Begin eens met een boek als dit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
TS, leg mij eens uit hoe ik ook zulke gekke dingen kan denken? Lijkt me echt tof.
Ik had een keer last van mijn kaken na een ongeval en toen ben ik naar een huisarts gegaan en die schreef mij homeopathische troep voor. Het ging niet over en ik ging voor een second opinion, toen bleek dat ik een gebroken kaak had. Je hebt gelijk, je kunt ze niet vertrouwen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij wil echt beweren dat artsen het beste met je voor hebben.![]()
Precies, iemand met een medische studie van minimaal 6 jaar weet minder dan iemand die zich op internet "Lambiekje" noemt en ons komt waarschuwen voor het gezwel de huidige medische praktijk is.quote:Huidige artsen zijn pillenschuivers en weten nog toeter nog blazen van hoe überhaupt een lichaam werkt.
Ja Lambiekje, artsen weten niet hoe het lichaam werkt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij wil echt beweren dat artsen het beste met je voor hebben.![]()
Huidige artsen zijn pillenschuivers en weten nog toeter nog blazen van hoe überhaupt een lichaam werkt.
ach ja is wel tienduizend jaar ouder dan het pak'em beet 100 jarig bestaan van BigPharma bedrog.quote:
Exactement.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja Lambiekje, artsen weten niet hoe het lichaam werkt.![]()
daarmee kun je nog wel onderzoeken in hoeverre x een bepaalde uitwerking heeft op y. en bij dat soort onderzoeken faalt homeopathie gewoon immer.quote:
Ja, en voodoo is ook al tienduizend jaar ouder. Maturiteit als argument gebruiken: logical fallacy.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja is wel tienduizend jaar ouder dan het pak'em beet 100 jarig bestaan van BigPharma bedrog.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen en dacht, kom ik druk nog eens op F5.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, en voodoo is ook al tienduizend jaar ouder. Maturiteit als argument gebruiken: logical fallacy.
Ja en dansjes doen om de goden te verzoeken om hulp zal nog wel ouder zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja is wel tienduizend jaar ouder dan het pak'em beet 100 jarig bestaan van BigPharma bedrog.
Zie hoe onkundig die huisarts is. Stelling bevestigd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik had een keer last van mijn kaken na een ongeval en toen ben ik naar een huisarts gegaan en die schreef mij homeopathische troep voor. Het ging niet over en ik ging voor een second opinion, toen bleek dat ik een gebroken kaak had. Je hebt gelijk, je kunt ze niet vertrouwen!
Wat je niet leert is dat je lichaam geest en lichaam een geheel zijn. Daar wordt een expres een cruciale fout gemaakt.quote:Lekker paranoia ben jij...
[..]
Precies, iemand met een medische studie van minimaal 6 jaar weet minder dan iemand die zich op internet "Lambiekje" noemt en ons komt waarschuwen voor het gezwel de huidige medische praktijk is.
Ik kan niet lezen.quote:
zoveel dingen bevatten werkzame stoffen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en dansjes doen om de goden te verzoeken om hulp zal nog wel ouder zijn
Moderne medicijnen zijn echte wetenschap. Het zijn daadwerkelijk werkzame stoffen.
nee, uit hun verband gerukte plantextract isolaties. Waarbij de kennis is vergaard van de verguisde homeopaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en dansjes doen om de goden te verzoeken om hulp zal nog wel ouder zijn
Moderne medicijnen zijn echte wetenschap. Het zijn daadwerkelijk werkzame stoffen.
Ja, als gevolg van niet wetenschappelijk bewezen zaken zoals dit ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie hoe onkundig die huisarts is. Stelling bevestigd.
Die prutser ziet niet eens een kaakbreuk.
Dit heeft niets met homeopathie te maken. Dit is gewoon onkunde van een arts.
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dat staat verder los hiervan.quote:Wat je niet leert is dat je lichaam geest en lichaam een geheel zijn. Daar wordt een expres een cruciale fout gemaakt.
En werken dat het doet! :pquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
AIDS is net als bijv. Ebola gemaakt in een lab en dient enkel ter reductie van de wereldbevolking.
Laat de farmaceutische industrie alle researchcentra dus maar opdoeken; wijsheid en genezing vindt men bij homeopaten!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee, uit hun verband gerukte plantextract isolaties. Waarbij de kennis is vergaard van de verguisde homeopaat.
Ga eens verdiepen in hoe Bigpharma werkt. Waar het zijn eigen artsen bedonderd en misleid. En achter hun rug om ook nog eens beschimpt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lambiekje, de dorpsgek die vrijwel onophoudelijk onzin verkondigt over onderwerpen waar hij geen zak vanaf weet verwijt een arts die eens een keert iets niet ziet onkunde?![]()
de farmaceuten zijn tuig, dat is wel duidelijk he.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef rijsttafel het volgende:
Pharmacie is misschien niet de meest sluitende wetenschap ter wereld en zal ongetwijfeld af en toe wel goed gedijen onder omkoopschandalen, verdraaide statistieken, verkeerd ingelichte klanten e.d., maar om dan daarom maar heil in homeopatie te zoeken, is natuurlijk ook niet logisch.
Dat is dezelfde redenatie als een mes gebruiken om soep te eten omdat je vork niet werkt.
Dit is al onzin om te beginnen want als homeapathie een op wetenschap gebaseerde methode was, was dit geen ontdekking geweest dat het op wetenschap gebaseerd was omdat er dan niets te ontdekken zou zijn omdat het bekend is hoe het werkt.quote:Werking Homeopathie wetenschappelijk aangetoond door Nobelprijswinnaar
In de week dat doktoren homeopathie hebben afgedaan als nonsens, heeft een Nobelprijswinnaar in de wetenschap een ontdekking gedaan over de aard van water dat aanduidt dat de therapie inderdaad een op wetenschappelijk gebaseerde methode is.
Nee, hij zegt niet dat water een geheugen heeft en al helemaal niet dat het door verdunning versterkt wordt. Dat het bij verdunning versterkt wordt (wat hij wel zegt) komt niet door de verdunning.quote:ofessor Luc Montagnier, een Franse viroloog, die de Nobelprijs heeft gewonnen voor het ontdekken van een link tussen HIV en AIDS (en dus niet die doortrapte slechterik Dr. Gallo), heeft mede Nobelprijswinnaars geschokt door hen te vertellen dat water een geheugen heeft dat zelfs voortzet na vele malen van verdunning.
Het idee is een van de fundamenten van homeopathie, welke zegt dat de kracht van een substantie wordt versterkt door verdunning (potentiëren).
Dit is het enige dat daadwerkelijk gezegd wordt en heeft dus absoluut niets te maken met homeopathie of de veronderstelde manier waarop homeopathie zou werken.quote:Montagnier heeft ontdekt dat de oplossing, die DNA van virussen en bacteriën bevat, "lage radiogolven kunnen uitzenden".
Deze golven beïnvloeden moleculen rondom hen, en veranderen deze in georganiseerde structuren. Op hun beurt, kunnen deze moleculen dan ook weer golven uitzenden.
Montagnier heeft ontdekt dat de golven in het water blijven, zelfs nadat het vele malen is verdund.
Men had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef rijsttafel het volgende:
Dat is dezelfde redenatie als een mes gebruiken om soep te eten omdat je vork niet werkt.
Zomaar even een zijdelingse vraag, gebruik jij weleens homeopathische middeltjes, Biekske?quote:
Echinaforce op zijn tijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Zomaar even een zijdelingse vraag, gebruik jij weleens homeopathische middeltjes, Biekske?
Maar waarom wordt er wel geloofd in een industrie die een hoofdsponsor is van WO2 en nog steeds oorlogen initieert./sponsort Een industrie dat opgericht is door oliegiganten. Waarbij giftige nucleaire afvalproducten gebruikt worden. Waarom zijn apennieren en antivries wel goed voor je maar een kruidenextract niet. Dat is toch volkomen absurd.quote:Op zich begrijp ik de kern van je kritiek altijd wel (zeker met de ellende en gevaar rondom het zomaar uitschrijven van bijv. antidepressiva, daarin vind ik dat je absoluut een goed punt hebt.) alleen sla je in mijn belevenis vaak te ver door. Zelf heb ik bijv. een fantastische huisarts waarmee goed te overleggen valt en die bijv. liever voor plaatselijke oplossingen kiest dan medicijnen die door je hele lichaam doordenderen. Ik geloof niet in homeopathie en ik verdenk juist producten van bijv. ene Dr. Vogel van kwakzalverij.
Electromagnetic signals are produced by aqueous nanostructures derived from bacterial DNA sequencesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |