abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83893783
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is een copypaste van een ander forum waar het gisteravond op is gezet, daarhoef je geen vlugge japie voor te zijn om dat te snappen toch?
Nee hoor. Je gaat er vanuit dat iemand een normale OP maakt of op zijn minst een aanpassing doet als het zo belangrijk is allemaal.

Die tijden zijn niet onbelangrijk nl. Maar als het ding als sinds gisteren weg is, weinig kans meer dat-ie nog terugkomt.

Maar gezellig toontje weer van je. Neem een ijsje. .
pi_83894573
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee hoor. Je gaat er vanuit dat iemand een normale OP maakt of op zijn minst een aanpassing doet als het zo belangrijk is allemaal.

Die tijden zijn niet onbelangrijk nl. Maar als het ding als sinds gisteren weg is, weinig kans meer dat-ie nog terugkomt.

Maar gezellig toontje weer van je. Neem een ijsje. .
heb het al ge-edit holmes
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:31:44 #28
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_83894964
Binnenkort komt Fast & Furious 5, even opletten of ie daar rondrijdt.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:40:18 #29
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83898045
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:21 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

heb het al ge-edit holmes
Zet gewoon onderaan het originele bericht het volgende: [/QUOTE]

Ontopic: zonde van zo'n auto
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:51:41 #30
251119 Rainesz
flets outz
pi_83898685
Hmzz vroeger veel met Maus en groep omgegaan erg klote!

zal me oogies open houden
@Sounddragon Maus staat wel bekent in de Rotterdamse race scené dus als iemand het daar in zijn kop haalt om hem daar op de 400mtr te zetten is diegene niet de slimste .
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_83898907
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Rainesz het volgende:

@Sounddragon Maus staat wel bekent in de Rotterdamse race scené dus als iemand het daar in zijn kop haalt om hem daar op de 400mtr te zetten is diegene niet de slimste .

nooit geweten dat ie rotterdams was

mensen die ik van de scene ken komen voornamelijk uit brabant (DTT, nu tuning fanatics)
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:00:40 #32
251119 Rainesz
flets outz
pi_83899260
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nooit geweten dat ie rotterdams was

mensen die ik van de scene ken komen voornamelijk uit brabant (DTT, nu tuning fanatics)

Maus is ook geen Rotterdammer
Maar als we gingen racen gingen we regelmatig naar Rotterdam.
pi_83899668
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:00 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Maus is ook geen Rotterdammer
Maar als we gingen racen gingen we regelmatig naar Rotterdam.
aah oke, waalhaven gebied? waren races vroeger vrij populair..
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:11:19 #34
251119 Rainesz
flets outz
pi_83899736
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:09 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

aah oke, waalhaven gebied? waren races vroeger vrij populair..
Daar o.a. ja
pi_83899783
De ervaring leert dat de auto beter niet teruggevonden kan worden...

Hopelijk is de auto goed verzekerd met taxatierapport... Dat scheelt discussies.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_83899870
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef DS4 het volgende:

Hopelijk is de auto goed verzekerd met taxatierapport... Dat scheelt discussies.
Hoe bedoel je precies? IVM doorverkopen en eventuele schade?
pi_83899934
het blijft hoe dan ook kut. ik zie laatste tijd weer mooie imports rijden, in de stad een r34gtt, een enkele r33 gtr, 2 supras.. moet je niet aan denken als die gejat wordt..

en mensen zeggen wel "alarmsysteem", maar dat heeft ook niet altijd nut, werkt eerder vertragend. Eenmaal in de trailer rijde de vrachtwagen wel door
pi_83899965
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef L0we het volgende:

Hoe bedoel je precies? IVM doorverkopen en eventuele schade?
Niet zelden vinden ze zo'n auto terug ofwel gestript, ofwel in een sloot oid. En dan is het niet meer de auto die jij wil. Moet je de auto verkopen en dan krijg je doorgaans minder terug voor de auto dan taxatiewaarde.
pi_83900003
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Rick_dB het volgende:
moet je niet aan denken als die gejat wordt..
Het is natuurlijk bij iedere auto kut...
pi_83900134
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk bij iedere auto kut...
klopt uiteraard, iedereen heeft een bepaalde waarde aan zijn auto, vooral als ie gejat is.ik vind het voor anderen alleen kutter als er een hoop tijd, geld en werk in heeft gezeten en het in 1 klap weg is. een standaard civicje weg is ook kut, maar hoeveel civics staan er te koop en hoeveel supras
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:21:56 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83900152
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Rainesz het volgende:

OK, ik hing daar vroeger ook wel eens, en ik weet wat daar aan gespuis tussenhangt, vandaar dat ik het zei
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_83900366
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:21 schreef Rick_dB het volgende:

klopt uiteraard, iedereen heeft een bepaalde waarde aan zijn auto, vooral als ie gejat is.ik vind het voor anderen alleen kutter als er een hoop tijd, geld en werk in heeft gezeten en het in 1 klap weg is. een standaard civicje weg is ook kut, maar hoeveel civics staan er te koop en hoeveel supras
Ik begrijp wel wat je bedoelt... ik rij nu ook in een unieke auto en lang geleden had ik het plezier dat ik een jaar bezig was om een 205 CTI helemaal op te knappen en om te bouwen naar een Griffe uitvoering en twee weken nadat de auto klaar was vond iemand het nodig om op de vlucht van een eerder ongeval die auto total-loss te rijden...

Maar volgens mij kun je net zoiets hebben met een zelf betaalt Micraatje oid die voor jou om ongrijpbare reden uniek is.
pi_83900922
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt... ik rij nu ook in een unieke auto en lang geleden had ik het plezier dat ik een jaar bezig was om een 205 CTI helemaal op te knappen en om te bouwen naar een Griffe uitvoering en twee weken nadat de auto klaar was vond iemand het nodig om op de vlucht van een eerder ongeval die auto total-loss te rijden...

Maar volgens mij kun je net zoiets hebben met een zelf betaalt Micraatje oid die voor jou om ongrijpbare reden uniek is.
klopt, maar toch is er in mijn mening verschil. ik zelf ben ook aan het werk voor een 200sx turbo (s14) en zou het kutter vinden als die klaar is en wordt gejat of door een vriend in de prak wordt gereden (wat onwerkelijk is want ik laat niemand in mijn auto rijden als ie klaar is) dan dat ik een standaard micraatje heb en die wordt totallloss gereden of gejat. tis kut ja, maar een micra koop je sneller dan een persoonlijk omgebouwde/opgevoerde bak. en een s14 is al uniek standaard wat het nog kutter maakt
  zondag 11 juli 2010 @ 11:24:39 #44
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_83909819
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Rick_dB het volgende:
het blijft hoe dan ook kut. ik zie laatste tijd weer mooie imports rijden, in de stad een r34gtt, een enkele r33 gtr, 2 supras.. moet je niet aan denken als die gejat wordt..

en mensen zeggen wel "alarmsysteem", maar dat heeft ook niet altijd nut, werkt eerder vertragend. Eenmaal in de trailer rijde de vrachtwagen wel door
Voor 80 euro heb je een trackertje. Knappe autodief die z'n vrachwagen/trailer met lood heeft behangen (komt wel voor maar ja...).

Had je meteen op internet de positie kunnen checken, politie bellen en tjakka auto terug
pi_83910005
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:24 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Voor 80 euro heb je een trackertje. Knappe autodief die z'n vrachwagen/trailer met lood heeft behangen (komt wel voor maar ja...).

Had je meteen op internet de positie kunnen checken, politie bellen en tjakka auto terug
had gekund ja, weet verder ook niet wat hij verder aan heeft gedaan
pi_83914182
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef DS4 het volgende:

Na horen is dat ding getaxeerd/verzekerd op 30k, dus dat zal wel snor zitten

Laats nog zien knutselen toen er een andere versnellingsbak onder moest

En over het straatrace gebeuren, Maus is inderdaad overal wel z'n beetje bekend.
  zondag 11 juli 2010 @ 18:17:11 #47
53151 T42
Pinball Wizard
pi_83924426
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:15 schreef tuintegel het volgende:
Is de foto ook de betreffende auto ? Opvallende auto om te stelen ...te opvallend in mijn ogen
trailer en weg is hij.

hij zal toch wel goed verzekert zijn
pi_83939104
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef Cupra16v het volgende:

[..]

Na horen is dat ding getaxeerd/verzekerd op 30k, dus dat zal wel snor zitten

Laats nog zien knutselen toen er een andere versnellingsbak onder moest

En over het straatrace gebeuren, Maus is inderdaad overal wel z'n beetje bekend.
veel mensen uit de scene uit/met grote clubs zijn wel bekend. denk dat je dijon liebregts ook wel kent samen met monique, vooral na de enorme ombouw van de impreza
pi_83939802
dtt is toch weer gewoon dtt geworden?
of loop ik weer achter?
anyway sterkte
is altijd kut om je auto te verliezen..
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_83940603
quote:
Op maandag 12 juli 2010 00:29 schreef winterstorm666 het volgende:
dtt is toch weer gewoon dtt geworden?
of loop ik weer achter?
anyway sterkte
is altijd kut om je auto te verliezen..
dtt is weggegaan, later teruggekomen. veel oud-leden van dtt hebben tuning fanatics opgestart

dat is altijd zo, vooral zo'n unieke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')