quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef iBenny het volgende:
Myr je poste door een slotje heen... foei!
dat gebeurt mij maar 57 keer in een weekquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef iBenny het volgende:
Myr je poste door een slotje heen... foei!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gebeurt mij maar 57 keer in een week
Overal mods.quote:
Nou nee, ze zou wat gewend moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Als jullie me niet meer zien ben ik weer geband.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Als jullie me niet meer zien ben ik weer geband.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er zelf nog aan wennen niet net zo hard mee te baggeren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er zelf nog aan wennen niet net zo hard mee te baggeren.
quote:
ik leef me hier en daar ook lekker uit hoor in WK en ook wel GC. (en in XFA toen Sumera eruit gingquote:
whehehequote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
Ik doe ook gewoon nog mee hoor, alleen open ik zelf wat minder topics. Dat is namelijk helemaal niet leuk als je ze ook weer moet sluiten.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
Ik doe ook gewoon nog mee hoor, alleen open ik zelf wat minder topics. Dat is namelijk helemaal niet leuk als je ze ook weer moet sluiten.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik leef me hier en daar ook lekker uit hoor in WK en ook wel GC. (en in XFA toen Sumera eruit ging)
En als we zondag winnen ga ik echt helemaal los
Owww ik heb echt al die Sumera fans geziekt tot ze van narigheid uitlogdenquote:
Ik bedoel meer, ik ben er weer na een mislukte poging tot slapen. ofzoquote:
het is veel te warm om te slapen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, ik ben er weer na een mislukte poging tot slapen. ofzo
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww ik heb echt al die Sumera fans geziekt tot ze van narigheid uitlogden
Myr: lees de edit historie van deze post maar even
Nee hoor. Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww ik heb echt al die Sumera fans geziekt tot ze van narigheid uitlogden
Myr: lees de edit historie van deze post maar even
Ook dat ja, Maar eigenlijk ben ik vrij rustig nu. Nu is het weer gepieker dat me wakker houdt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is veel te warm om te slapen...
En voor jou dus dubbel kut
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is niet spannend, maar toch mag je het in de edit lezen.
Maar jij bent niet gek te maken.quote:
da's balen manquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat ja, Maar eigenlijk ben ik vrij rustig nu. Nu is het weer gepieker dat me wakker houdt.
OMFGquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:15 schreef iBenny het volgende:
Marijke Helwegen heeft helderziende duif
Ik moest lachen
Check Baggertopic.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik slaap...
Ben nog ff aan het skypen/FOK!ken, maar ga zo wel naar bed
Hoezo?
Is het echt nog een beetje leuk daar?quote:
Puberaal en plat nog steeds maar dat moet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het echt nog een beetje leuk daar?
Meestal is het van die humor, waar ik juist niet van hou (te plat, te puberaal, te op de persoon gericht)
quote:
Okee, dan blijf ik maar weg daar. UItgezonderd van TOngs Dillema topicquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Puberaal en plat nog steeds maar dat moet.Persoon gericht veul minder.
Benny is er altijd, chickies checken.quote:
Hey Bos, heb je nog een beetje kunnen slapen?quote:
Hey, ja ondanks de hitte best wel ja, ik heb nooit geen zon in de slaapkamer dus dat scheeltquote:
Redelijk volgens mijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Bos, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Mooi zo, slapen is goed voor jequote:
Dikke gordijnen helpen ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey, ja ondanks de hitte best wel ja, ik heb nooit geen zon in de slaapkamer dus dat scheelt
Is ook zo, als ze idd de zon tegenhoudenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dikke gordijnen helpen ookDe zon staat de hele dag op onze slaapkamer, we hebben plat dak, maar ik slaap prima
Gordijnen
Hier ook dikke gordijnen maar toch redelijk bloedheet, komt ook omdat ik 's avonds ivm muggen de boel potdicht gooi en het lekker 30C blijft en geen zuurstofquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dikke gordijnen helpen ookDe zon staat de hele dag op onze slaapkamer, we hebben plat dak, maar ik slaap prima
Gordijnen
Ik heb alles open, maar heb overal horren. Moet ook wel want mijn oudste is allergisch voor muggen en krijgt geen bultje maar hele verdikkingen als een mug hem priktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier ook dikke gordijnen maar toch redelijk bloedheet, komt ook omdat ik 's avonds ivm muggen de boel potdicht gooi en het lekker 30C blijft en geen zuurstof
Ai, dat lijkt me erg vervelend als je daar allergisch voor bent, heb (had) zelf hooikoorts maar dit lijkt me wel heel naarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb alles open, maar heb overal horren. Moet ook wel want mijn oudste is allergisch voor muggen en krijgt geen bultje maar hele verdikkingen als een mug hem prikt
Ik heb ook hooikoorts sinds vorig jaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ai, dat lijkt me erg vervelend als je daar allergisch voor bent, heb (had) zelf hooikoorts maar dit lijkt me wel heel naar
Ik hoorde het gisteren jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ze voortaan ook horren neemt.
Cheryl Cole heeft dodelijke malaria
quote:
ja ik blijf hier de hele dag voor de ventilator zittenquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik blijf hier de hele dag voor de ventilator zitten
Ik kan niet tegen deze hitte...
eigenlijk is dat t enige zinnige om nu te doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik blijf hier de hele dag voor de ventilator zitten
Ik kan niet tegen deze hitte...
zoalng ik inet beweeg gaat het goed. Als het water begint te stromen is er geen houden meer aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb helemaal geen last van de hitte, het is nu 27C in mijn kamer, ventilator op rustig standje en het is wel prima zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |