De oorlog met Duitsland is ook best lang geleden. Dus ik snap die houding t.o.v. de Duitsers niet zo. Duitsers zijn oke.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:08 schreef marcodej het volgende:
Nee, de laatste oorlog tussen Nederland en Spanje ligt namelijk enkele honderden jaren achter ons.
Nu wel, in '74 nog niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De oorlog met Duitsland is ook best lang geleden. Dus ik snap die houding t.o.v. de Duitsers niet zo. Duitsers zijn oke.
In 1974 was die oorlog nog helemaal niet zo lang geleden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De oorlog met Duitsland is ook best lang geleden. Dus ik snap die houding t.o.v. de Duitsers niet zo. Duitsers zijn oke.
Die reactie was ook nadat NL dankzij Portugal de vorige keer eruit vloog.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef Strani het volgende:
Als de Spanjaarden netjes en terecht winnen dan zou ik geen reden zien tot een dergelijk syndroom.
Dit in tegenstelling tot de Portugezen, stelletje huichelende duikelaars.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:16 schreef DuTank het volgende:
Daarnaast: zij hebben geen 6 miljoen joden vergast.
Komop, het zijn allemaal van die gladde Zuid-Europese kereltjes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:17 schreef ShadyLane het volgende:
het is een sympathieke ploeg
Jawel, maar dat zat 'm dan in de manier waarop. Ik had ook geen hekel aan de Denen na onze uitschakeling in 1992, bijvoorbeeld. Een ook niet aan de Russen in 2008 trouwens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Die reactie was ook nadat NL dankzij Portugal de vorige keer eruit vloog.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:17 schreef ShadyLane het volgende:
Ach welnee, het is een prachtig land, het is een sympathieke ploeg,
mét geëpileerde wenkbrauwen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Komop, het zijn allemaal van die gladde Zuid-Europese kereltjes.
Adelaar op je paspoort = de vijand, hoe consequent wil je het hebben?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:42 schreef dalaiblama het volgende:
Anders ga je ff de oorlog erbij halen
Enig idee hoeveel Nederlandse NSB-ers er eigenhandig voor hebben gezorgd dat er Joden op transport gingen?
Consequente haat is verdomde lastig hoor.
Daarintegen hebben ze wel miljoenen oorspronkelijke inwoners van Zuid-Amerika vermoord.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:16 schreef DuTank het volgende:
Als ze van ons winnen, dan zijn ze gewoon de terechte winnaar. Daarnaast: zij hebben geen 6 miljoen joden vergast.
90 miljoen dodenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Daarintegen hebben ze wel miljoenen oorspronkelijke inwoners van Zuid-Amerika vermoord.
Het is maar hoe men er zelf instaat. Als er wordt verloren moet iemand het ontgelden. Meestal is dit Ronaldo of een land waar tegen wordt gespeeld.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zat 'm dan in de manier waarop. Ik had ook geen hekel aan de Denen na onze uitschakeling in 1992, bijvoorbeeld. Een ook niet aan de Russen in 2008 trouwens.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik zit maandag gewoon weer in mijn Spaanse huiskamer Nederlandse kaas te eten in Duitsland.
Helaas wel. Liever Nederlands bier, kan altijd nog wat halen straks.quote:
Doe er gelijk paella bij, lekker aanschuiven met het bordje voor je scherm.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas wel. Liever Nederlands bier, kan altijd nog wat halen straks.
Tuurlijk niet, "Dit is Nederland".quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef Perico het volgende:
Als er iemand een ruit bij me ingooit vanwege mijn Spaanse naam.. zou ik verbolgen zijn.
Gaat nog goed tot nu toequote:Spanjefan waagt zich op Museumplein
AMSTERDAM - Een fan van Spanje, herkenbaar aan zijn rood-gele shirt, waagde zich zondagmiddag in zijn eentje op het Museumplein. Hoewel de duizenden aanwezige Holland-supporters hem in eerste instantie uitjouwden, werd hij al gauw onthaald als held.
Mensen tilden hem op de schouders en wilden met hem op de foto. De jongen, Wimin uit Portugal, liet het allemaal over zich heenkomen. „Ik ben nu eenmaal voor Spanje”, zei hij droogjes terwijl een Nederlandse fan zijn wangen versierde met rood-wit-blauwe schmink. Bang voor de Oranjemenigte is hij niet. „Ik woon in België, maar vind het leuk dit in Amsterdam mee te maken. Ik geniet van het moment.”
Bron
zie daar een stel van die simpele figuren wel voor aanquote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
En massaal je vakantie omboeken als er wordt verloren van Spanje
We gaan nog meer hekel krijgen aan Yolanthe!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Vroeg het me zo af, krijgen we na verlies net zo'n hekel aan Spanje als aan Duitsland na de verloren finale van 1974?
Velen hebben al een hekel aan Yolanthe, dan kan dit er nog wel ff bij.
Ach welnee, als Spanje wint blijft het wat mij betreft onveranderd.....quote:Op zondag 11 juli 2010 18:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
We gaan nog meer hekel krijgen aan Yolanthe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |