Ja ik heb gewoon een zonnesteek ofzo.quote:
durf jij naar buiten in die buurt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon een zonnesteek ofzo.BB komt nooit buiten.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
durf jij naar buiten in die buurt?
Ik kom nooit buiten nee. Ik ga wel eens naar buiten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon een zonnesteek ofzo.BB komt nooit buiten.
Nee niet met onweer.quote:
ja ik ging daar vroegâh toen ik nog op het stedgym zat wel eens voetballen in die kooiquote:Op zondag 11 juli 2010 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niet met onweer.![]()
En kk jij komt hier stiekem ook weleens omdat je het herkent.
Wij houden niet van buitenstaanders in onze kooi.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik ging daar vroegâh toen ik nog op het stedgym zat wel eens voetballen in die kooi
er mogen alleen inteelt marokkanen in voetballen of wat?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wij houden niet van buitenstaanders in onze kooi.
welke ninja-edit?quote:
Wil je met mij naar de kooi?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
er mogen alleen inteelt marokkanen in voetballen of wat?![]()
en als jij me meeneemt naar die kooi mag het vast wel
wat is den bosch toch eigenlijk ook een paupergat hequote:Op zondag 11 juli 2010 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar het is beter dan Kruiskamp, Graafsewijk of Hambaken, daar zou ik ook niet over straat durven.
quote:
jaquote:
Zet een roze bril op, dan is alles leuk.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is den bosch toch eigenlijk ook een paupergat he
quote:
Romantisch.quote:
*stapt in auto en gaat naar de kooiquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
*stapt in auto en gaat naar de kooi
je komt wel naar buiten hequote:
niet voor mij, ik ga pas 10 topics mee ofzoquote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maargoed, het was al algemeen bekend dat ik bij de kooi woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |