quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga jij achter de computer zitten tijdens de wedstrijd?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef julian6 het volgende:
Waarom zitten er altijd zoveel vrouwen in het publiek? Gaan zij serieus vrijwillig naar zo'n voetbalprogramma als dit of krijgen ze een speciale korting oid?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
Veel teveel witruimte met deze layout en waar zijn de smilies? Ik weet ze nog steeds niet uit mijn hoofd...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet de bedoeling.. Mag hopen dat er wat mensen met vrienden lekker kijken, maargoed.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Onweer en heeeel veel regen hier nu.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vrouwen vinden iets goed en interessant alleen als het populair is en wat anderen goed vinden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vrouwen vinden iets goed en interessant, alleen wat populair is en anderen goed vinden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef frensje het volgende:
[..]
gaan morgen ook voor het eerst deze WK niet thuis kijken, maar met een hoop vrienden bij elkaar (ben benieuwd zit normaal aan de buis gekluisterd)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:53 schreef Piles het volgende:
Is dit nou het weer-topic, het layout-topic of het VI-topic trouwens?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
.. We hebben er dit keer ook maar een reunie van gemaakt voor de gelegenheid.
. Maar wil altijd wel de wedstrijd een beetje kunnen volgen, dus moet niet te druk zijn
.
Jezelf quoten.quote:
quote:
Was niet de bedoeling, maar door die nieuwe layout drukte ik op de verkeerde button bij aanpassenquote:
Ach zo .. ik dacht dat het aan mij lag..Het zweet alweer dik voor de plaat...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef SemperSenseo het volgende:
Wat een rot lay out! Krijg m'n edits niet goed zo
Oh, is weer de oude nu![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef frensje het volgende:
[..]
ja daar ben ik dus ook bang voor dat dat niet luktmaar ja hoop er maar het beste van
Was niet buitenspel, was nog binnen die streepquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast voor op de mensen die ineens zo (zogenaamd) geinteresseerd zijn in voetbal, die komen morgen met de meest onnozele opmerkingen![]()
.
leuk idee voor een nieuw topicquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast voor op de mensen die ineens zo (zogenaamd) geinteresseerd zijn in voetbal, die komen morgen met de meest onnozele opmerkingen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |