quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:28 schreef Lort het volgende:
Nog een reden om Wilders te stemmen.
Dat wisten ze omdat ze het toch zagen dompiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:38 schreef Stekker. het volgende:
Ik bedoel hoe wisten de getuigen dat het Marokkanen waren? Bloedtest uitgevoerd?
Jij snapt mij eerder niet lul
de marokaanse vlag op hun nektasjes gaf het wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Stekker. het volgende:
hoe weet je dat het marrokanen waren TS ? :-/
Iemand voelt zich aangevallen? Koekje bij de thee?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef gospeedgogo het volgende:
Hoe weet je dat het Marokkanen waren mongool
Ja want Marokkanen lijken op Italianen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef Stekker. het volgende:
[..]
voor hetzelfde waren het donkere Italianen :-/
Jij bent ook zo'n mocro crimineel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef gospeedgogo het volgende:
Hoe weet je dat het Marokkanen waren mongool
Mensen als jou moeten de kanker krijgen racist.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n mocro crimineel?
Ziekteverwensing, TR gemaaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Mensen als jou moeten de kanker krijgen racist.
Vraag ontwijken en toch antwoord gevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Scooter certificaat hallen kosten je bent 15 , ik neem jou niet serieusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Ja, want moslims zijn een rasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Unglaublich het volgende:
Dat had je kunnen weten toen je naast ze ging liggen.
Warom zou ik een mogool als jou wel serius moeten nemen dit hier 24/7 op fok zitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
Scooter certificaat hallen kosten je bent 15 , ik neem jou niet serieus
Gast, leer eens te schrijven met interpunctie man. Wat doe je op school? Basis-Beroeps zeker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Warom zou ik een mogool als jou wel serius moeten nemen dit hier 24/7 op fok zit![]()
een typ-en spellingscursus zou jou wel sieren of ben je nog niet klaar met de inburgeringscursus ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Warom zou ik een mogool als jou wel serius moeten nemen dit hier 24/7 op fok zit![]()
godver de godver... de mocro's komen ook fok al verziekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Yvonne of Danny lossen dit probleem wel opquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
godver de godver... de mocro's komen ook fok al verzieken
Lopend naar het zwembad en op de jouw fiets weer terug.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Uitlaat het volgende:
je weet dat ze nummer 1 zijn in de triatlon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |