Ik moest ineens weer denken aan een bepaalde situatie van 1 tot anderhalf jaar terug.
En moest eigenlijk er weer heel erg om lachen

De situatie:
Ik werd toegevoegd door een msn adres. Laten we die "verklikker" noemen.
Verklikker begon tegen mij te praten. Hij wilde niet zeggen waar hij woonde of wie hij was. Door zijn mail adres vond ik zijn hyves, waar een foto op stond en die me bekend voor kwam, maar dat bleek een ander persoon te zijn.
Toen zei hij ken je J.............. ? ja die kende ik zei ik. Hij vertelde dat hij wat grappige foto's had gezien waar zij aan het "Voetballen" was. Hmm, oke denk ik , het zal wel.
Tot dat ik ze toe gestuurd kreeg

. Bleek dus dat J........... (meisje) met haar voeten op één jongen zijn ballen zat en aan het rukken was.
De jongen die daar ligt zullen we maar "Genaaid" noemen. Hij komt op elke foto weer terug. Alle betreffende meiden foto's die ik toegestuurd kreeg kende ik erg goed. Heb misschien van 4, 5 verschillende foto's ontvangen

tot de meest ranzige dingen.
Het allerleukste nog, 1 vies kutwijf waar een paar vriendinnen van mij ruzie mee hadden tijdens kermis in de botsauto's

zij staat zwaar voor lul op die foto's.
Al die foto's die ik heb gekregen zijn zwaar voor lul. En dat al die personen dit toegestaan hebben kan ik niet begrijpen.
Toen wilde ik dus wel weten waarom Verklikt al die foto's stuurde. Bleek genaaid en verklikt ruzie te hebben en daarom deed verklikt dit. Genaaid zie ik wel eens in de winkel, stiekem moeten we dan toch wel lachen

-- Zo dat was mijn raarste situatie op msn.
Nu jullie vermaak elkaar met grappige verhaaltjes de avond door