quote:
Dat is natuurlijk onzin wat je nu zegt, want dit kan je dan bij elke overtreding gaan zeggen. Ook bij die overtreding van die spits van sparta toen. Waar die tegenstander zwaar gewond (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:58 schreef TC03 het volgende:
Die van Van Bommel valt wel mee, als je het vanuit een ander perspectief zou zien weet ik zeker dat het er veel minder erg uit ziet.
Die pepe heeft er een handje van:quote:
Klootzak!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef Arn0 het volgende:
Pepe inderdaad, hoe hij dit tegen Brazilië deed en paar jaar terug tegen Getafe is niet normaal. Die tegen Getafe was echt gruwelijk erg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die pepe heeft er een handje van:
Zou niet meer mogen voetballen die gast...![]()
Portugezen
Wat een debielquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die pepe heeft er een handje van:
Zou niet meer mogen voetballen die gast...![]()
Portugezen
die actie was absoluut vies, en onvoorstelbaar dat hij niet tegen een kaart aanliep....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Zero17 het volgende:
Iedereen die ontkent dat die overtreding van Van Bommel gewoon vies was.
Als hij portugees was geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd.
hij deed het op het juiste moment.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
Die van Melo en Pepe zijn wel het vuilste. De overtreding van van Bommel uit de OP is niet eens een overtreding, beide spelers zijn te laat. Die Uruguayaan had ook gewoon in moeten houden, net als van Bommel deed.
Ik zeg ook niet dat ik er rouwig om ben dat hij niet meespeelde in de halve finalequote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij deed het op het juiste moment.
Natuurlijk is het een belachelijke actie maar daardoor miste hij gelukkig de halve finale.
en totaal offtopic maar wel een heel aparte overtreding:
Die 2e filmpje is idd schokkend, maar hoezo had het zo bij van bommel af kunnen lopen, hun voeten raken mekaar geeneens?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:42 schreef Bonzai. het volgende:
TT is duidelijk
TS begint:
Hoe het had kunnen aflopen:
Z'n naam zegt al genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Allemaal te maken met een beetje snuif
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
Die van Melo en Pepe zijn wel het vuilste. De overtreding van van Bommel uit de OP is niet eens een overtreding, beide spelers zijn te laat. Die Uruguayaan had ook gewoon in moeten houden, net als van Bommel deed.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Bij dit soort acties hoor je blij te zijn met 'enkel' een rode kaart. Hier kwam Oranje er wel héél makkelijk van af, en we weten allemaal wat 5 seconden later gebeurde.
De Nederland-haters/jaloerse mensen/slechte verliezers vinden het een vuile actie inderdaad, objectief gezien is er weinig aan de hand. Sommige scheidsrechters zouden een vrije trap geven, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Vreemd waarom sommigen moord en brand schreeuwen over de aktie van van Bommel. Ik heb het filmpje meerdere keren bekeken, v Bommel springt over bal heen en maakt verder geen andere bewegingen om de koers van de bal te veranderen en loopt vervolgens tegen de tegenstander op omdat ze allebei niet stil kwamen te staan.
Die gast herinner ik me nog mankeerde helemaal niets en er kon verder gespeeld worden. Hoezo is dit een ernstig vuile aktie zoals die aktie van ene Pele? Is het omdat jullie Nederland haten of zo dat jullie je aanstellen?
Hoi Trollquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:42 schreef Bonzai. het volgende:
TT is duidelijk
TS begint:
Hoe het had kunnen aflopen:
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Zero17 het volgende:
Ik zie niet in wat er grappig aan is, en hoezo knieschijf? Op die film zie ik niets over een knieschijf slopen? Ze lopen gewoon tegen mekaar op, gebeurd mij vaak genoeg in de stad en ze vallen nooit om en krijsen ook nooit. Wat stellen jullie je aan zeg...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:22 schreef franske19 het volgende:
Grappig hoe men de overtreding van Van Bommel goed praat. Het is gewoon een smerige trap op de knieschijf die totaal niet op de bal was. Als Nigel de Jong eenzelfde overtreding zou maken dan zouden diezelfde figuren het een rode kaart hebben gevonden.
Bavaria is echt wel bekend in sommige landen. In Ierland is het nummer een studentenbier. Als je echt op budget zit koop je echter Dutch Gold (Oranjeboom), een paar duppies meer uitgeeft voor bier is het Bavaria of mensen, die echte pils te zwaar vinden /wijven/nichten kopen Budweiserquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
De arrestatie en bedreiging van een groep meiden in jurkjes van een biermerk waar ze buiten NL nog nooit van gehoord hebben.
Hij schampt hem een beejte, jank toch niet zo homofieletjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Zero17 het volgende:
Misschien heb je wel gelijk. Blijft gewoon rood natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 2e filmpje is idd schokkend, maar hoezo had het zo bij van bommel af kunnen lopen, hun voeten raken mekaar geeneens?
Komop, die Uruguayaan bedoelde het niet zo, hij struikelde/liep tegen v. Bommel op, als hij echt een schwalbe maakte dan was rood (of geel) zeker terecht, maar nu niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:16 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk. Blijft gewoon rood natuurlijk.
Als hij Portugees was had je gehuild als een beetje wiens lolly was afgepakt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Hij schampt hem een beejte, jank toch niet zo homofieletjes.
Waarom emmert iedereen zo over "als het een portugees was....". Ze lopen maar nauwelijks tegen mekaar aan. Wat een homos zijn jullie toch. Zeker ook gehuild toen Willy de baai overdook?quote:Op zondag 11 juli 2010 02:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als hij Portugees was had je gehuild als een beetje wiens lolly was afgepakt.
De mijne ook niet, ik zie vaak genoeg v. Persie klungelen en om zich heen zwiepen met zijn armen of benen waardoor we tegen kaarten of strafschoppen aanlopen en dan scheld ik op hem los ook al is hij van mijn team.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:53 schreef GoodGawd het volgende:
Mijn mening hangt niet af van nationaliteit, ras, huidskleur of enigszins.
dat is echt sneuquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef Pumatje het volgende:
Bonzai je gedrag irriteerd mij mateloos, je bent gewoon Nederlander en dan beetje tegendraads lopen schoppen tegen alles wat Oranje is.
Bovendien heb je geen recht van spreken als we even naar Portugal - NL kijken..
Portugal heeft zich gruwelijk misdragen... vieze lui
Naja, ik bekijk de wedstrijden gewoon objectief, wat ik tot nu toe vastgesteld heb:quote:Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef Pumatje het volgende:
Bonzai je gedrag irriteerd mij mateloos, je bent gewoon Nederlander en dan beetje tegendraads lopen schoppen tegen alles wat Oranje is.
Ik denk dat zowel Portugal als Nederland behoorlijk vies spelen. Toen werd aangekondigd welke scheidsrechter de finale floot, waren sommige fanboys wel erg bezorgd dat hij snel kaarten trok (wat niet eens zo is). Zegt genoeg.quote:Bovendien heb je geen recht van spreken als we even naar Portugal - NL kijken..
Portugal heeft zich gruwelijk misdragen... vieze lui
Kan het mogelijk, misschien, allicht een klein beetje zijn dat een of andere veldslag in Nuremberg deze kritische blik op de kaartenproductie van een scheidsrechter heeft gevoed?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef Bonzai. het volgende:
Ik denk dat zowel Portugal als Nederland behoorlijk vies spelen. Toen werd aangekondigd welke scheidsrechter de finale floot, waren sommige fanboys wel erg bezorgd dat hij snel kaarten trok (wat niet eens zo is). Zegt genoeg.
Ja. Met stip op 1.quote:
Is het duidelijk dat de Jong in de leer is geweest bij Cantona?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:23 schreef Bonzai. het volgende:
"Nee, maar als je het vanuit een ander perspectief bekijkt hé, dan..."
mijn god wat was dat een domme/verschrikkelijke/onnodige overtreding. Voor mij hoeft hij niet meer voor oranje uit te komen, zoiets doen in een finale, komop zeg (tenzij t tegen C. Ronaldo was, dan had ik gejuichdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel idd, voor een fair play awardquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:13 schreef mrcool het volgende:
Ik vond dit toch ook wel vuil eigenlijk...
Dat vond ik dus ook. Die Cacao had zijn been nog in kunnen trekken op het laatst, de Jong had hier weinig keus meer. Ik zal graag een videoherhaling zien van het moment Xabi Alonso- De Jong maar dan van bovenaf. Dan zie je dat de Jong hem nooit heeft zien aankomen, of iig niet verwacht had dat Xabi eerder bij de bal zal zijn dan hij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:39 schreef m0ridin het volgende:
Vond die overtreding van die duitser (Cacao?) tegen Uruguay een stuk vuiler hoor. En verder vind ik die fairplay cup voor spanje idd ook wel nasty.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:45 schreef MajieBeast het volgende:
Dit is toch wel de ergste hoor mensen die arme jongen kan niet eens meer lopenDat wint de fairplay award misselijk makend en villa had rood moeten krijgen voor die klap tegen die speler van Honduras corrupte fifa bende
![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een belachelijke actie maar daardoor miste hij gelukkig de halve finale.
Deze is ook prachtig, niet WKquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mee eens, Spanje is dan misschien wel de terechte winnaar van het wk maar verdient zeker niet de fair play award. Zo misselijk werd ik van dat geduikel van Iniesta en dat gebedel van Xavi. Tel daar de klap van Villa bij op en ik had het een andere ploeg veel meer gegund. Dan zeg ik Duitsland die de fair play award verdiende (ja echt Duitsland, op een paar duikelingen in het begin van Ozil na bleven zij zeer beschaafd).quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Vuilste actie van het WK:
Fair Play Award voor Spanje
met dat verschil dat V Bommel (bewust) zijn linkervoet over de bal heft en zo de Uruguyaanse speler zwaar kan blesseren. Rood, geen twijfel mogelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Vreemd waarom sommigen moord en brand schreeuwen over de aktie van van Bommel. Ik heb het filmpje meerdere keren bekeken, v Bommel springt over bal heen en maakt verder geen andere bewegingen om de koers van de bal te veranderen en loopt vervolgens tegen de tegenstander op omdat ze allebei niet stil kwamen te staan.
dus dat maakt dat het geen smerige overtreding is ? Zijn knieschijf moest gebroken zijn, dan pas was het overtreding ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef ach het volgende:
Als je nou eens het filmpje linkt met het overzichtsshot op die actie van van Bommel dan zie je dat die Uruguayaan meteen weer opstaat en echt helemaal nergens last van had.
Waar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:58 schreef grazz het volgende:
Weet niet waar ik het moet plaatsen, dus dan maar hier![]()
Er was een topic met allemaal van die gifjes, dan zag je militairen schieten op torres, die dus een schwalbe maakteIk heb wel 3 x gekeken, maar kan dat topic nergens vinden..iemand? Zaten een aantal leuke gifjes tussen. Bvd
Laat maar, al gevonden![]()
Ze zijn wel kaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef BramKVO het volgende:
Haalde De Jong zijn inspiratie hier :
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rend-spektakel.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |