Probeer vooral niet objectief te zijn hoor!quote:
Dat hangt er van af of je in het idee van homeopathie gelooft. Er is geen reden om dat te doen; maar het is een vrij land.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef Knarf het volgende:
Als ik het dus goed lees, zijn alle homeopatische middelen die je in de winkel kan kopen onzin en geldverspilling.
Dat is ook volledige onzin, lees je eens in over de verdunningen die men gebruiktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef Knarf het volgende:
Als ik het dus goed lees, zijn alle homeopatische middelen die je in de winkel kan kopen onzin en geldverspilling. Zelfs de mensen die positief tegenover homeopathie staan, zijn het hier over eens.
Het twijfelgeval is alleen nog het middel dat speciaal gemaakt wordt door een homeopaat.
Of je er nu in gelooft of niet,werken doet het nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dat hangt er van af of je in het idee van homeopathie gelooft. Er is geen reden om dat te doen; maar het is een vrij land.
Ohnee, het al genoemde placebo effect bestaat echt. Mensen voelen zich beter als ze "iets" slikken. Dat dat iets eigenlijk gewoon heel duur water is neemt niet weg dat het ze kan helpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of je er nu in gelooft of niet,werken doet het niet
Dus geen meerwaarde voor homeopatie, ergo, het werkt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ohnee, het al genoemde placebo effect bestaat echt. Mensen voelen zich beter als ze "iets" slikken. Dat dat iets eigenlijk gewoon heel duur water is neemt niet weg dat het ze kan helpen.
Ik ploep er zomaar in (dus neem me niet kwalijk als ik een rare vraag stel), maar vraag me ineens af, heb jij wel eens homeopathie (ja, met een h ertussen) gebruikt Piet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus geen meerwaarde voor homeopatie, ergo, het werkt niet.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik ploep er zomaar in (dus neem me niet kwalijk als ik een rare vraag stel), maar vraag me ineens af, heb jij het wel eens homeopathie (ja, met een h ertussen) gebruikt Piet?
Neenee, dat zie je verkeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus geen meerwaarde voor homeopatie, ergo, het werkt niet.
Ik zie geen relevantiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk???
Ja of nee?
Ik dus wel, hoe denk jij mee te kunnen praten over homeopathie zonder het ervaren te hebben?quote:
Wetenschappelijk onderzoek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:52 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik dus wel, hoe denk jij mee te kunnen praten over homeopathie zonder het ervaren te hebben?
Een schot in het wilde (ipv in de roos?)
Dus jij gaat uit van wat er gezegd wordt zonder het zelf ervaren te hebben??quote:
En je punt is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dus jij gaat uit van wat er gezegd wordt zonder het zelf ervaren te hebben??
Wetenschappelijk onderzoek, van derden dus (zoals ik je post lees), hoe kun jij zeggen dat jij het bij het rechte eind hebt zonder bewijs ( je hebt het vanuit 3e hand zoals je zegt) vanuit jezelf.
Jij neemt dus OOK dingen aan zomaar? (van wie wat welke ehh?)
Dat waarvan jij posters van hier 'beschuldigt'?
Terwijl die wel 'bewijzen' (vanuit hunzelf) hebben?
Hey..
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Zeker aangezien ik een opleiding tot laborant heb gevolgd. Ik vond het namelijk nogal knap van je dat je de voorstanders al zover hebt gekregen dat ze toegeven dat de middeltjes uit de winkel niet werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is ook volledige onzin, lees je eens in over de verdunningen die men gebruikt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homeopathie#Verdunning
Geloof jij dat de aarde rond is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek, van derden dus (zoals ik je post lees), hoe kun jij zeggen dat jij het bij het rechte eind hebt zonder bewijs ( je hebt het vanuit 3e hand zoals je zegt) vanuit jezelf.
Hey..
Tsja. Als die onderzoeken allemaal overtuigend laten zien dat mensen zich graag laten bedotten zou Pietverdriet wel extreem arrogant zijn als hij vervolgens zou claimen dat ZIJN ervaringen helemaal geen gevolg waren van placebo effecten en dergelijke. Dat zou immers suggereren dat alle mensen die aan testen meedoen maar dom zijn en hij daar ver, ver boven staat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:13 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Hey..
10.000 jaar? Hoe kom je daar zo bij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja is wel tienduizend jaar ouder dan het pak'em beet 100 jarig bestaan van BigPharma bedrog.
En die conclusie trek je door objectief naar mijn ene smilie te kijken ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Probeer vooral niet objectief te zijn hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |