oh... dat... kejquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Natuurkunde. Quantummechanica enzo.
Oh, ik zie dat het kwantummechanica heet in het Nederlandsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh... dat... kejIk heb werkelijk geen idee.
Je had het boek ook zelf kunnen kopen toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou jaAls ik dit vak niet haal kan ik wel dag zeggen tegen masteren volgend jaar
Audacityquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand een programmaatje waarmee je stilte uit een liejde kan halen? Want ik heb een liedje van 8 minuten echter zo'n 4 minuten is stilte daarvan en dan de laatste 30 seconden is dan nog een beetje geluid.
Dat dus.quote:
oh ja.. Dat programmatje heb ik.quote:
Inderdaad, dat ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je had het boek ook zelf kunnen kopen toch?
Niet dat dat het duidelijker maakt hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat het kwantummechanica heet in het Nederlands
Geen idee.quote:Dingen met het onzekerheidsprincipe enzo, kat in een doos, dat soort dingen
Ja maar ik had al afgesproken dat ik hem van hem kon lenen, aangezien hij het tentamen toch niet ging doen. Maar als ik dit had geweten...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je had het boek ook zelf kunnen kopen toch?
Je weet pas of de kat in de doos levend of dood is als je de doos opent?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet dat dat het duidelijker maakt hoor.
[..]
Geen idee.
Die kat kan toch gewoon miauwen of tegen die doos krabbenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet pas of de kat in de doos levend of dood is als je de doos opent?
Hoe weet je dat dat een kat is?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
Die kat kan toch gewoon miauwen of tegen die doos krabben
Dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet pas of de kat in de doos levend of dood is als je de doos opent?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoeft niet.Als je de kat kan horen ademen door de doos heen, weet je het ook. Als het de doos doorzichtig is en de kat beweegt, weet je ook dat hij niet dood is.
quote:
Omdat dat erop staat, duh!quote:
Het duurde nog lang vond ikquote:
Ik las het net ?!?quote:
Ik bedoelde Jan's opmerkingquote:
Op 14 minuten ruim van de winnaar pas over de streep. En heeft nu een achterstand van 13:11 op Chavanel (de winnaar van vandaag).quote:
quote:
Soms welquote:
Moetje?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |