is de foto ook de betreffende auto ? Opvallende auto om te stelen ...te opvallend in mijn ogen
veel mensen uit de scene uit/met grote clubs zijn wel bekend. denk dat je dijon liebregts ook wel kent samen met monique, vooral na de enorme ombouw van de imprezaquote:Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef Cupra16v het volgende:
[..]
Na horen is dat ding getaxeerd/verzekerd op 30k, dus dat zal wel snor zitten
Laats nog zien knutselen toen er een andere versnellingsbak onder moest
En over het straatrace gebeuren, Maus is inderdaad overal wel z'n beetje bekend.
dtt is weggegaan, later teruggekomen. veel oud-leden van dtt hebben tuning fanatics opgestartquote:Op maandag 12 juli 2010 00:29 schreef winterstorm666 het volgende:
dtt is toch weer gewoon dtt geworden?
of loop ik weer achter?
anyway sterkte
is altijd kut om je auto te verliezen..
Zo feilloos zijn die dingen niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Voor een auto waar voor dergelijk geld aan is verbouwd verwacht je op zijn minsts een GPS tracker
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:20 schreef T42 het volgende:
[..]
en dat is dus een reden om hem te stelen?
sinds wanneer is bomex tupperwarequote:Op maandag 12 juli 2010 10:51 schreef _Drake_ het volgende:
Precies, lelijk of niet mensen moeten van hun klauwen van elkaar spullen afblijven. En ja hij is lelijk maargoed ik ben totaal geen fan van tupperware.
ohja, want een intercooler moet achter een dichte bumpertquote:Op maandag 12 juli 2010 11:08 schreef Repeat het volgende:
Kijk hoe graflelijk die voorbumper is dan jongen.
Hoe durf je dit te vergelijken met een Lambo.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ohja, want een intercooler moet achter een dichte bumpertheb ej de voorkant van een gemiddelde lambo weleens gezien?
leg me eens uit waarom? supra's, skylines, rx-7's staan bekend om hun leeftijd, potentie en vermogen om hedendaagse supercars (ferraris, lambo's, porsches) eruit te rijden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe durf je dit te vergelijken met een Lambo.
En no offense, maar als je dit soort auto's ziet rijden weet je gewoon dat de bestuurder niet de meest slimme persoon is.
Boeiend als zo'n gare auto 0.00001 seconden sneller bij de 100 is. Alsof dat het belangrijkste is. Snel zijn ze allemaal wel, mooi niet. Ik rij 100x liever in een mooie snelle auto dan in zo'n pauperauto waar ik me doodschaam als ik die ergens parkeer.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
leg me eens uit waarom? supra's, skylines, rx-7's staan bekend om hun leeftijd, potentie en vermogen om hedendaagse supercars (ferraris, lambo's, porsches) eruit te rijden.
dit is nu idd je mening, je vorige post gaf meer een (volgens jou) stelling aan. en dat was gewoon een onzinstelling. ik vind cabrio rijders in nederland ook onzin, die 2 dagen dat je leuk weer hebt...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boeiend als zo'n gare auto 0.00001 seconden sneller bij de 100 is. Alsof dat het belangrijkste is. Snel zijn ze allemaal wel, mooi niet. Ik rij 100x liever in een mooie snelle auto dan in zo'n pauperauto waar ik me doodschaam als ik die ergens parkeer.
Maar goed, dat is mijn mening.
Als dat je doel in het leven is.... tsjah.....quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
leg me eens uit waarom? supra's, skylines, rx-7's staan bekend om hun leeftijd, potentie en vermogen om hedendaagse supercars (ferraris, lambo's, porsches) eruit te rijden.
Das net zo leuk als met een Corsa A 2liter/turbo alle porsches en ander snel straatspul eruit te trekken..quote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als dat je doel in het leven is.... tsjah.....
Als jij serieus denkt dat die mensen daar boos om worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Das net zo leuk als met een Corsa A 2liter/turbo alle porsches en ander snel straatspul eruit te trekken..
Gewoon voor de fun, en het is vaak leuk om die bestuurders van snelle wagens boos te zien worden omdat ze verliezen van een auto waar slechts voor 5 a 10.000 in zit
ik trek voor de lol met een kever golfjes gti eruitquote:Op maandag 12 juli 2010 11:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als dat je doel in het leven is.... tsjah.....
mag toch maar 80 (jah ok ze kunne vaak niet schakelen en ik heb een vario bak)quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat die mensen daar boos om worden.
Die lachen zich dood als er een bouwvakker naast hun komt rijden met een auto waar ie 6 jaarsalarissen in heeft zitten. Qua status wint die Porsche het met afstand van die pauperbakken. Maar goed, daar hebben die tokkies ook geen flauw benul van.
Leg mij eens uit waarom ik ze op de Ring dan altijd voorbij rijdt alsof ze stil staan?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Rick_dB het volgende:
Als je met een Corsa alle Porsches er uit trekt komt dat omdat je als Porsche-rijder gewoon geen zin hebt in stoplichtsprintjes en al helemaal niet tegen een opel.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Das net zo leuk als met een Corsa A 2liter/turbo alle porsches en ander snel straatspul eruit te trekken..
Gewoon voor de fun, en het is vaak leuk om die bestuurders van snelle wagens boos te zien worden omdat ze verliezen van een auto waar slechts voor 5 a 10.000 in zit
Die zijn er serieus ja..quote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat die mensen daar boos om worden.
In de meest enge vorm van essentie zijn we het eens...quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
In de meest enge vorm van essentie zijn we het eens...
Daar zijn we het dan weer niet over eens...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Eerlijk is eerlijk; ik zie liever een oud bakje dat opgefokt/aangepast is, dan een nieuwe porsche of andere snelle wagen.
Is deze dan van Jupkequote:Op maandag 12 juli 2010 01:42 schreef winterstorm666 het volgende:
ach so!
ken jupke nog van vroeger crxclub holland.
nee niet van jupkequote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Is deze dan van JupkeOf ging dat gedeelte ff alleen over dtt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
Andere turbo's wel. Andere blokken zie je zelden (ik zie er het nut ook niet van in). Superchargers zie je ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Zijn er veel aangepaste Porsches? En daarmee bedoel ik dan grote projecten waar compleet andere blokken/turbo's in geschroefd worden?
Dat is natuurlijk onzin. Standaard was het helemaal geen bijzondere auto. Het is een auto waar je relatief makkelijk veel vermogen uit kan persen. Maar dat is leuk voor de "recht zo die gaat" mensen, niet noodzakelijk voor diegenen die verstand hebben van auto's.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
als je de Supra (origineel of niet) niet weet te waarderen heb je imo niet zo veel verstand van auto's.
Van wat ik lees heeft ie tegenwoordig dit?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Jupke rijdt tegenwoordig in een Leon, en hij is op het Automaxx forum nog wel te vinden, verder misschien bij DTT nog.
beetje als nick hogan?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef Buschetta het volgende:
Zou zowieso trouwens even op wat poolse websites en ukraine/ wit rusland etc sites wat waarschuwingen/hulpverzoekjes zetten. Soms kan je het geluk hebben dat het eenlingen zijn die die die spullen via internet gaan verkopen dus de plaatselijk "marktplaatsen" kunnen ook een spoor creeren. Als je je onderdelen goed kent dan kan je misschien weer een aanwijzing krijgen.
Misschien wat plaatselijke tuning clubs vragen voor tips etc. Waarschijnlijk moet je het opgeven na een week of 2 en dan na 8 weken weer eens kijken. Maar dan ben ik bang dat je het los moet laten en hopen dat degene die je spul rijdt een flinke crash krijgt
Haha, zo vaak kom ik daar niet, dus ik wist niet dat ie nu weer wat anders hadquote:Op maandag 12 juli 2010 19:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Van wat ik lees heeft ie tegenwoordig dit?
http://automaxx.nl/forum2/showpost.php?p=66182&postcount=278
Denk wel dat ik weet wie je bedoelt, maar ikzelf ben niet z'n fan van al die ''show'' auto's. Ikzelf ben meer van de richting gaan met die banaan, en veelal ''cleanen''. Maar meerendeels van mijn clubje houd hier wel van, en gaat ook veel om met zulk soort jongens. 'T is dan ook toevallig dat ik wist dat de auto gejat was, was vrij ''groot'' nieuws.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
veel mensen uit de scene uit/met grote clubs zijn wel bekend. denk dat je dijon liebregts ook wel kent samen met monique, vooral na de enorme ombouw van de impreza
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |