nee, dat werkt nog steedsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:54 schreef YPPY het volgende:
Soda? Of is dat inmiddels achterhaald?
Hahaha heb speciaal al koekjes gekocht dus dat gaan we zo proberen en anders maar naar HAP.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:06 schreef YPPY het volgende:
Voet in een bak soda en koekjes in d'r handen en tv voor d'r ogen. Kom je vast een eind.
beter!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:29 schreef Pvoesss het volgende:
Gelukt ik heb een pincet gekocht speciaal voor diepe splinters en na 5 minuten duw en trek werk was die eruit.
me tooquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:45 schreef Memmel het volgende:
KD dan bied ik bij voorbaat al mijn excuses aan voor onverhoopt afbekken. Ik kan zo moeilijk tegen verkooptelefoontjes...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:31 schreef Memmel het volgende:
Mag ik even vloeken? Heb ik in Parijs een hemdje en jurkje gekocht bij petit bateau. Zitten de kleding klemmen er nog op!!! Gvd!!! De winkel in den haag kon me ook niet helpen, want die hebben een ander systeem! Nou, ik ga daar
met bon en al heen en ze geven maar gewoon mijn geld terug!
Nee..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Jammer....
Gaat het nog weer uit je dekbed denk je?
Is het al gelukt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:40 schreef Memmel het volgende:
Ja volgens mij zijn ze zonder inkt. Ik ga hetvstraks proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei net tegen M. dat ik het warm vind, dat wil nogal wat zeggen hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Had er al iemand gemeld dat het warm is?
Laptop op schoot is niet goed...
Geslaagdquote:
die is cool iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:40 schreef Lois het volgende:
Ik vind de "standaard PI' instelling toch ook wel retegaaf*fan van nieuwe layout is*
quote:
Wij hebben achterburen die bijna iedere dag barbecuen, dus ik moet opletten dat ik voor half vijf de was van de lijn heb gehaald.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:42 schreef Saffier het volgende:Onweer
regen
verkoeling
een beetje dan
![]()
M en ik waren nét op tijd met de laatste was binnenhalen, ik heb tot het laatste moment gewacht in de hoop dat het dan droog zou zijn maar nu staat er dan toch nog even een wasrekje in de huiskamer
Die heb ik ook! Ik vind de kleur groen echt te spuug (ha, ha) lelijk, past ook nergens bijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb laatst 2 nagellakjes van Gosh gekocht bij Kruidvat. Een groene met prachtige glitters, die had ik eerst op en gisteren vervangen door Silver, staat perfect bij van alles en nog wat. Net echt zilververf!
huuu dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik heb ineens zo'n fijne jeukarm om niks, zo'n plek die plotseling giga gaat jeuken en waar allemaal bultjes op verschijnen. Alleen erop slaan helpt.
Dit was serieus ook de eerste groene nagellak die ik ooit gekocht heb én daadwerkelijk opgedaan heb. Man, wat sparkelt het toch fijn in het zonlicht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik vind de kleur groen echt te spuug (ha, ha) lelijk, past ook nergens bij. maar omdat er zulke mooie glitters inzitten ben ik er toch dol van
.
Ohmygosh die heb ik ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik vind de kleur groen echt te spuug (ha, ha) lelijk, past ook nergens bij. maar omdat er zulke mooie glitters inzitten ben ik er toch dol van
.
Ja kan ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
huuu dat heb ik ookop mijn schouders en in mijn nek, zonneuitslagje?
't Is dat mijn handen door de zon wat bruiner zijn dan normaal, want anders stond die nagellak al helemaal niet.quote:
Wij hebben gewoon telepatisch dezelfde rommel gekochtquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan woensdag trouwens naar 2 huizen kijkenWe hebben definitief besloten dat nu best een goed moment zou zijn om een ander huis te kopen. Vind het best spannend! Eén van de twee huizen ben ik stiekum echt heel verliefd op
Nu hoop ik eigenlijk wel een beetje dat de foto's het niet gunstiger uit laten komen dan dat het in werkelijkheid is, want eigenlijk wil ik het gewoon
Tijd voor vergelijkingsfoto`squote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon telepatisch dezelfde rommel gekocht.
Pciesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:14 schreef Saffier het volgende:
Niet slecht zeg! Ik snap ook wel wat je erin ziet en er hoeft idd niet zo heel veel aan gedaan te worden in eerste instantie. Helemaal naar je smaak kan in stapjes
Leuk huis! Maarre...hoe ligt de tuin? Ik vermoed op het Noorden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
PciesDit is in veel opzichten al een stuk handiger als ons huidige huis (met name de badkamer en het buiten-gedeelte). Bovendien hebben we wel overwaarde in dit huis zitten, dus we zouden al het één en ander aan kunnen passen als we dat per sé willen..
Ja, ik heb dus nu net Silver op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Dames, doe es een vergelijkende-groene-nagellak-contest! Fotooos!
Als de tuin diep genoeg is, is dat helemaal niet ergquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Leuk huis! Maarre...hoe ligt de tuin? Ik vermoed op het Noorden.
Dan issie perfect!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef Incantrix het volgende:
Op het noordwestenEn wij vinden het wel ok om overdag geen zon te hebben, ik heb sowieso last van zonne-allergie, dus wij hebben liever avondzon
Ca.ra, lief van je![]()
Tenen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus nu net Silver op.Die groene is trouwens mega irritant afhalen door die glitters.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:14 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Moussy, we doen gewoon zo'n voetenspoelbakding bij de deuren, net als in het zwembad
(Het is overigens wel fijn als mensen even wat nadelen noemen.. Dan ga je wel ff beter nadenken bij wat je zelf nog niet opgemerkt had)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus nu net Silver op.Die groene is trouwens mega irritant afhalen door die glitters.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben witte plavuizenzal ik er nog ff over doorgaan?
We hadden die witte natuurlijk al láng kunnen vervangen, of een vloer er overheen.. maar we kunne het gewoon niet eens worden over een andere vloer
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben witte plavuizenzal ik er nog ff over doorgaan?
We hadden die witte natuurlijk al láng kunnen vervangen, of een vloer er overheen.. maar we kunne het gewoon niet eens worden over een andere vloer
Ik zag net een compleet concert van Anouk weggespoeld worden. Mensen allemaal gillen voor het onweerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef krijtlijk het volgende:
pfff, het is hier behoorlijk noodweer. Het waait zelfs zo hard dat ik mijn ramen met heel veel moeite dicht heb gekregen En ik zag net iemand fietsen met een paraplu in de hand, die wil graag op de Mary Poppins manier naar huis volgens mij![]()
Hoe is het weer bij jullie?
Water tot boven de enkelsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik zag net een compleet concert van Anouk weggespoeld worden. Mensen allemaal gillen voor het onweerWaden door het water dat tot boven hun enkels staat op de weg...
Maar geen hagel en windstoten ofzo. Hopelijk wordt het nu wat koeler
En ik heb vanmiddag mezelf met Ruby Pumps bekleurd voor mijn Seche Vite ontmaagding. Ook met rotglitters, dus zolang het blijft zitten, blijft het zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
De hele weg was volgelopen hier voor het huisquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Water tot boven de enkels![]()
Dan overdrijf ik hier een beetje met m'n noodweer hier
Die heb ik uiteraard ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ik heb vanmiddag mezelf met Ruby Pumps bekleurd voor mijn Seche Vite ontmaagding. Ook met rotglitters, dus zolang het blijft zitten, blijft het zitten.
[ afbeelding ]
Zó vind ik rood mooi!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ik heb vanmiddag mezelf met Ruby Pumps bekleurd voor mijn Seche Vite ontmaagding. Ook met rotglitters, dus zolang het blijft zitten, blijft het zitten.
[ afbeelding ]
Ik heb vroeger ook aan de rijn gewoond en dat hadden wij ook altijd! (Wageningen, en jullie?) Toen we aan de maas woonden trouwens ook hoor. Maar toen woonden we iets verder en hadden we er minder last van.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:46 schreef Poppejans het volgende:
Wij wonen vlak aan de Rijn, bliksem blijft altijd boven het water hangen naar mijn idee.
Het gaat er hier echt keihard af
Botsauto rood noemt mijn wederhelft hetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zó vind ik rood mooi!En dat 'zolang het blijft zitten, blijft het zitten' had ik ook willen doen, mits dat groene multipasbaar bij m'n kleding zou zijn. En da's nou net het probleem! Ik hou nogal van matching.
Moet ik hier eens kijken? Hier in Hilversum is op meerdere plaatsen het volledige assortiment Gosh/Catrice/Essence te verkrijgen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:38 schreef moussy het volgende:
Ik wil gosh purple heart eigenlijk wel, maar niet te krijgen hier... uiteraard....
Dat heb ik ook altijd als ik het druk hebquote:Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben helemaal een kip zonder kop de laatste maanden.
Datquote:Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik het druk heb
Vooruit. Maaar! Alleen omdat jij het bentquote:Op zondag 11 juli 2010 12:13 schreef k_i_m het volgende:
Orea, doe mij nog eens 1 keer je adres please?. Ik moet nog steeds wat opsturen
. Ik ben tragisch, ik weet het
.
Mijn lievelingslakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jou moet ik ook nog wat sturen. Maar dat adres had ik al ergens anders veiliggesteldquote:
dit zijn 7 nummers gratis en een shirtje van simplycolors met opdrukquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb laatst ergens online een abo afgesloten op de mama, 6 nummers gratis en een bon voor een shirtje van rainbowbabies. Prijstechnisch gezien beter dan 60% korting
Moet je even wachten.. want nu is het alleen selectie bellen..maar ik zou op mijn werk kunnen vragen of het mogelijk is of ik hem zelf ook aan vrienden oid aan mag biedenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
haaaai!
wij zaten in de auto op weg terug naar huis met het onweerwel een mooi schouwspel onderweg.
Kleurdoos wat is dat met dat Mama? Ik wilde een jaarabo op de mama nemen eigk, geldt die 60% korting dan ook voor nieuwe abonnees? Krijg je provisie per klant anders wil ik best via jou een abo nemen hoor![]()
Alleen mn telefoon is total loss
je mag mij ook wel bellen. Vorig jaar een half jaar abonnement gehad, erg leuk blad.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dit zijn 7 nummers gratis en een shirtje van simplycolors met opdruk
Okay prima!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Moet je even wachten.. want nu is het alleen selectie bellen..maar ik zou op mijn werk kunnen vragen of het mogelijk is of ik hem zelf ook aan vrienden oid aan mag biedenik krijg idd provisie ja
(en ik scoor als een gladiool, 50-70 eur extra per avond, Kching
HEERLIJK!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:00 schreef Orea het volgende:
En precies de enige hoosbui met onweer van dit moment in NL komt hier nu over
Ja maar ja maar, ik had dus net besteld voordat jij hier vrolijk kwam melden Mevrouw De Vertegenwoordigster te worden. Dus ik kon je kas ook niet meer spekkenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
en daarbij is dat van mij dus wel meer kortingdat weet ik immers omdat ik er zelf werk
![]()
Ik denk dat ze het met alle liefde voor je doen hoor!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, dat moet vantevoren. En als we plannen, maken we ook altijd een ''slecht weer'' planning, als de activiteit afhankelijk is van goed weer.![]()
En mijn ouders: tja, ik ben niet voor niets uit huis gegaan, toen ik me besefde hoe het voor hun moet zijn.
Ghe, het kan ook wel handig zijn hoor..maar je dochter als werkster gebruiken is vast niet pedagogisch verwantwoord hequote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Oxymoron het volgende:
Ja, ik moet altijd ingevulde tijd hebben. Niks doen = klieren. Om het maar ''ingevuld'' te hebben.
Mijn hele dag is ingevuld. Dus ook met ontspannen, maar dat doe ik vast niet op een manier, die anderen ''niks doen'' zullen noemen. Ik snoezel, bijv. En dat is ook een activiteit.
Niks doen = niet lekker voor mij.
Vakanties en weekenden zijn ook helemaal ingepland. En soms vind ik dat wel lastig, voor mijn ouders. Dat ze mij altijd bezig moeten houden of, me iets te doen moeten geven. Maar mijzelf vermaken, met de WAT-wijzer bijv. gaat ook al veel beter.
jaquote:
Ja, alleen bij jullie dan want hier is nog geen druppel gevallenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:00 schreef Orea het volgende:
En precies de enige hoosbui met onweer van dit moment in NL komt hier nu over
had je niet hier even de badkamer mee kunnen pakken?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik wel, maar ik heb dan ook vanmiddag het hele huis gepoetst.
Bij ons is de supermarkt nu niet eens open...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:54 schreef huuphuup het volgende:
ik was boodschappen doen want de suup hier gaat pas om 4 uur open![]()
en 800 wasjes draaien en dingen uitpakken en opruimen. Maar k geloof dat k nu eventjes mag zitten. Als de droger niet zo begint te piepen ofzo. Ohja en koken moet ook nog
ik ben zo slecht met eten in de zomer
Snorry, ik moest even hardop lachenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:06 schreef Ca.ra het volgende:
Parasolletje, zoonlief in het badje en mama er met de voeten ook bij. Plons!
Ik heb net eens even zitten tellen en ik ben dus vannacht serieus 27 keer in mijn rechter enkel gestoken. Links ben ik overduidelijk niet smakelijk, daar heeft hij het na 1x voor gezien gehouden.
bij ons is zelfs de aldi en de lidl openquote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij ons is de supermarkt nu niet eens open...
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef Asyniur het volgende:
[..]
had je niet hier even de badkamer mee kunnen pakken?
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef moussy het volgende:
[..]
bij ons is zelfs de aldi en de lidl open
Damn, moet ik hem nog zelf doenquote:
Haha, nouja, die van ons zijn ook met z'n drieën, dus die kunnen zo'n beest insluiten enzoquote:Op zondag 11 juli 2010 17:19 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn poezel mist de benodigde coördinatie om ook maar iets te vangen. En met deze warmte doet ze niet eens een poging. Verwend nest!
Sorryquote:Op zondag 11 juli 2010 17:19 schreef Asyniur het volgende:![]()
[..]
En die ene supermarkt die we dan hebben, wordt dan overvallen
[..]
Damn, moet ik hem nog zelf doen
Wat heb jij een mooi leven!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef k_i_m het volgende:
De man komt straks thuis met friet en frikadellen. Kan het leven nog mooier?
Waarom zei je dat nu.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef k_i_m het volgende:
jawel, als er ook nog een boerenbrok bij had gezetenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:55 schreef k_i_m het volgende:
Of je laat de man vanavond even naar de snackbar toeren, tis toch rustig met voetbal en zoquote:Op zondag 11 juli 2010 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waarom zei je dat nu.Nu heb ik daar ook zin in. En dat terwijl mijn man op dit moment pasta met boursin cuisine maakt, dus het gaat écht niet gebeuren dat we patat met frikandellen eten. Dat gebeurt eigenlijk nooit, nu ik er bij nadenk. Maarrrr ik heb toevallig van de week een doos bitterballen gekocht, die kunnen vanavond natuurlijk prima als tussendoorhapje dienen.
Er hoort ook een kind zonder oren bij, juich niet te vroegquote:Op zondag 11 juli 2010 18:02 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooi leven!
Een schoon huis en een vent die friet met frikandellen meeneemt![]()
Ik wil het ook!
Zijn dat dezelfde van je weet nooit wie je buurman is?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef moussy het volgende:
Wij gaan barbeknoeien, met de buren, de stokkies met weet ik veel vlees werden net al over de schutting aangegeven
Maar toch, een schoon huis en friet met frikandellen... suchtquote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Er hoort ook een kind zonder oren bij, juich niet te vroeg.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waarom zei je dat nu.Nu heb ik daar ook zin in. En dat terwijl mijn man op dit moment pasta met boursin cuisine maakt, dus het gaat écht niet gebeuren dat we patat met frikandellen eten. Dat gebeurt eigenlijk nooit, nu ik er bij nadenk. Maarrrr ik heb toevallig van de week een doos bitterballen gekocht, die kunnen vanavond natuurlijk prima als tussendoorhapje dienen.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:35 schreef oeke het volgende:
Hier geen voetbal hoor, maar redelijk uitgeput van een weekend tuinieren.![]()
Wat is het heerlijk op de tuin. Ko moest huilen toen hij weer thuis was.Hij pakte net mijn sleutels en kroop naar de deur.
Morgen gaan we weer terug denk ik.
Kan de wedstrijd wel volgen door de kroeg aan de overkant.![]()
Haakse Yppy!
Gheghe Suzanne!
ik zou zeggen: "nu!" ware het niet dat ik ook met het dilemma zit. wat is leruker; bad of lekker wat computerenquote:Op zondag 11 juli 2010 20:44 schreef Saffier het volgende:
Laat maar weten wanneer ik drinken moet gaan pakken of het bad aanmoet gaan zetten
GMTAquote:Op zondag 11 juli 2010 20:49 schreef Saffier het volgende:
Smileys kan je vinden onder het reageerschermpje; daar staat 1 enkele smiley, als je die aanklikt verschijnt de rest.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:49 schreef Saffier het volgende:
Smileys kan je vinden onder het reageerschermpje; daar staat 1 enkele smiley, als je die aanklikt verschijnt de rest.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:50 schreef Saffier het volgende:
Waarom wil de kat ook met dit weer óp schoot liggen?
Dat is vroeg Kim
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:16 schreef simmu het volgende:
ik ben lekker muziekjes aan het luisteren. niet boeiend voor julliemaar dit is zo fijn dat ik het gewoon lekker post:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:20 schreef simmu het volgende:
heeft iemand nog tips over hoe je de 2-jarige gemoedelijk kennis laat maken met geslachtsdelen?
uhh dat gaat volgens mij gewoon van zelf..quote:Op zondag 11 juli 2010 21:20 schreef simmu het volgende:
heeft iemand nog tips over hoe je de 2-jarige gemoedelijk kennis laat maken met geslachtsdelen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Haren wassen krijgt wel een hele andere dimensie als er tijdens het uitspoelen ineens een vinger in je schaamstreek prikt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:26 schreef Stiemie het volgende:
Precies. Linde is eens bijna uitgegleden toen ze met mijn vriend onder de douche stond. Ja dan pak je alles vast wat in de buurt is...
Ik ben ook niet voetbal aan het kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 20:35 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb mijn boek uit en alle reclamefolders al gezien, en tja, hier staat ook het voetbal aan. En ik heb vanmiddag al online geshopt dus geld over de balk smijten zit er ook al niet in.
Ach ja, nog een avondje en dan zijn we er vanaf he. Hopelijk valt het mee met de herrie vanavond, dan komen we nog enigszins levend op het werk morgen.
*gaat maar eens een toetje uit de koelkast graven*
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:30 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Zo kopte mijn wederhelft hier een keer bijna de douchewand kapot toen ze ineens een bakje onder zijn ballen hield om het water mee op te vangen. (wat daar kennelijk precies in een straaltje vanaf komt)
OMG ik krijg een mental image...quote:Op zondag 11 juli 2010 21:26 schreef Stiemie het volgende:
Precies. Linde is eens bijna uitgegleden toen ze met mijn vriend onder de douche stond. Ja dan pak je alles vast wat in de buurt is...
[..].
Zo kopte mijn wederhelft hier een keer bijna de douchewand kapot toen ze ineens een bakje onder zijn ballen hield om het water mee op te vangen. (wat daar kennelijk precies in een straaltje vanaf komt)
Oh bah. Dat heb ik een beetje in mijn werkkring. Ik heb er zelfs een 'vriendschap' om beeindigt. Het werd teveel competitiegedoe, waar ik al niet goed in ben, laat staan met iemand die ik vertrouw.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:16 schreef Ca.ra het volgende:
Tja, en in dat LIJKT zit m de crux.
Het architectenwereldje kan een heel erg ellebogenwereldje zijn, en ik kan daar gewoon niet goed mee overweg. Ik kan heus wel wat hebben, maar geen (hordes) backstabbende collega's.
Ik wil ook een groot grasveld hoor op de tuin. En een mini speelhuisje/zandbakje.quote:Hihi en je zou onze tuin nu eens moeten zien, het is zo'n 'onderhoudsvrij' geval met een stukkie gras. Maar dat is meer omdat we geen geld hebben om te doen wat ik zou willen. Dus ach, voorlopig houden we het maar zo en leef ik me uit met een aantal grote bloembakken. Wel lekker veel ruimte voor Thomas om rond te fietsen enzo later.
quote:Communicerende KoHet is zo'n snoepje he, dat ventje van je. Ik ben een Ko-fan!
Heel vaak als ik posts van jou lees dan denk ik oh, dat stadium gaan we ook nog krijgen binnenkort. Hihi.
[..].
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:38 schreef Asyniur het volgende:
Ik moest lachen om de uitspraken van kim en stiemie
Geweldig!
Ow en Caatje, wij kunnen nog wel wat tuintips gebruiken
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik doe heul niet aan voetbaltenen
maar bloemetjes zijn wel een goed plan.. alleen heb ik geen groen voor blaadjes
en wat een leuke foto's oeke & Cara
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:45 schreef oeke het volgende:
GMTA Saffier! Jij dacht ook aan welke kleurtjes ze wel had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |