SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het teveel? Ik zit de zooi up te loaden en ik denk, ik post gelijk een beetje hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh krijgen we nu toch het hele verslag JJH???
Mooie foto's. Die elanden, prachtig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het teveel? Ik zit de zooi up te loaden en ik denk, ik post gelijk een beetje hier.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef Strega het volgende:
Over fruit gesproken,
ik heb me gisteren een grote bak fruitsalade gemaakt:
ananas, meloen, mango, druiven, aardbeien, blauwe bessen, limoen, ananas en appelmunt en een beste scheur triple sec. (de kersen waren al op,). Die staat heerlijk ijskoud te zijn en we nemen af en toe een schaaltje.
quote:
Oh, als wij hier Tashi en Rufus hun gang laten gaan, hebben we zo een dood hondje en een dood katje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon moet toch echt es een keer kortsluiting krijgen he....
Hij volgt het ook al jaren. Ik volg hem gedwee.quote:
De stafford van m'n broer is een keer met z'n volle gewicht op Jip gesprongen en hij leeft nog.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het niet wil.
Sowieso laat ie niks van Jip heel denk ik
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, als wij hier Tashi en Rufus hun gang laten gaan, hebben we zo een dood hondje en een dood katje.
Zo gaan die twee tekeer.
Kokoslikeur lijkt me uitermate geschikt om er door te doen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb nu dus twee meloenen, nectarines, druiven en mango's voor erin, en hopenlijk komen daar nog kersen bij , ik wil ook gewoon een grote bak maken en bedenk me net dat die cocoslikeur dr mss wel lekker bij is toch?
Mn munt van de busgek moet ik nog krijgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Kokoslikeur lijkt me uitermate geschikt om er door te doen!
Een chocolade Tashi!quote:
En erg dat je het vind!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb morgen onverwachts een wijnproeverij in utrecht
Het is dat ik morgenavond moet werken, anders had ik je met veel liefde uit de brand geholpen.quote:
Een mevrouw die ik laatst zag op die fruitautomaat, die had drie meloenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb nu dus twee meloenen, nectarines, druiven en mango's voor erin, en hopenlijk komen daar nog kersen bij , ik wil ook gewoon een grote bak maken en bedenk me net dat die cocoslikeur dr mss wel lekker bij is toch?
Mn munt van de busgek moet ik nog krijgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een mevrouw die ik laatst zag op die fruitautomaat, die had drie meloenen.
quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb morgen onverwachts een wijnproeverij in utrecht
tegen een bier of whisky proeverij had ik ook wel ja gezegd hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah ik lust echt geen wijn
Je bent toch geen homoooooooo Zwabje?
Ik zeg net "belnel" tegen mn baas omdat ie de hele tijd zit te bellen, zegt ie "lellebel" tegen mij, de feestneus!
Ah gossie Andre Rieu treedt zondag op in het Mecc ipv op het Vrijthof vanwege het weer, en ze gebruiken zijn schermen zondagavond voor het voetbal
Koud glaasje pro secco hmmmmquote:
hij is leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
Een Noorse boskat! In Noorwegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRRRRRRRRRRRRR!!!
Heb je er niet eentje mee teruggenomen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
Een Noorse boskat! In Noorwegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRRRRRRRRRRRRR!!!
Ik heb gelukkig nog 2 flessen in mijn koelkast!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gisteren nog prosecco gehad tijdens het eten
Cat had hem ook nooit alleen op vakantie moeten laten gaan,quote:
again?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga jij es ff lekker verbranden of zo ja!
Of dr poes eindelijk es ter beschikking moeten stellen zodat ie niet genoodzaakt zou zijn andere poezen te gaan handelen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Cat had hem ook nooit alleen op vakantie moeten laten gaan,
dat is vragen om problemen
quote:
Merk je al iets van de Holly?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Sjon liep rond te rennen en heeft zich let laten vallen waar ie stond, nu slaapt ie eindelijk
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Merk je al iets van de Holly?
Het is hier verbazingwekkend, er is een knopje om in Tashi's hoofd.
Geen jaloezie buien meer, geen mat partijen.
Al een week of drie niets meer aan de hand.
Bullie en hij liggen nu zelfs tegen elkaar aan te slapen.
Nee, dat bedoel ik niet. Tashi krijgt Rockrose, bij hem was het jaloezie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed, jaloezie is echt niet het probleem met hem hoor, dus ik denk dat het niet echt wat gaat doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Tashi krijgt Rockrose, bij hem was het jaloezie.
Daarom heb ik Sjon ook geen Rockrose voorgeschreven.
Ik bedoel meer, dat het soms even tijd nodig heeft.
Gelukkig kun je beide door elkaar gebruiken!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zullen zien, twas niet zo duur en ik grijp alles aan.
Vooralsnog werkt te schoppen tot ze stoppen theorie nog t best
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig kun je beide door elkaar gebruiken!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
kijken of er tandafdrukken op je router zitten?
Whats tha problem? Geen internet thuis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Supernappie!
Zei hij niet gewoon "Wie wil er een beurt?"
Oh Zwab, als t niet lukt met herstarten van de router en t modem en de pc gewoon ineens mn hele netwerk nie meer ken vinde, wat zou ik dan nog kunnen proberen?
Geef mij zo'n Nappie!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zei ineens "wat is hier gebeurt?"
zowel mijn moeer, als mijn zusje, en ik hebben dat nooit tegen em gezegd
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
apart, en je laptop herkent wel andere netwerken? en je netbookje, kan die em ook niet meer vinden?
*bloost* Dat riep ik dus.quote:
het probleem is dat ze waarschijnlijk niet weet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
Oh-oh, en met een kabeltje je pc in je modem of router prikken? Kan je iig. kijken of lokaal wel het draadloze netwerk aanstaat.
Zei ik ook alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
Oh-oh, en met een kabeltje je pc in je modem of router prikken? Kan je iig. kijken of lokaal wel het draadloze netwerk aanstaat.
Sjon houdt niet van zwemmen hè? Jammer![]()
Duikers treffen monstermeervallen in Maas
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zou ff sowieso het stroom van beide trappen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
http://wk.bnn.nl/page/video/play/5e814dcc230a9c604c9e4648ef55463b
Ik moest hardop lachen!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]pssst, he meisje, vind je van m'n wagen?
Klinkt als m'n zus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Is echt briljant, twee standaard nerds en een pretentieuze doos die zich het bedrijf heeft binnengeluld door te liegen op haar cv dat ze veel van computers weet en nu het hoofd van IT is![]()
volop prachtige engelse humor
Goed weekend!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooh Barbaaf, wat heerlijk, geniet er van zeg!
Wss tot maandagochtend allemaal
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
Afwezigheidsassistent ingesteld, vakantie is begonnen
zolang je die volgorde maar aanhoudtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:33 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens wat kleren aantrekken en een taxi ophalen.
Tot ziens.
Nah kan ook aan de instellingen liggen. Heb je hem al gereset? en je modem ook? Dus stroom van beide er ff af?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
JA HOI, tligt dus echt aan die kutrouter, want ik heb t internetsnoertje nu rechtstreeks in t netbookje gestoken en nu kan ik wel onlain.
Niet echt praktisch though, ik zit nogal onhandig nu omdat het snoer maar kort is.
Die router zal wel keduuk zijn dan of niet?
Dr flikkeren wel allerhande lampies en zo, maar niet de goede neem ik aan....
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:05 schreef Lau. het volgende:
Behehe, ik ben ook weer 10 jaar ouder!
Heb hier alles tegen elkaar open staan, voordeur en balkondeur enzo.
Sjors opgesloten in de badkamer, want die peert 'm anders, Frummel liep gewoon lekker los omdat ie normaal wel netjes hier voor de deur op de galerij blijft...
Ik was aandachtig wat aan het lezen, en bedacht me ineens dat ik Frummel al een tijdje niet had gezien.
Even gaan zoeken... Geen Frummel...
Balkon; geen Frum, galerij; geen Frum, woonkamer; geen Frum.
Fuck, tijd voor paniek!
Vanaf mijn balkon kan ik de trappengat in kijken (ramen enzooo), dus ik doe dat even zodat ik een snel overzicht van de trappen had zonder alles op en af te rennen.
Ligt meneer prinsheerlijk 2 trappen hoger te slapen...![]()
![]()
Nou idd!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]hij moest eens weten wat hij veroorzaakt heeft
Nachtmerries zijn dat hé!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
OH stoute Frummel!
Sitecom issie.
En nu knippert dr niks want hijs uit he.
Maar 1 lampje is oranje en knippert, daar staat status bij.Die met wlan is gewoon groen als ie aan is.
Succes! Hopelijk gaat het allemaal weer goedkomen met je internet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Goffer, nu is mn accu leeg, dus ik ga t netbook ff een uur aan de lader hangen, want waar t internet kabel is is geen stopcontact meer vrij.
Handig.
Ik meld me later nog wel es!
Ik bedoel natuurlijk Frummel van Lauquote:
Joaaa, ik schrok me ook echt een hoedje...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk Frummel van Lau![]()
Warmte slaat toe.
ik heb net een grote bak panzanella gemaakt.
Staat nu even te koelen en te trouwen.
Zometeen opeten op de veranda.
Voor veel kookwerk is het veel te warm.
Ik heb nog nooit een router gehad waarbij het ssid op een sticker stond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
misschien heeft hij zichzelf gereset naar de fabrieksinstellingen
staat er op de sticker op de onderkant van de router een code met "ssid" er in of voor?
Ja dat zou kunnen idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
maar waar ik dus op doel, en misschien weet jij het begrijpelijk over te brengen, is dat oh-oh misschien iemand die router ooit heeft laten instellen met een andere naam en pass
en dat hij nu door iets gereset is naar fabrieksinstellignen, en dat ze daarom haar router niet meer kan vinden
terwijl hij natuurlijk gewoon uitzend, maar misschien onder een andere naam dan ze gewend is
ik heb dan totaal geen ervaring met sitecom, dus heb geen idee hoe die netwerken heten out of the box
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat probeer ik dus te omzeilen, inloggen op het ip van de router zelf
dan kan ze em beter op de post doen naar een van ons om hem opnieuw in te stellen ofzo
QFT,QFTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
en wat heeft oh-oh hier van geleerd?
keep your friends close, keep your nerds closer
nieuwe kopen KAN een oplossing zijn. Als je een nieuwe koopt, koop dan een linksysquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahaha, maar ik heb jullie nu toch als nerds?#Wat een gedoe zeg.
Geen simpele oplossing dus?
Ik baal dr onwijs van.
Maar die nerds die ik had daar was ik wel klaar mee en mn homovriendjes die dit ook wel weten wonen te ver weg...
Boehoe.
Zal ik m in een vlop douwen of is een nieuwe kopen een oplossing???
and this is relevant, how?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Whehe, Ruud Gullit heeft best een grote piemol!!
*proest*quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh hoe lief
http://nos.nl/wk2010/arti(...)derweg-naar-gio.html
Mijn vader riep het ook, dat we de Molukse vlag uit moesten hangen.
Mooi hoor
Finale + staartje X-Rated, afhankelijk van een evt. verlenging.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, Pagan, wat word het zondag? X-rated, of de finale?
Dit is exact wat we probeerden te voorkomen, dat ze er zelf aan ging sleutelenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:42 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Ej, ik heb vakantie. Weerbarstige apparatuur en verbindingen debuggen is werkMaar vooruit dan.
oh-oh, ik begrijp goed dat je een aparte router en modem hebt? Wat is het merk en type? Foto van het apparaat en evt. nummerplaatjes zijn ook goed.
Niet terug kunnen vinden: heb je al getest of de router onder een andere naam uitzendt? Router uit, netwerken ontdekken met laptop. Router aan, weer netwerken ontdekken. Netwerkje erbij? -> Bingo (waarschijnlijk). Ik denk dat dit niks oplevert, oranje knipperende statuslampjes zijn nooit goed (behalve bij Stratus redundante enclosures, maar dat is een ander en hilarisch verhaal).
Kan je, als de router aan het modem aangesloten is, met een kabel je PC aan de router aansluiten (heeft de router LAN aansluitingen, heb jij een extra kabel?). Als de router geen LAN aansluitingen heeft wordt het erg lastig overigens. Als jij geen kabel hebt, koop er eentje, bij voorkeur een lange zodat je wat bewegingsruimte hebt zolang het draadloze gedeelte niet werkt. Cat 5 UTP moet je hebben, je kan ook je al bestaande kabel meenemen als voorbeeld.
Als je met een kabel op je router zit (en de router bij voorkeur op internet) moet je een DOS-box openen, "ipconfig" intoetsen en het adres (in de vorm van 111.222.33.44 ) dat bij default (of standaard) gateway staat, in je browser invoeren. Dan krijg je de webinterface van je router. Daar kan een wachtwoord opzitten (probeer je eigen naam, bijnaam, namen van je honden) maar dat kan ook leeg zijn. Daarachter zitten dan pagina's met instellingen en statussen. Kijk naar iets over WLAN status of andere zaken die "error" oid zeggen. Als dat niet duidelijk is, maak screenshot en post die hier.
Is dat hierboven abacadabra voor je, wil ik wel proberen je stap voor stap erdoorheen te fietsen. Basisvoorwaarde is dus wel dat je met een kabel aan je router kan hangen.
Kom op, ze kan een muis resetten, dit is niet veel moeilijkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is exact wat we probeerden te voorkomen, dat ze er zelf aan ging sleutelen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Pagan het volgende:
Volgens mij zit er bij oh-oh een draadje los.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zei ineens "wat is hier gebeurt?"
zowel mijn moeer, als mijn zusje, en ik hebben dat nooit tegen em gezegd
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh je moet er niet speciaal voor komen hoor, maar als je toch wilde komen dan graag!
Ynske, bedankt voor de gave sleutelhanger met blauwe onderbroek, echt te gek is die zeg, en wat doe je dat snel !!!
quote:Beste Qwea,
Ik zag uw reactie op het forum vandaar dat ik even reageer.
Je hebt speciale verkoelingshalsbanden en verkoelingsmatten voor de dieren ze zijn echt geweldig onze hondjes hebben er ook allemaal een en hebben er echt heel veel profijt van.
Wij verkopen ze ook zelf in onze webwinkel en daar vindt u ook meer informatie over de verkoelingsmatten en verkoelingshalsbanden.
U kunt altijd even kijken op KUTSMERIGETERINGSPAMMER
Met vriendelijke groet,
Marieke
KUTSMERIGETERINGSPAMMER
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:03 schreef Qwea het volgende:
Beste Qwea,
Ik zag uw reactie op het forum vandaar dat ik even reageer.
Je hebt speciale verkoelingshalsbanden en verkoelingsmatten voor de dieren ze zijn echt geweldig onze hondjes hebben er ook allemaal een en hebben er echt heel veel profijt van.
Wij verkopen ze ook zelf in onze webwinkel en daar vindt u ook meer informatie over de verkoelingsmatten en verkoelingshalsbanden.
U kunt altijd even kijken op censuur
Met vriendelijke groet,
Marieke
censuur
Dit is toch echt beter, nu help je haar niet met het verspreiden van naam en website.quote:Ik krijg spam in mijn inbox
[..]![]()
![]()
kut spammer
Hey, dat is niet wat ik ingetypt hadquote:
Neequote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Kan niet gewoon oh-oh haar draadloos netwerkaartje kapot zijn?
Wat leukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het nog steeds 35 graden buiten , er belde me net iemand die bij Prince was om me mee te laten luisteren
Het komt jullie kant op, hoop ik voor jullie.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Pagan het volgende:
Droog, net een heeeeel klein spatje "regen", en 28 klein nulletje C..
(Hoe krijg ik die voetbalpompom?)
testquote:
Het lijkt er niet op, hondjes uitlaten in korte broek en sandalen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Het komt jullie kant op, hoop ik voor jullie.
quote:
Senes, heb je goeie aftersun? Ik ben ENORM verbrand ook met defqon, en ik heb geweldig spul van de kruidvat gehaald. Witte fles, verkoelt ontzettend.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was echt even helemaal van mijn padje hoor, pff ben me rot geschrokken
Och Senes, wat een vehaal.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:34 schreef senesta het volgende:
Mag ik hier even huilen? Samara kwam vanmiddag bij een vriendinnetje vandaan waar ze was wezen zwemmen en ze hadden haar helemaal laten verbranden in het badje. Daarnaast was er een stukje van haar voortand gebroken door een kopstoot, niet meteen heel ernstig maandag maar even naar de tandarts denk ik. Ik heb haar gedouched en ingespoten met aftersun maar ze is er nog steeds niet lekker en beetje hangerig van.
Vanavond zijn we evengoed op de fiets richting mijn broertje gegaan die zijn verjaardag vierde. EN dat ging goed, was gezellig. Maar we waren daar nog geen 1,5 uur of er brak noodweer los. Samara was wat bang voor het onweer en toen iemand twee vrije plekjes in de auto had heb ik daar met Samara maar gebruik van gemaakt, de fietsen halen we morgen wel weer op. De poezen waren ook erg blij dat we thuis waren.
Eénmaal thuis stortte Samara weer in en wilde naar bed. Ik schonk dus wat drinken voor haar in en nam haar lekker naast me op de bank. Toen er weer een bliksem was keek ik naar het raam en zag net op dat moment iets lichts voor de tuindeuren naar beneden vallen. Mijn hart zat acuut in mijn keel toen ik me realiseerde wat het was....Hummer!
Natuurlijk kon ik ook mijn sleutels niet meteen vinden, zowel Samara als ik waren behoorlijk in paniek. Toen ik eindelijk de deur open had kwam Hummer wel zelf meteen naar binnen rennen. Hij was helemaal ontdaan en had een bloedneus. Ik was zo bang, ik kon wel janken. Maar goed, Samara was al helemaal in paniek dus ik vermande me. Belde eerst maar manlief dat hij naar huis moest komen en dat ik hem kwam halen.
Hummer was me veel te rustig, hij ging liggen en blies als ik aan hem wilde komen. Dus meteen de dierenarts gebeld die het geloof ik maar belachelijk vond dat ik beldeNa doorzetten van mijn kant mochten we komen. Nou goed, het lijkt mee te vallen, stukke neus, dikke lip en volgens mij best gekneust want hij loopt niet echt soepel. Maar dit heeft me tien jaar van mijn leven gekost.
Ik moet hem vannacht bij me houden en zijn kleur en urineren in de gaten houden. Samara heeft de hele tijd gehuild, het arme kind.
We zitten nu allemaal een beetje bij te komen, maar ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op![]()
We hadden zo'n voorzetraam met een hor, die heeft hij los getrokken en is er daarna overheen geklommen. Het hele gaas heeft hij kapot getrokken in een poging zich vast te houden....
Sorry voor het hele, onsamenhangende verhaal maar ik ben nog helemaal shaky
Oh Yns, kijkt vragend????quote:
Via de dierenarts of beter gesorteerde dierenwinkel Homeo Calm druppels.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
@strega volgens mij heb jij wel verstand van kruidenmiddeltjes. Wat zal ik Peper nog kunnen geven tegen stress? Bach rescue werkt niet. Als het al stress is natuurlijk want helemaal zeker weet ik het niet.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Om half vier met Bink bij de spoed DA zijn..
Die kreeg vandaag ineens enorm de bibberitis, klapperde over het hele lijfje en heeft nu ook een tic met het hoofd heel de tijd. Godver
En dan pas om half 4?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Om half vier met Bink bij de spoed DA zijn..
Die kreeg vandaag ineens enorm de bibberitis, klapperde over het hele lijfje en heeft nu ook een tic met het hoofd heel de tijd. Godver
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan pas om half 4?Weer bij die oplichter DA?
Heb je haar koorts gemeten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel of ze een toeval heeft gehad, of een hersenbloeding ofzo...
D'r mondje staat ook anders en ze heeft een overduidelijke tic met het hoofd.
Ik had haar al in bad gezet om af te koelen, maar het is toch iets anders denk ik, ben ik bang.
Duimen maar dat ze weer magisch bijtrekt.
Maar ik zie het niet zo positief in als anders
Ik duim voor jequote:Op zondag 11 juli 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee een spoed DA, waar we nog nooit geweest zijn. In Rotterdam.
En nee, we hebben geen thermometer in huis helaas.
Maar we gaan over tien minuutjes rijden alvast, dan maar iets te vroeg.
Ze ligt nu even heel rustig met een natte doek over haar hoofdje heen.
Misschien toch een warmte toeval? Maar ik kon nergens iets op internet vinden dat ze daarvan gaan bibberen en tics krijgen...
Zonnesteek bij honden.quote:Het dier valt opeens om, heeft ademnood en verliest het bewustzijn, snelle pols en de tong en mondslijmvliezen zijn blauw, hoge koorts (de normale temperatuur van de hond is ongeveer 38 graden), braken en starre ogen zullen het beeld van de hersenirritatie voltooien. Het dier kan zelfs gaan schreeuwen en gillen als gevolg van de zwelling van de hersenvliezen. U dient direct naar de dierenarts te gaan en ondertussen de hond met lauw water afsponzen. Gooi nooit een emmer met koud water over het dier heen, de plotselinge afkoeling kan het dier niet aan en de kans op overlijden is des te groter.
Ik hoop zo dat het goedkomt met binkie! Binkie is doorzetterquote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief
Net een koekje gegeven... dat eet ze wel, maar direct daarna krijgt ze weer van die rare tics met haar hoofd.
Hmmm, Q... het lijkt er niet op, maar haar hoofdje is wel veel warmer dan de rest van het lijfje en door die tics denk ik toch aan iets met de hersenen. Dus misschien een warmte toeval ipv een zonnesteek.
Ja Greys, wij duimen hier mee.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn lief
Net een koekje gegeven... dat eet ze wel, maar direct daarna krijgt ze weer van die rare tics met haar hoofd.
Hmmm, Q... het lijkt er niet op, maar haar hoofdje is wel veel warmer dan de rest van het lijfje en door die tics denk ik toch aan iets met de hersenen. Dus misschien een warmte toeval ipv een zonnesteek.
De honden zijn nu verplicht binnen. Als de zon straks uit de tuin is maar even verder kijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef trovey het volgende:
Ik loop trouwens sinds gisteren achter de babybuggy......met Sasha erin.
Mevrouw heeft teveel last van de warmte en de luchtvochtigheid en mijn schouders trekken het momenteel niet meer om haar in de draagtas mee te nemen dus gisteren bij het Kruidvat de babybuggyaanbieding gekocht. 19,95 leuke prijs toch.
. Bij de kringloop hadden ze ook een leuke staan maar helaas bij het opvouwen was het ding gewoon te groot, zo'n sta in de weg in dit toch niet te grote huis dus daarom maar een heel eenvoudige zonder zonnedakje. Mevrouw zit als de koningin op haar troon.
Honden komen hier alleen maar buiten voor een snel plasje/poepje aan de waterkant onder de bomen. Wandelingen zitten er voor Sasha echt niet in, ze loopt 50 meter en dan vindt ze het goed.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef Strega het volgende:
[..]
De honden zijn nu verplicht binnen. Als de zon straks uit de tuin is maar even verder kijken.
Bullie zet Pagan om het half uur met z'n grote zwabber pootjes in het zwembadje. Want Bullie ligt te stomen af en toe.
Trovey, wat een leuke nieuwe avatar!
Kan weer helemaal goedkomen hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
Terug van de DA. Hoogstwaarschijnlijk heeft Bink een hersenbloeding gehad. Het kan binnen een dag of drie weer wegtrekken, die tics en het bibberen. Het lijkt nu ook wel wat minder al. Maar ze had wel bijna 40 graden koorts. En de DA wist niet of dat van buitenaf kwam of van binnenuit. Dus ze heeft antibiotica gehad en nog een koortsremmend middel.
Hij zei wel dat het eigenlijk niet goed was, dat koortsremmende middel in combinatie met de hartmedicijnen die ze al kreeg, maar dat het kiezen was uit twee kwaden. Dus hopen dat het aanslaat. Ze ligt nu op het laminaat met een natte doek over zich heen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het ook zó... moet er niet aan denken dat het erger wordt ipv beter.
Als ze slechter wordt moeten we meteen weer bellen. Ik hoop dat ze een beetje goed door de nacht komt, dan neem ik haar morgen mee naar het werk, leg ik haar daar wel onder natte doeken. Ik durf haar echt niet alleen te laten nu.
Gelukkig, die is enorm geschrokken natuurlijk. En aangetast in z'n waardigheid.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:27 schreef senesta het volgende:
Hummer is overigens al weer aan het rotzooien en ongein uithalen. Dus behalve spierpijn en een zere neus en lip heeft hij er niets aan overgehouden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
oranjebilly:
[ afbeelding ]
Ik ga es aan het eten beginnen, ik lijk wel niet goed snik dat ik mn ouders zometeen zelfgemaakte pizza heb beloofd zeg...
Nee Greys, wat een schrik, wij hebben het idee dat Othello een tijd geleden ook een hele licht tia heeft gehad.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het ook zó... moet er niet aan denken dat het erger wordt ipv beter.
Als ze slechter wordt moeten we meteen weer bellen. Ik hoop dat ze een beetje goed door de nacht komt, dan neem ik haar morgen mee naar het werk, leg ik haar daar wel onder natte doeken. Ik durf haar echt niet alleen te laten nu.
Wie wat niet leuk vinden?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Ach ja sorry dat jij t niet leuk vindt
De hele buurt wilde met m op de foto vanochtend en hij heeft dr zelf geen last van hoor.
Als we winnen laat ik het mooi zitten, maar eigenlijk moet ie vandaag toch nog zn zondagse bad hebben.
Het is netjes blijven zitten zelfs na het zwemmen net.
De oranje shirtjes die ik voor ze gekocht had hebben ze alleen de eerste wedstrijd aangehad, de rest van het WK was het te warm.
En Nok dr elastiekjes waren er psies genoeg , ik heb vandaag de laatste opgemaakt
Ach jeez, wat een avond zeg!quote:
Hé ben je al begonnen in je nieuwe baan?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach jeez, wat een avond zeg!![]()
Pff... Ben blij dat het met Hummer nu wat beter gaat
En wat erg, van dat verbranden en die tand ook...![]()
En ook eenvoor Greys & Bink!
Vandaag gewerkt, was wel oké. Airco begint wat te haperen op mn werk volgens mij, want het was een stuk warmer.![]()
Nee, nog niet. Ben weer ongelofelijk aan het twijfelen geslagenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé ben je al begonnen in je nieuwe baan?
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Wie wat niet leuk vinden?
Ik vind Billie leuk met z'n kuif.
Maar Bill staat eigenlijk alles, met z'n zelfbewuste koppie!
Lekkolquote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef Strega het volgende:
Ik ga hier de keuken in, pesto maken voor vanavond.
Spaghetti pesto straks
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef Strega het volgende:
Ik ga hier de keuken in, pesto maken voor vanavond.
Spaghetti pesto straks
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trovey vindt het
Sjon is superactief mieren aan het vangen op het balkon nu, de rest houdt eindelijk es siesta, ze gaan echt op zonneenergie die van mij, malloten.
Ik ga pizza maken!
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga de stad in, zie jullie weer als we wereldkampioen zijn
Verdorie wat vervelend zeg!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:53 schreef trovey het volgende:
Tuk...twee dode zebravinkjes gevonden in het badderbakje wat ik had neergezet....zo te zien verdronken....hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar
Doe dat al jaren en nog nooit zoiets gehad.
Met dit warme weer al 4 dode dieren (3 zebravinken en 1 hamster) in 1,5 dag, bejaarde huisdieren en extreme warmte is geen goede combi.
Dank jequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef trovey het volgende:
En hoe vinden we de nieuwe FOK!. Ik kan er niet kapot van zijn maar mijn UI komt wel beter uit.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
vind em prima, hij is al een paar keer opgedoken de afgelopen paar dagen
werkt prachtig
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef trovey het volgende:
Ik word gek van dat automatische updaten bij mijn actieve topics....het gaat te snel voor deze oude vrouw,![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:28 schreef trovey het volgende:
Hoe moet ik nou een correctie doorvoeren in mijn eigen post, ik kan het icoontje niet vinden. Enfin...in de vorige post zat dus een foutje.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Trovey, wat sneu van de vogeltjes!
Even afkloppen, maar het lijkt erop dat bijna 40 graden koorts en een hersenbloeding Bink er niet onder gaat krijgen![]()
Ze knapt al een beetje op lijkt wel! Heeft lekker biefstuk gegeten (lang leve de supermarkt die sinds kort ook op zondag een paar uurtjes open is) en Boor mocht mee smikkelen. En nu ligt ze weer te rusten.
Hoop maar dat het niet terug komt, maar het shaken en de tics lijken weg. De DA zei dat het erge trillen kwam van de pijn, omdat door de hersenbloeding ze waarschijnlijk een tijdje erge hoofdpijn heeft gehad. En die tic kwam daar ook door, haar ene oogje zat ook mee dicht dan de ander liet hij zien en haar ene mondhoekje hing ook een beetje. Maar soms komen ze er doorheen en dan zou je dat binnen 3 dagen moeten merken. Het lijkt nu al echt beter te gaan
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Schuifje bovenaan je pagina op 15 of 20 seconden zetten dan
Of op 0 seconden, dan schakel je de auto updates helemaal uit.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Je smilies staan onder die ene smiley
Die kan je aanklikken en dan klappen de smilies uit.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Enfermera het volgende:
En mensen zeiken wel over de scheidsrechter, maar dat snap ik niet zo. Tuurlijk heeft NL veel gele kaarten gekregen, maar daar is de wedstrijd niet door beslist. Ik vond 'm streng maar rechtvaardig (niet zo gek als ex-politieman). Het is gewoon jammer, ze hadden kansen, helaas niet benut, Spanje had net iets meer geluk, that's it... pindakaas.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Enfermera het volgende:
En mensen zeiken wel over de scheidsrechter, maar dat snap ik niet zo. Tuurlijk heeft NL veel gele kaarten gekregen, maar daar is de wedstrijd niet door beslist. Ik vond 'm streng maar rechtvaardig (niet zo gek als ex-politieman). Het is gewoon jammer, ze hadden kansen, helaas niet benut, Spanje had net iets meer geluk, that's it... pindakaas.
heb ik al gedaan, ik heb mijn frustratie creatief geuit in mijn avatarquote:Op zondag 11 juli 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moet hierheen! FOK! troost- en teleurstellings-WK-actie, win een 42" tv
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm... zeiken niet echt, maar ik vond wel dat hij de wedstrijd een beetje kapot floot
Verder heeft Nederland gevochten tot het einde. (En die laatste actie van Spanje was wél buitenspel)
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm... zeiken niet echt, maar ik vond wel dat hij de wedstrijd een beetje kapot floot
Verder heeft Nederland gevochten tot het einde. (En die laatste actie van Spanje was wél buitenspel)
En we hadden recht op een corner in de eindfasequote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |