Ohh dat is minder.. Word wat als je 60 wordquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mwah, soms.Merk wel dat ik oud word.
Ben niet verliefd. Maar dat ik aan haar denk.quote:
Oke tijd heelt alle wondenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben niet verliefd. Maar dat ik aan haar denk.
Ja daarom.quote:
Moeilijkquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hebt altijd ST nog war
Harder = beter.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik heb vandaag het contract getekend voor mijn huisje in Zuid-Holland, dus mag ik hier vanaf 1 augustus niet meer komen
Ach als jij dat wilt dan mag je wel blijven johquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik heb vandaag het contract getekend voor mijn huisje in Zuid-Holland, dus mag ik hier vanaf 1 augustus niet meer komen
quote:
Ja je leert hier veelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:46 schreef kutkabouter het volgende:
obvious reacties van BB en ST
feli djayzz
dat is elke keer als er iets wordt gezegd over dat de topics hard gaanquote:
Sommige moeten overal om zeuren. Te hard en te langzaam het is nooit goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is elke keer als er iets wordt gezegd over dat de topics hard gaan
Oh dat, ik dacht dat je het had over dat djayzz hier wel mag blijven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is elke keer als er iets wordt gezegd over dat de topics hard gaan
BB snapt het tenminstequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat, ik dacht dat je het had over dat djayzz hier wel mag blijven.
ik vind het allemaal prima, maar dan moet jij wel even pics postenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige moeten overal om zeuren. Te hard en te langzaam het is nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |