SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het teveel? Ik zit de zooi up te loaden en ik denk, ik post gelijk een beetje hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh krijgen we nu toch het hele verslag JJH???
Mooie foto's. Die elanden, prachtig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Is het teveel? Ik zit de zooi up te loaden en ik denk, ik post gelijk een beetje hier.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef Strega het volgende:
Over fruit gesproken,
ik heb me gisteren een grote bak fruitsalade gemaakt:
ananas, meloen, mango, druiven, aardbeien, blauwe bessen, limoen, ananas en appelmunt en een beste scheur triple sec. (de kersen waren al op,). Die staat heerlijk ijskoud te zijn en we nemen af en toe een schaaltje.
quote:
Oh, als wij hier Tashi en Rufus hun gang laten gaan, hebben we zo een dood hondje en een dood katje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjon moet toch echt es een keer kortsluiting krijgen he....
Hij volgt het ook al jaren. Ik volg hem gedwee.quote:
De stafford van m'n broer is een keer met z'n volle gewicht op Jip gesprongen en hij leeft nog.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het niet wil.
Sowieso laat ie niks van Jip heel denk ik
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, als wij hier Tashi en Rufus hun gang laten gaan, hebben we zo een dood hondje en een dood katje.
Zo gaan die twee tekeer.
Kokoslikeur lijkt me uitermate geschikt om er door te doen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb nu dus twee meloenen, nectarines, druiven en mango's voor erin, en hopenlijk komen daar nog kersen bij , ik wil ook gewoon een grote bak maken en bedenk me net dat die cocoslikeur dr mss wel lekker bij is toch?
Mn munt van de busgek moet ik nog krijgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Kokoslikeur lijkt me uitermate geschikt om er door te doen!
Een chocolade Tashi!quote:
En erg dat je het vind!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb morgen onverwachts een wijnproeverij in utrecht
Het is dat ik morgenavond moet werken, anders had ik je met veel liefde uit de brand geholpen.quote:
Een mevrouw die ik laatst zag op die fruitautomaat, die had drie meloenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb nu dus twee meloenen, nectarines, druiven en mango's voor erin, en hopenlijk komen daar nog kersen bij , ik wil ook gewoon een grote bak maken en bedenk me net dat die cocoslikeur dr mss wel lekker bij is toch?
Mn munt van de busgek moet ik nog krijgen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een mevrouw die ik laatst zag op die fruitautomaat, die had drie meloenen.
quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb morgen onverwachts een wijnproeverij in utrecht
tegen een bier of whisky proeverij had ik ook wel ja gezegd hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah ik lust echt geen wijn
Je bent toch geen homoooooooo Zwabje?
Ik zeg net "belnel" tegen mn baas omdat ie de hele tijd zit te bellen, zegt ie "lellebel" tegen mij, de feestneus!
Ah gossie Andre Rieu treedt zondag op in het Mecc ipv op het Vrijthof vanwege het weer, en ze gebruiken zijn schermen zondagavond voor het voetbal
Koud glaasje pro secco hmmmmquote:
hij is leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
Een Noorse boskat! In Noorwegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRRRRRRRRRRRRR!!!
Heb je er niet eentje mee teruggenomen dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
Een Noorse boskat! In Noorwegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRRRRRRRRRRRRR!!!
Ik heb gelukkig nog 2 flessen in mijn koelkast!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gisteren nog prosecco gehad tijdens het eten
Cat had hem ook nooit alleen op vakantie moeten laten gaan,quote:
again?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga jij es ff lekker verbranden of zo ja!
Of dr poes eindelijk es ter beschikking moeten stellen zodat ie niet genoodzaakt zou zijn andere poezen te gaan handelen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Cat had hem ook nooit alleen op vakantie moeten laten gaan,
dat is vragen om problemen
quote:
Merk je al iets van de Holly?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Sjon liep rond te rennen en heeft zich let laten vallen waar ie stond, nu slaapt ie eindelijk
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Merk je al iets van de Holly?
Het is hier verbazingwekkend, er is een knopje om in Tashi's hoofd.
Geen jaloezie buien meer, geen mat partijen.
Al een week of drie niets meer aan de hand.
Bullie en hij liggen nu zelfs tegen elkaar aan te slapen.
Nee, dat bedoel ik niet. Tashi krijgt Rockrose, bij hem was het jaloezie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed, jaloezie is echt niet het probleem met hem hoor, dus ik denk dat het niet echt wat gaat doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Tashi krijgt Rockrose, bij hem was het jaloezie.
Daarom heb ik Sjon ook geen Rockrose voorgeschreven.
Ik bedoel meer, dat het soms even tijd nodig heeft.
Gelukkig kun je beide door elkaar gebruiken!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zullen zien, twas niet zo duur en ik grijp alles aan.
Vooralsnog werkt te schoppen tot ze stoppen theorie nog t best
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Gelukkig kun je beide door elkaar gebruiken!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
kijken of er tandafdrukken op je router zitten?
Whats tha problem? Geen internet thuis?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Supernappie!
Zei hij niet gewoon "Wie wil er een beurt?"
Oh Zwab, als t niet lukt met herstarten van de router en t modem en de pc gewoon ineens mn hele netwerk nie meer ken vinde, wat zou ik dan nog kunnen proberen?
Geef mij zo'n Nappie!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zei ineens "wat is hier gebeurt?"
zowel mijn moeer, als mijn zusje, en ik hebben dat nooit tegen em gezegd
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
apart, en je laptop herkent wel andere netwerken? en je netbookje, kan die em ook niet meer vinden?
*bloost* Dat riep ik dus.quote:
het probleem is dat ze waarschijnlijk niet weet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
Oh-oh, en met een kabeltje je pc in je modem of router prikken? Kan je iig. kijken of lokaal wel het draadloze netwerk aanstaat.
Zei ik ook alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
Oh-oh, en met een kabeltje je pc in je modem of router prikken? Kan je iig. kijken of lokaal wel het draadloze netwerk aanstaat.
Sjon houdt niet van zwemmen hè? Jammer![]()
Duikers treffen monstermeervallen in Maas
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
Ik zou ff sowieso het stroom van beide trappen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
http://wk.bnn.nl/page/video/play/5e814dcc230a9c604c9e4648ef55463b
Ik moest hardop lachen!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]pssst, he meisje, vind je van m'n wagen?
Klinkt als m'n zus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Is echt briljant, twee standaard nerds en een pretentieuze doos die zich het bedrijf heeft binnengeluld door te liegen op haar cv dat ze veel van computers weet en nu het hoofd van IT is![]()
volop prachtige engelse humor
Goed weekend!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooooh Barbaaf, wat heerlijk, geniet er van zeg!
Wss tot maandagochtend allemaal
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
Afwezigheidsassistent ingesteld, vakantie is begonnen
zolang je die volgorde maar aanhoudtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:33 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens wat kleren aantrekken en een taxi ophalen.
Tot ziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |