Wie zegt dat ik een Marokkaan ben???quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
godver de godver... de mocro's komen ook fok al verzieken
Nepperds.. nog ergerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een Marokkaan ben???
Puberaal scootervolkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef gospeedgogo het volgende:
[..]
Warom zou ik een mogool als jou wel serius moeten nemen dit hier 24/7 op fok zit![]()
En TS wilt de hele incest familie van hem achter zich aan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef DuTank het volgende:
Kom morgen weer, dan zoek je die handdoek en klap je die mocro. Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken?
Dan zorgt ie dat zijn eigen incest familie erbij is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En TS wilt de hele incest familie van hem achter zich aan?
De Marokkaanse is toch veul groter als de Nederlandse.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan zorgt ie dat zijn eigen incest familie erbij is.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef Unglaublich het volgende:
Dat had je kunnen weten toen je naast ze ging liggen je wist dat ze er waren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:22 schreef Maikuuul het volgende:
En daarom leg ik altijd een zogenaamde "lok-handdoek" neer, ik doe het volgende:
Ik pak een handdoek en ga in de buurt van tuig liggen, dan gooi ik mijn Dora handdoek zoals deze:
[ afbeelding ]
Als ik dan zie dat ze hun petjes opzetten en jointjes naar kleine kinderen smijten kijk ik vol verwaching naar mijn handdoek. Als ze die dan meenemen en ze zien dat deze van Dora is, worden ze de volgende keer uitgelachen door hun vrienden en voor homo uitgemaakt. Zo zijn beide partijen blij want ik heb hier nog 150 handdoekjes liggen
Zij een handdoek
Ik een beetje lolleromfg
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:27 schreef DuTank het volgende:
Kom morgen weer, dan zoek je die handdoek en klap je die mocro. Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |