Je zal maar zweetvoeten hebben ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:28 schreef TC_Artemis het volgende:
TS is jaloers en wilt ook voetballen.
Of een plakzakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Je zal maar zweetvoeten hebben ?
lekker zeg
Welke plek bedoel je precies? Dit snap ik niet goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Foto's van iemand die ik niet eens ken (de halve school wel) met de achterkant van een wc borstel ergens op een plek waar die normaal gesproken niet hoort. Nasty
In dr kut en (klab)anusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Welke plek bedoel je precies? Dit snap ik niet goed.
Waarom de WC-borstel? Er zijn diverse huishoudelijk artikelen die kunnen dienen ter opvulling van het vrouwelijk geslacht. Waarom niet gekozen voor de wat meer geijkte komkommer of eventueel een colafles? Vragen, zoveel vragen.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Waarom de WC-borstel? Er zijn diverse huishoudelijk artikelen die kunnen dienen ter opvulling van het vrouwelijk geslacht. Waarom niet gekozen voor de wat meer geijkte komkommer of eventueel een colafles? Vragen, zoveel vragen.
die wil je niet zienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:45 schreef Snaavel het volgende:
Ik verwacht nog niet dat deze vraag is gesteld, ben te lui om te lezen.
maar heb je die foto's nog?
Inmiddels is ze waarschijnlijk gestorven aan vijftien verschillende infecties.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee
Het meisje kickte er waarschijnlijk op..
heb er genoeg van gehoord, deels gezien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja had jij die toen ook gezien?![]()
Die wil je niet zienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja had jij die toen ook gezien?![]()
verkeerde quote gok ik?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:58 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Die wil je niet zienja die zullen vast nog wel ergens op mijn oude pc staan.
ik heb ze nooit door gestuurd, maar toen wij ruzie kregen met dat vage wijf, had ik toch wel de neiging om haar er mee te confronteren met de foto's
Ik kende ze allemaal, echt toevallig
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb er genoeg van gehoord, deels gezien.
haar zus tennist bij mij op de clubquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Spannend haha
Heb jij geen naam/hyves ofzo?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haar zus tennist bij mij op de clubken ze verder niet. weet wel een naam ja, maar die ga ik niet posten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het word nog mooier!Ja, ik wil ook een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het word nog mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jullie denken dat ze die foto's op haar hyves heeft staan?quote:
~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
jullie denken dat ze die foto's op haar hyves heeft staan?
nu wil ik een PMquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja kreeg laatst ook foto's van een vriendin doorgestuurd en op die foto's stond de ex van dr vriend. Lag ze daar in een kort rokje, bh, fles drank en dr benen wijd bezopen op de bank. Hadden dr vrienden doorgestuurd
Tsja dat vind ik wel humor..
Nop maar FedExpress en ik hebben op dezelfde school gezeten en hebben het daarom over dezelfde foto'squote:
Ohquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nop maar FedExpress en ik hebben op dezelfde school gezeten en hebben het daarom over dezelfde foto's
En daarom wil ik ook de zelfde foto's hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nop maar FedExpress en ik hebben op dezelfde school gezeten en hebben het daarom over dezelfde foto's
Ga ik ook niet sturen, heb ze niet eens meerquote:
ik zie net dat ze ook bij mij op de club tennist inderdaadquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga ik ook niet sturen, heb ze niet eens meer
Tevens tennist dat meisje net over de Maas
jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef Exentric90 het volgende:
jullie komen uit noord-brabant ?
heb sterk vermoede dat ik weet over wie jullie het hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |