abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84159526
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:28 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

There are more things in heaven and earth, Horatio,
Than are dreamt of in your philosophy - Hamlet
Er zijn veel meer dingen dan 'gezond verstand' ons kan leren. Het monotheïsme is echter wel een van de meest vulgaire, ongeïnspireerde ideeën ooit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_84159675
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het monotheïsme is echter wel een van de meest vulgaire, ongeïnspireerde ideeën ooit.
Vulgair, dat is nog te beargumenteren..

Maar ongeinspireerd absoluut niet. Dan besef je de impact die het monotheisme op de ontwikkeling van mensheid heeft gehad niet.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 17 juli 2010 @ 03:28:01 #128
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_84160279
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:11 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Maar ongeinspireerd absoluut niet. Dan besef je de impact die het monotheisme op de ontwikkeling van mensheid heeft gehad niet.
'Alles wat we niet snappen is gemaakt door een kerel met een baard op een wolk' is wel vrij ongeïnspireerd.
Ook geen sig dus
pi_84160290
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:11 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat voor een impact iets heeft zegt niets over de originaliteit of hoe geinspireerd het originele idee was.
pi_84163901
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

'Alles wat we niet snappen is gemaakt door een kerel met een baard op een wolk' is wel vrij ongeïnspireerd.
Die interpretatie van het monotheisme doet pas ongeinspireerd aan. ! Simpeler heb ik ze niet gehoord.
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 03:30 schreef Pikanto het volgende:

[..]

Wat voor een impact iets heeft zegt niets over de originaliteit of hoe geinspireerd het originele idee was.
Absoluut wel, want objectief is het niet vast te stellen. Je kan wel je individuele mening erover geven, maar die is weinig relevant. Het enige wat relevant is, is welke waarde de mensheid als geheel er in de geschiedenis aan heeft gegeven. Het feit dat de monoth. religies eeuwenlang allesbepalend waren voor de mens en voor de meesten nu nog steeds is, zegt genoeg.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_84164036
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:46 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Die interpretatie van het monotheisme doet pas ongeinspireerd aan. ! Simpeler heb ik ze niet gehoord.
[..]

Absoluut wel, want objectief is het niet vast te stellen. Je kan wel je individuele mening erover geven, maar die is weinig relevant. Het enige wat relevant is, is welke waarde de mensheid als geheel er in de geschiedenis aan heeft gegeven. Het feit dat de monoth. religies eeuwenlang allesbepalend waren voor de mens en voor de meesten nu nog steeds is, zegt genoeg.
Het is een doodeenvoudig en bijna kinderlijk iets geweest om dat in het leven te roepen. En ja, daar zijn mensen erg vatbaar voor gebleken, maar kom me nou niet vertellen dat het getuigt van bijzonder veel voorstellingsvermogen of inspiratie om met zoiets op de proppen te komen.

De waarde die men eraan hecht, doet er niet toe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pikanto op 17-07-2010 11:58:00 ]
pi_84164045
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er zijn veel meer dingen dan 'gezond verstand' ons kan leren. Het monotheïsme is echter wel een van de meest vulgaire, ongeïnspireerde ideeën ooit.

Daar zou ik graag een topic van je over willen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')