nee, dat werkt nog steedsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:54 schreef YPPY het volgende:
Soda? Of is dat inmiddels achterhaald?
Hahaha heb speciaal al koekjes gekocht dus dat gaan we zo proberen en anders maar naar HAP.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:06 schreef YPPY het volgende:
Voet in een bak soda en koekjes in d'r handen en tv voor d'r ogen. Kom je vast een eind.
beter!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:29 schreef Pvoesss het volgende:
Gelukt ik heb een pincet gekocht speciaal voor diepe splinters en na 5 minuten duw en trek werk was die eruit.
me tooquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:45 schreef Memmel het volgende:
KD dan bied ik bij voorbaat al mijn excuses aan voor onverhoopt afbekken. Ik kan zo moeilijk tegen verkooptelefoontjes...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:31 schreef Memmel het volgende:
Mag ik even vloeken? Heb ik in Parijs een hemdje en jurkje gekocht bij petit bateau. Zitten de kleding klemmen er nog op!!! Gvd!!! De winkel in den haag kon me ook niet helpen, want die hebben een ander systeem! Nou, ik ga daar
met bon en al heen en ze geven maar gewoon mijn geld terug!
Nee..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Jammer....
Gaat het nog weer uit je dekbed denk je?
Is het al gelukt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:40 schreef Memmel het volgende:
Ja volgens mij zijn ze zonder inkt. Ik ga hetvstraks proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei net tegen M. dat ik het warm vind, dat wil nogal wat zeggen hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Had er al iemand gemeld dat het warm is?
Laptop op schoot is niet goed...
Geslaagdquote:
die is cool iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:40 schreef Lois het volgende:
Ik vind de "standaard PI' instelling toch ook wel retegaaf*fan van nieuwe layout is*
quote:
Wij hebben achterburen die bijna iedere dag barbecuen, dus ik moet opletten dat ik voor half vijf de was van de lijn heb gehaald.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:42 schreef Saffier het volgende:Onweer
regen
verkoeling
een beetje dan
![]()
M en ik waren nét op tijd met de laatste was binnenhalen, ik heb tot het laatste moment gewacht in de hoop dat het dan droog zou zijn maar nu staat er dan toch nog even een wasrekje in de huiskamer
Die heb ik ook! Ik vind de kleur groen echt te spuug (ha, ha) lelijk, past ook nergens bijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb laatst 2 nagellakjes van Gosh gekocht bij Kruidvat. Een groene met prachtige glitters, die had ik eerst op en gisteren vervangen door Silver, staat perfect bij van alles en nog wat. Net echt zilververf!
huuu dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:48 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik heb ineens zo'n fijne jeukarm om niks, zo'n plek die plotseling giga gaat jeuken en waar allemaal bultjes op verschijnen. Alleen erop slaan helpt.
Dit was serieus ook de eerste groene nagellak die ik ooit gekocht heb én daadwerkelijk opgedaan heb. Man, wat sparkelt het toch fijn in het zonlicht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik vind de kleur groen echt te spuug (ha, ha) lelijk, past ook nergens bij. maar omdat er zulke mooie glitters inzitten ben ik er toch dol van
.
Ohmygosh die heb ik ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ik vind de kleur groen echt te spuug (ha, ha) lelijk, past ook nergens bij. maar omdat er zulke mooie glitters inzitten ben ik er toch dol van
.
Ja kan ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
huuu dat heb ik ookop mijn schouders en in mijn nek, zonneuitslagje?
't Is dat mijn handen door de zon wat bruiner zijn dan normaal, want anders stond die nagellak al helemaal niet.quote:
Wij hebben gewoon telepatisch dezelfde rommel gekochtquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Wij gaan woensdag trouwens naar 2 huizen kijkenWe hebben definitief besloten dat nu best een goed moment zou zijn om een ander huis te kopen. Vind het best spannend! Eén van de twee huizen ben ik stiekum echt heel verliefd op
Nu hoop ik eigenlijk wel een beetje dat de foto's het niet gunstiger uit laten komen dan dat het in werkelijkheid is, want eigenlijk wil ik het gewoon
Tijd voor vergelijkingsfoto`squote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon telepatisch dezelfde rommel gekocht.
Pciesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:14 schreef Saffier het volgende:
Niet slecht zeg! Ik snap ook wel wat je erin ziet en er hoeft idd niet zo heel veel aan gedaan te worden in eerste instantie. Helemaal naar je smaak kan in stapjes
Leuk huis! Maarre...hoe ligt de tuin? Ik vermoed op het Noorden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
PciesDit is in veel opzichten al een stuk handiger als ons huidige huis (met name de badkamer en het buiten-gedeelte). Bovendien hebben we wel overwaarde in dit huis zitten, dus we zouden al het één en ander aan kunnen passen als we dat per sé willen..
Ja, ik heb dus nu net Silver op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:20 schreef Ca.ra het volgende:
Dames, doe es een vergelijkende-groene-nagellak-contest! Fotooos!
Als de tuin diep genoeg is, is dat helemaal niet ergquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Leuk huis! Maarre...hoe ligt de tuin? Ik vermoed op het Noorden.
Dan issie perfect!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef Incantrix het volgende:
Op het noordwestenEn wij vinden het wel ok om overdag geen zon te hebben, ik heb sowieso last van zonne-allergie, dus wij hebben liever avondzon
Ca.ra, lief van je![]()
Tenen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus nu net Silver op.Die groene is trouwens mega irritant afhalen door die glitters.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:14 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Moussy, we doen gewoon zo'n voetenspoelbakding bij de deuren, net als in het zwembad
(Het is overigens wel fijn als mensen even wat nadelen noemen.. Dan ga je wel ff beter nadenken bij wat je zelf nog niet opgemerkt had)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus nu net Silver op.Die groene is trouwens mega irritant afhalen door die glitters.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben witte plavuizenzal ik er nog ff over doorgaan?
We hadden die witte natuurlijk al láng kunnen vervangen, of een vloer er overheen.. maar we kunne het gewoon niet eens worden over een andere vloer
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben witte plavuizenzal ik er nog ff over doorgaan?
We hadden die witte natuurlijk al láng kunnen vervangen, of een vloer er overheen.. maar we kunne het gewoon niet eens worden over een andere vloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |