ik gaf ze het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Unglaublich het volgende:
Dat had je kunnen weten toen je naast ze ging liggen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
Het is trouwens een blauwe handdoek gekregen van de AH waar een klein hamster opstaat.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Unglaublich het volgende:
Nog een user om te bannenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:28 schreef Lort het volgende:
Nog een reden om Wilders te stemmen.
Ja dan krijg je je handdoek zeker terug.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:28 schreef Lort het volgende:
Getuigen hadden dat toch gezien!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
hoe weet je dat het marrokanen waren TS ? :-/
omdat ze dr naast lagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
doe niet zo achterlijk, die eilandjes op hun kop + zwevende petjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
Weer wat afgeleerd!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik gaf ze het voordeel van de twijfel
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:26 schreef postmortum het volgende:
Beste fok!kers,
ik ging vandaag weer eens sinds lange tijd naar het zwembad Nederland. Wat mij opviel is dat het erg druk was en dat er naast een groepje Marokkanen nog best veel plaats was. Ik ga er dus gezellig naast liggen en na een tijdje ga ik even zwemmen. Kom ik terug is mijn handdoek weg en de Marokkanen ook.
Getuige zeiden ook dat ze hebben gezien dat deze groep mijn handdoek heeft meegenomen.
Ik kan toch moeilijk naar de politie gaan en hier melding van maken.
Het is trouwens een blauwe handdoek gekregen van de AH waar een klein hamster opstaat.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:31 schreef Rockiejj het volgende:
Getuigen hadden dat toch gezien!!
Ik bedoel hoe wisten de getuigen dat het marokkanen waren? Bloedtest uitgevoerd?
Jij snapt mij eerder niet lul
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:28 schreef Lort het volgende:
Dat wisten ze omdat ze het toch zagen dompiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:38 schreef Stekker. het volgende:
Ik bedoel hoe wisten de getuigen dat het Marokkanen waren? Bloedtest uitgevoerd?
Jij snapt mij eerder niet lul
de marokaanse vlag op hun nektasjes gaf het wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
Iemand voelt zich aangevallen? Koekje bij de thee?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef gospeedgogo het volgende:
Hoe weet je dat het Marokkanen waren mongool
Ja want Marokkanen lijken op Italianen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef Stekker. het volgende:
[..]
voor hetzelfde waren het donkere Italianen :-/
Jij bent ook zo'n mocro crimineel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef gospeedgogo het volgende:
Hoe weet je dat het Marokkanen waren mongool
Mensen als jou moeten de kanker krijgen racist.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n mocro crimineel?
Ziekteverwensing, TR gemaaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Mensen als jou moeten de kanker krijgen racist.
Vraag ontwijken en toch antwoord gevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Scooter certificaat hallen kosten je bent 15 , ik neem jou niet serieusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Ja, want moslims zijn een rasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Warom zou ik een mogool als jou wel serius moeten nemen dit hier 24/7 op fok zitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
Scooter certificaat hallen kosten je bent 15 , ik neem jou niet serieus
Gast, leer eens te schrijven met interpunctie man. Wat doe je op school? Basis-Beroeps zeker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Warom zou ik een mogool als jou wel serius moeten nemen dit hier 24/7 op fok zit![]()
een typ-en spellingscursus zou jou wel sieren of ben je nog niet klaar met de inburgeringscursus ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Warom zou ik een mogool als jou wel serius moeten nemen dit hier 24/7 op fok zit![]()
godver de godver... de mocro's komen ook fok al verziekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Yvonne of Danny lossen dit probleem wel opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
godver de godver... de mocro's komen ook fok al verzieken
Lopend naar het zwembad en op de jouw fiets weer terug.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Uitlaat het volgende:
je weet dat ze nummer 1 zijn in de triatlon?
Wie zegt dat ik een Marokkaan ben???quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
godver de godver... de mocro's komen ook fok al verzieken
Nepperds.. nog ergerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een Marokkaan ben???
Puberaal scootervolkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
En TS wilt de hele incest familie van hem achter zich aan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef DuTank het volgende:
Kom morgen weer, dan zoek je die handdoek en klap je die mocro. Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken?
Dan zorgt ie dat zijn eigen incest familie erbij is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En TS wilt de hele incest familie van hem achter zich aan?
De Marokkaanse is toch veul groter als de Nederlandse.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zorgt ie dat zijn eigen incest familie erbij is.
Dat had je kunnen weten toen je naast ze ging liggen je wist dat ze er waren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:22 schreef Maikuuul het volgende:
En daarom leg ik altijd een zogenaamde "lok-handdoek" neer, ik doe het volgende:
Ik pak een handdoek en ga in de buurt van tuig liggen, dan gooi ik mijn Dora handdoek zoals deze:
[ afbeelding ]
Als ik dan zie dat ze hun petjes opzetten en jointjes naar kleine kinderen smijten kijk ik vol verwaching naar mijn handdoek. Als ze die dan meenemen en ze zien dat deze van Dora is, worden ze de volgende keer uitgelachen door hun vrienden en voor homo uitgemaakt. Zo zijn beide partijen blij want ik heb hier nog 150 handdoekjes liggen
Zij een handdoek
Ik een beetje lolleromfg
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef DuTank het volgende:
Kom morgen weer, dan zoek je die handdoek en klap je die mocro. Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |