quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef iBenny het volgende:
Myr je poste door een slotje heen... foei!
dat gebeurt mij maar 57 keer in een weekquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef iBenny het volgende:
Myr je poste door een slotje heen... foei!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gebeurt mij maar 57 keer in een week
Overal mods.quote:
Nou nee, ze zou wat gewend moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Als jullie me niet meer zien ben ik weer geband.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Als jullie me niet meer zien ben ik weer geband.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er zelf nog aan wennen niet net zo hard mee te baggeren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er zelf nog aan wennen niet net zo hard mee te baggeren.
quote:
ik leef me hier en daar ook lekker uit hoor in WK en ook wel GC. (en in XFA toen Sumera eruit gingquote:
whehehequote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
Ik doe ook gewoon nog mee hoor, alleen open ik zelf wat minder topics. Dat is namelijk helemaal niet leuk als je ze ook weer moet sluiten.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
Ik doe ook gewoon nog mee hoor, alleen open ik zelf wat minder topics. Dat is namelijk helemaal niet leuk als je ze ook weer moet sluiten.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik leef me hier en daar ook lekker uit hoor in WK en ook wel GC. (en in XFA toen Sumera eruit ging)
En als we zondag winnen ga ik echt helemaal los
Owww ik heb echt al die Sumera fans geziekt tot ze van narigheid uitlogdenquote:
Ik bedoel meer, ik ben er weer na een mislukte poging tot slapen. ofzoquote:
het is veel te warm om te slapen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, ik ben er weer na een mislukte poging tot slapen. ofzo
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww ik heb echt al die Sumera fans geziekt tot ze van narigheid uitlogden
Myr: lees de edit historie van deze post maar even
Nee hoor. Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww ik heb echt al die Sumera fans geziekt tot ze van narigheid uitlogden
Myr: lees de edit historie van deze post maar even
Ook dat ja, Maar eigenlijk ben ik vrij rustig nu. Nu is het weer gepieker dat me wakker houdt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is veel te warm om te slapen...
En voor jou dus dubbel kut
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is niet spannend, maar toch mag je het in de edit lezen.
Maar jij bent niet gek te maken.quote:
da's balen manquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat ja, Maar eigenlijk ben ik vrij rustig nu. Nu is het weer gepieker dat me wakker houdt.
OMFGquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
Marijke Helwegen heeft helderziende duif
Ik moest lachen
Check Baggertopic.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik slaap...
Ben nog ff aan het skypen/FOK!ken, maar ga zo wel naar bed
Hoezo?
Is het echt nog een beetje leuk daar?quote:
Puberaal en plat nog steeds maar dat moet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het echt nog een beetje leuk daar?
Meestal is het van die humor, waar ik juist niet van hou (te plat, te puberaal, te op de persoon gericht)
quote:
Okee, dan blijf ik maar weg daar. UItgezonderd van TOngs Dillema topicquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Puberaal en plat nog steeds maar dat moet.Persoon gericht veul minder.
Benny is er altijd, chickies checken.quote:
Hey Bos, heb je nog een beetje kunnen slapen?quote:
Hey, ja ondanks de hitte best wel ja, ik heb nooit geen zon in de slaapkamer dus dat scheeltquote:
Redelijk volgens mijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Bos, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Mooi zo, slapen is goed voor jequote:
Dikke gordijnen helpen ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey, ja ondanks de hitte best wel ja, ik heb nooit geen zon in de slaapkamer dus dat scheelt
Is ook zo, als ze idd de zon tegenhoudenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dikke gordijnen helpen ookDe zon staat de hele dag op onze slaapkamer, we hebben plat dak, maar ik slaap prima
Gordijnen
Hier ook dikke gordijnen maar toch redelijk bloedheet, komt ook omdat ik 's avonds ivm muggen de boel potdicht gooi en het lekker 30C blijft en geen zuurstofquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dikke gordijnen helpen ookDe zon staat de hele dag op onze slaapkamer, we hebben plat dak, maar ik slaap prima
Gordijnen
Ik heb alles open, maar heb overal horren. Moet ook wel want mijn oudste is allergisch voor muggen en krijgt geen bultje maar hele verdikkingen als een mug hem priktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier ook dikke gordijnen maar toch redelijk bloedheet, komt ook omdat ik 's avonds ivm muggen de boel potdicht gooi en het lekker 30C blijft en geen zuurstof
Ai, dat lijkt me erg vervelend als je daar allergisch voor bent, heb (had) zelf hooikoorts maar dit lijkt me wel heel naarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alles open, maar heb overal horren. Moet ook wel want mijn oudste is allergisch voor muggen en krijgt geen bultje maar hele verdikkingen als een mug hem prikt
Ik heb ook hooikoorts sinds vorig jaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ai, dat lijkt me erg vervelend als je daar allergisch voor bent, heb (had) zelf hooikoorts maar dit lijkt me wel heel naar
Ik hoorde het gisteren jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ze voortaan ook horren neemt.
Cheryl Cole heeft dodelijke malaria
quote:
ja ik blijf hier de hele dag voor de ventilator zittenquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik blijf hier de hele dag voor de ventilator zitten
Ik kan niet tegen deze hitte...
eigenlijk is dat t enige zinnige om nu te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik blijf hier de hele dag voor de ventilator zitten
Ik kan niet tegen deze hitte...
zoalng ik inet beweeg gaat het goed. Als het water begint te stromen is er geen houden meer aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb helemaal geen last van de hitte, het is nu 27C in mijn kamer, ventilator op rustig standje en het is wel prima zo![]()
hey bennyquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Duitse smilies.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen! [ afbeelding ][ afbeelding ]
* Bongetje Bella een beetje opvrolijkt met eenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duitse smilies.![]()
Sorry ben chagrijning, heb niet kunnen slapen door dit weer.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Duitse smilies.![]()
Sorry ben chagrijning, heb niet kunnen slapen door dit weer.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat net in een topique van ONZ, en ik schrok me de pleuris want ik dacht dat ik geband was. Was ie gewoon dicht.
Niks, mijn quikreply was gewoon weg, en ik kon ook niet meer in opties enzeau.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat kreeg je eigenlijk voor melding dan (toen je was geband)?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks, mijn quikreply was gewoon weg, en ik kon ook niet meer in opties enzeau.
Ik was liever geband van het hele forum.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was liever geband van het hele forum.Ik heb in die tijd ook een kloon aangemaakt trouwens, toch keertje gebruiken.
Neen kon niet.quote:
quote:
quote:
Hebbie zo kut geslapen?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Sympie![]()
Het gaat vanavond snoeihard regenen he
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, ik word gek van mezelf
Zit echt geen moment stil en het is te warm om te bewegen
dat is voor mij heel goed nieuwsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Sympie![]()
Het gaat vanavond snoeihard regenen he
hier nog eenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
Ik zit hier lekker met de voetjes in een bak koud waterquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
ik lig hier voor pampus de tdf te kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit hier lekker met de voetjes in een bak koud water
daar is het ook al zo snoeiheetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik lig hier voor pampus de tdf te kijken
die gasten hebben t echt niet lekker nu
Word dan geen wielrenner ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan die heuvels over, uren in de volle zon
Waarom gaan ze dan niet met de brommert of zo, is toch veel handiger joh.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, is echt zwaar op zulke dagen.
gekkenwerk idd
Ja enquote:
Ja vond ik ookquote:
dat dachten ze van t voorjaar ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan niet met de brommert of zo, is toch veel handiger joh.
Ik ben altijd opstandigquote:
hehe, hier ook pannenkoeken en een koude pastasalade ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
O de kinderen wilden boontjes eten![]()
Ik zeg dat eten we morgen wel, ga echt niet volop koken met dit weer, nu maar pannekoeken
Ja ik eet geen pannekoeken, dus ik ook zoietsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, hier ook pannenkoeken en een koude pastasalade ofzo
een pannenkoek doe ik wel mee. maar niet echt als hoofdmaaltijdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik eet geen pannekoeken, dus ik ook zoiets
Ik lust ze wel maar dan moet ik er echt trek in hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:44 schreef gomi het volgende:
[..]
een pannenkoek doe ik wel mee. maar niet echt als hoofdmaaltijd
ik kook ook niet zelf hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik laat voor me koken, daarna wordt alles keurig in een tasje gedaan en krijg ik het mee naar huis
niet met dit weerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lust ze wel maar dan moet ik er echt trek in hebben
Ik ga vanavond weer eens wat makkelijks makenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik laat voor me koken, daarna wordt alles keurig in een tasje gedaan en krijg ik het mee naar huis
Ja en het liefst iets koudsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:48 schreef gomi het volgende:
[..]
niet met dit weer
met dit weer eet ik heel selectief
eet sowieso weinig als t echt warm is
Beterquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer eens wat makkelijks makenZooi shoarmavlees bakken, wat pasta erbij, klaar
Yepquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:51 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, en die koude pastasalade vind ik altijd wel erg ok met dit weer
latersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef Kally het volgende:
Ik ben er weer van tussen even, tot laters
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
We gaan straks gillen, lekker in de tuin met dit heerlijke weer
ik vond hem wel leuk tbhquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:46 schreef Cee het volgende:
Ik begin te raaskallen. Misschien is het beter als ik zometeen ook maar eens mezelf achter de laptop vandaan schop.
Ik heb niet zoveel met vrouwelijk schoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Was echt veel vrouwelijk schoon in Holten bij de NK Triathlon.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer is [ afbeelding ] ipv [ afbeelding ] ?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:57 schreef Kally het volgende:
Plaats hier je belofte als Nederland wereld kampioen wordt
Ik heb hem even ingekort voor ik weer van alles over me heen krijgquote:
Neequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, bij jullie blijkbaar nog niet dus
Ik ben lichtelijk bedwelmd door de warmtequote:
hier nog nietquote:
Dat is hier ook nog, ik zit te twijfelen of ik een regendans ga doen, maar het is te warmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier nog niet
Ik ben even een urrtje bi de ventilator weggeweest en het water loopt echt van alle kanten van me af.
klinkt erg goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer eens wat makkelijks makenZooi shoarmavlees bakken, wat pasta erbij, klaar
als het goed is komt de regen vanzelfquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is hier ook nog, ik zit te twijfelen of ik een regendans ga doen, maar het is te warm
Ja daaromquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het goed is komt de regen vanzelf
Jij paste er goed tussen hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met vrouwelijk schoon
Hoezo?quote:
Er is er 1 die opent een topic of ze even een groepsverkrachting zullen doen, sorry dat is geen humorquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, Ludo. Te lang in Z-Afrika gezeten denk ik, daar is dat normaal.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is er 1 die opent een topic of ze even een groepsverkrachting zullen doen, sorry dat is geen humor
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
![]()
Die Myraela is leuk als ze een slotje geeft
If you wanna roll
Neuh ik lees er wel vakerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Myr is tof![]()
je bent ONZ aan het ontdekken?
nee dat is echt geen humorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is er 1 die opent een topic of ze even een groepsverkrachting zullen doen, sorry dat is geen humor
Die bakquote:
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
en die topicwending met die link naar de marktplaats advertentie
Oke top, ik kan een hoop hebben en je kan best ver gaan zonder dat ik in shock ben maar dit gaat mij even te ver, gelukkig aan sommige reacties te zien daar meerdere met mijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er achter ook iets over gezegd.
Oh jee, kom je aan vrouwelijke mods, kom je aan Bennyquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Myr is tof![]()
je bent ONZ aan het ontdekken?
Zie Pi van me, ik geef je gelijk. Als mod mag je best een geintje maken, maar soms kan het te ver gaan:) Maar goed, dat vechten ze achter maar uit, ik pak de popcorn wel als het nodig is.quote:
Precies, vrouwelijke mods..... én Symph....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, kom je aan vrouwelijke mods, kom je aan Benny
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, kom je aan vrouwelijke mods, kom je aan Benny
Ik heb geen boobs gezienquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wilde jij beweren dat ik niet tof ben?
Ik zag je PIquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie Pi van me, ik geef je gelijk. Als mod mag je best een geintje maken, maar soms kan het te ver gaan:) Maar goed, dat vechten ze achter maar uit, ik pak de popcorn wel als het nodig is.
Bij deze ga ik als mede vrouw zeggen, ik vind je geweldigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wilde jij beweren dat ik niet tof ben?
Ik verwacht ze altijd in mijn PM.quote:
quote:
Wel met koud water!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik doop deze SC nu tot mijn fan-SC.
Wijn is ook prima. Al drink ik even wat bij, ik heb iets te veel in de zon gelopen geloof ik :'_quote:
Je bent heet en niet in je periode. klinkt goedquote:
Ik ga straks in de regen staan denk ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
OH FUCK. De buurtfeest is vanavond. That's it. Ik ga straks wel uit eten.
Pics van wet T-shirtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga straks in de regen staan denk ik
Ik heb geen t-shirt aanquote:
Nog beter!quote:
Ja? Jij houd wel van een coltruiquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
Graag jullie mening over deze belangrijke kwestie.
Wel/Geen* perenijsje
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
Als het Festini is: Wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
Wel/Geen* perenijsje
Kan best geil zijnquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
Wel/Geen* perenijsje
Als het van wol is dan knettert dat zo lekker in de winterquote:
Satijn ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het van wol is dan knettert dat zo lekker in de winter
Vonkjesquote:
*handdoek aangeeft.quote:
Dank. Hoezo MYR SC?quote:
Bedankt voor de infoquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:51 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga uit eten. Ik weet nog niet waar, maar we stranden vanzelf wel ergens.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:51 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga uit eten. Ik weet nog niet waar, maar we stranden vanzelf wel ergens.
Eet lekker.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:51 schreef Pheno het volgende:
ik meer druppels, ik wil een stortbuiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Yo!!!! 4 druppels gehad ofzonu weer volop zon
Regen komt nogquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Yo!!!! 4 druppels gehad ofzonu weer volop zon
Neeeeeeeee nu nog niet, vannacht ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik meer druppels, ik wil een stortbui
iddquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Regen komt nog![]()
Althans volgens buienradar
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kittens weten geen raad met zichzelf, ze liggen dan weer op de vloer dan weer stoel.
Ik zei datzelfde tegen mijn vader. Een tuinslang en een scheldtirade verder zit ik nu zeiknat maar toch blij op de bank.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik kan echt niet omgaan met die hitte.
Zodra ik opsta en loop zie ik zwart voor mijn ogen.
Als ze type baviaan zijn, mag ik hopen van wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke mannen hier scheren hun borsthaar? Ik zie weer commercials langskomen waar ik niks mee kan
Zijn vast blij met die heerlijk dikke vacht van zequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kittens weten geen raad met zichzelf, ze liggen dan weer op de vloer dan weer stoel.
Zelfs de hittegolf op Tenerifequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ik kan echt niet omgaan met die hitte.
Zodra ik opsta en loop zie ik zwart voor mijn ogen.
Echt kut lijkt me dat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn vast blij met die heerlijk dikke vacht van ze
Oh nou ja, ik dacht aan vrij normale mannen. Ik vind mezelf vrij normaal.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ze type baviaan zijn, mag ik hopen van wel.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zei datzelfde tegen mijn vader. Een tuinslang en een scheldtirade verder zit ik nu zeiknat maar toch blij op de bank.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
De ene kitten ligt nu met zijn kont op hoofd van andere.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zei datzelfde tegen mijn vader. Een tuinslang en een scheldtirade verder zit ik nu zeiknat maar toch blij op de bank.
DANGEROUS GURLquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb net met de tuinslang mezelf nat gespoten. Mijn mams zei dat doe je niet
Dat moet je niet zeggen tegen mij
Mop ik ben dol op warmte, maar niet in huisquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs de hittegolf op Tenerifeheb ik overleefd van gemiddeld 42 graden
Ik vind het gewoon heeeerlijk
Ik ben een echte koukleum en ik word helemaal vrolijk bij 25 graden of meer
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb net met de tuinslang mezelf nat gespoten. Mijn mams zei dat doe je niet
Dat moet je niet zeggen tegen mij
Owquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop ik ben dol op warmte, maar niet in huis
Het is ook zo moeilijk koel te houden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mop ik ben dol op warmte, maar niet in huis
Ik heb niet te klagen neequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ownou alleen 's nachts is het wat warmpjes
maar als ik moe ben dan slaap ik
Jij heb trouwens wel super mooi weer zeg in je vakantie
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk koel te houden.
Nog 2 dagen dan is het ergste geweestquote:
Ik vind hem prachtig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Ik zit nog te wachten op een geniale tekst van iemand voor mijn sig
Ik ben er op uit gekeken nu zo langzamerhandquote:
http://en.wikiquote.org/wiki/Main_Pagequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er op uit gekeken nu zo langzamerhand
Ja maar niet zoiets, ik laat deze wel staan wil er nog wat leuks bijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://en.wikiquote.org/wiki/Main_Page
okquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar niet zoiets, ik laat deze wel staan wil er nog wat leuks bij![]()
Komt vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |