Dat is het dus niet, dit op de foto is terlenkaquote:
Ik ben verre van een oud mannetje, dus nee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, dit op de foto is terlenka
Ik heb het over de OUDERWETSE talenka broek die veel oude mannetjes dragen, meestal in de kleuren donker bruin, donker blauw, donker groen
?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, dit op de foto is terlenka
Ik heb het over de OUDERWETSE talenka broek die veel oude mannetjes dragen, meestal in de kleuren donker bruin, donker blauw, donker groen
Ja dat is wel zo`n beetje het type broek jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:40 schreef Sander het volgende:
Zijn dat die te grote, te lange, te korte, te smalle, lelijke kutbroeken waar vooral bejaarde Turkse mannen in rondschuifelen? Dan nee, dank je
Foto van je broer met telenka.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo`n beetje het type broek ja
Mijn broer draagt ze sinds kort![]()
Hij gaat er mode mee maken zegt ie, draagt er gewoon z`n nikes bij
zoiets alleen ietsje minder wijdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:41 schreef G-NiLES het volgende:
wtf ?
http://www.columbusmagazine.nl/images/user_images/57ae2/57ae2.jpg
is dat het?
En in het openbaar kom je er ook nog eerlijk voor uit dat hij je broer is?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo`n beetje het type broek ja
Mijn broer draagt ze sinds kort![]()
Hij gaat er mode mee maken zegt ie, draagt er gewoon z`n nikes bij
Omg.. dit vind ik toch wel heel erg.. gay..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef karoltje het volgende:
Een harembroek dus?
[ afbeelding ]
Ik draag het zelf wel maar vind het voor mannen geen pan.
ik vind het eerlijk gezegd mannelijker uitzien zon broek.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef karoltje het volgende:
Een harembroek dus?
[ afbeelding ]
Ik draag het zelf wel maar vind het voor mannen geen pan.
dit dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef opastokvis het volgende:
[ afbeelding ]
deze stof.
wordt het ook niet in uniformbroeken gebruikt, of was dat alleen vroegah?
Hij is vast homo of zo, en dan hoef je toch al niet meer aan je reputatie te denkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |