Zondequote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Dikke vrouwen zitten wel vol humor!
Oh, en deze mag er trouwens ook wezen!
Dat klinkt dubiuesquote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een katEigenlijk had ik er 3, maar 2 zijn bij mn ex gebleven omdat die naar buiten moeten kunnen. En mijn kat is echt master in staren
Maar hij is bang van mannen, dus dat scheelt weer een hoop.
Jouw kat heeft zeker ook personeelquote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Jabberwocky het volgende:
Katten.![]()
Arrogante, eigenwijze stukken verdriet. Zoals een huisdier hoort te zijn.
Honden.
Nee, lopende blikopeners.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw kat heeft zeker ook personeel![]()
![]()
Katten kun je meerdere hebben. Vrouwen maar 1, helaasquote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Katten.... Je kan beter een vrouw hebben.
Wat een onrust.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Katten kun je meerdere hebben. Vrouwen maar 1, helaas.
Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan als vrienden/collega's weten dat je op zo'n site staat?
Als ze weten dat je erop staat dan staan ze er waarschijnlijk zelf ook op of zijn ze in ieder geval op zoek, anders hadden ze je niet gevonden
Nou, dat is niet waar. Date er maar drie tegelijk hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Katten kun je meerdere hebben. Vrouwen maar 1, helaas.
Ik heb geen kat.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw kat heeft zeker ook personeel![]()
![]()
quote:danny ga eens slapen
danny?
ja weet niet
iedereen heeft hier schuil namen
ja klopt, jij heet henk toch?
nee arie
ik ben klaziena
en ik heb behaarde billen
arie de bouwvakker!
nee
ik rij op een traktor
arie de sloper?
tof, ik ook. wat voor 1 heb jij
ow bmw
met 4 wielen
ikke een john deere, een groene dus.
met 4 wielen ook, wat toevallig
ja
tof he
ik ben benieuwd wanneer ik je foto mag bewonderen arie
dat vage ding rechts is heel aantrekkelijk
nou dan moet je nog wat meer praten
jij ook
bla bla bla
mooie ogen
zeg
ja?
ja hou wel donkerbruinblauwige ogen
ik hou ook van ogen.
ik vind dat haar wel erg mooi bij je
ja dat haar hè, ik sta dagelijks 3 uur voor de spiegel om het een beetje in model te krijgen
heb je ook zo'n moeite met de juiste groene kaplaarzen te vinden
ja, maargoed ik heb maat 52 hè
ja dat kan
kaplaars cabrio
heb je last van zwetvoeten?
nee hoor
jij?
een beetje
ben jij ook zo moe??
nog niet
je bent nog niet saai genoeg
shit moet ik toch beter mijn best doen
Mn collega´s zou ik wel vervelend vinden, maar die herkennen me toch niet zonder mn bril, hehequote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.
In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.
Ik ben namelijk jong (25), ambitieus, creatief, heb een goede baan, veel vrienden/vriendinnen, leuke hobbies etc. en ik hoor van iedereen om me heen dat ze niet snappen waarom ik het qua relaties zo rustig aan doe. Als ik dan over internetdating ofzo begin zeggen de meesten: "ach jij, je moet gewoon eens wat vaker in de kroeg meiden aanspreken."
Dat is dus wel een beetje een dilemma
Vind ik een beetje kort door de bocht. Ik vind dat je als je serieus op zoek bent als laatste plek in de kroeg moet zoeken.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
"ach jij, je moet gewoon eens wat vaker in de kroeg meiden aanspreken."
Dat is dus wel een beetje een dilemma
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
Op internet klik ik iemand direct weg als ze vraagt 'hoe gaat het met jouw?' of 'me huis is niet opgeruimd'.quote:
geen wonder dat jij nog single ben. moeilijk doen om bepaalde woorden..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op internet klik ik iemand direct weg als ze vraagt 'hoe gaat het met jouw?' of 'me huis is niet opgeruimd'.
In de kroeg hoor je dat natuurlijk niet. Totdat je gaat smsen en zulke gare smsjes ontvangt dat je spontane hartkramp krijgt. En dan is het al te laat, dan heb je al gezoend!
Het is meer dat mijn collega's weten dat ik best wel wat date, maar dat is meer via via enzo, en als ze me op internet zien, dan denk ik dat ze dan wat raar gaan kijken in de trend van "waarom doet hij dit nou"quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn collega´s zou ik wel vervelend vinden, maar die herkennen me toch niet zonder mn bril, hehe
Mijn vrienden weten het zo ongeveer allemaal wel. En die weten ook dat ik regelmatig leuke mannen in de kroeg ontmoet. Ik hou gewoon graag alle opties open
Zoeken doe ik ook niet aan, das niet het goede woord. En ik sta erg graag in de kroeg, dus dat is op zich een prima plek. Ik ben ook niet per se op zoek naar een vaste relatie. Zou wellicht leuk zijn, maar hoeft niet. Aan de andere kant heb ik een neusje voor meiden die al bezet zijn en daar doe ik dus niet aan. Dus dan heb je een supergesprek en dan pas na een uur hoor je het woord 'vriendje' vallen. das altijd zo killingquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vind ik een beetje kort door de bocht. Ik vind dat je als je serieus op zoek bent als laatste plek in de kroeg moet zoeken.
Uberhaupt.. zoeken...
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
Het is 'geen wonder dat jij nog single benT'.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
geen wonder dat jij nog single ben. moeilijk doen om bepaalde woorden..
Dat kan ik ook niet hebben hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
Ik wijs zulke mensen ook af.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
Ik wijs mensen af die patat zeggen. Gelukkig ben jij niet zoquote:
Eh nee, wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
wordt nog leuk
"wanneer ontmoet ik jouw vaderrr? en je moederrr? heb je ook zusterrrrs?"
want je moet de R wel rollend uitspreken he
Probeer: "Als je me eerst even 't kofschip uitlegt, krijg je een drankje van me."quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |