Sheeeeeetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Tim86 het volgende:
The Wire fans moeten deze trailer echt zien
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1067817753/
I'm straight-up gangstaah, and I always keeps one in the chamber, in case you pondering...quote:
En dat hij een goede impressie doet van Omar uit HBO's The Wirequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
I'm straight-up gangstaah, and I always keeps one in the chamber, in case you pondering...
Clay Davis is ook eigenlijk een pain in the ass in The Wire, ik haat die gozer in de serie.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat hij een goede impressie doet van Omar uit HBO's The Wire
Stringer Bell is een van mijn favoriete personen in de serie. Vooral de interactie tussen hem en Avon, en zijn frustratie over de mentaliteit van Avon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef neilpad het volgende:
Gerucht gaat dat Stringer een afspraak heeft gehad met Tarantino over zijn nieuwe project.
Vond hem altijd wel een van de grootste bazen
excuusneger.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:01 schreef One_conundrum het volgende:
Zelfs in Thor was Stringer wel Bruut, ook al sloeg het nergens op dat er een negert in zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Attorney General orders more episodes of the “The Wire”, or a movie
Sometimes government officials draw fire for potentially overstepping their authority — but Attorney General Eric Holder will probably get some praise for ordering the writers of the critically-acclaimed television series HBO “The Wire” to come up with more episodes or a movie.
The gritty fictional series, which ran five seasons on HBO, showed the raw side of Baltimore as it endured hundreds of murders annually and a rampant drug scene. The show focused on the cash-strapped city police trying to root out crime as well as the drug dealers fighting for turf, using children to run their corners and the related effects on the city.
On Tuesday three of the actors, Wendell Pierce (“Bunk”), Sonja Sohn (“Kima”) and Jim True-Frost (“Prez”), dropped by the Justice Department to join Holder in trying to draw attention to the issue of protecting children from drug abuse and exploitation.
But Holder could not resist a plea — well really an order — to the writers David Simon and Ed Burns for more.
“I want to speak directly to Mr. Burns and Mr. Simon: Do another season of ‘The Wire’,” Holder said, drawing laughter and applause from the audience. “That’s actually at a minimum. … If you don’t do a season, do a movie. We’ve done HBO movies, this is a series that deserves a movie. I want another season or I want a movie. I have a lot of power Mr. Burns and Mr. Simon.”
Wendell “Bunk” Pierce, who is now on the latest HBO hit “Treme”, chimed in with a “hear hear.”
Bij de 5e begint het eigenlijk pas echt, de eerste 4 worden vooral gebruikt om iedereen voor te stellen en de aanleiding voor de wiretap te geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:17 schreef monic27 het volgende:
Net de 1e 4 afl. van seizoen 1 gekeken. Ik ben GEEN fan.
Zeer slaapverwekkend, er gebeurd echt niks.
Sorry geen serie voor mij dus
Hup, terug naar het 'Friends-topic'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:17 schreef monic27 het volgende:
The Shieldquote:[Bij de 5e begint het eigenlijk pas echt, de eerste 4 worden vooral gebruikt om iedereen voor te stellen en de aanleiding voor de wiretap te geven.
Ik ben nu wel benieuwd welke serie's je wel goed vind
Ja daar heb je het gedonder al! Dit gaat mentaal net even verder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef monic27 het volgende:
[..]
The Shield
The West Wing
Criminal Minds
Law & Order
Six feet under
Third Watch
etc
deze vind ik o.a. erg goed
Ik raad je aan even door de zure appel heen te bijten. Ik kwam er ook heel erg moeilijk in, maar uiteindelijk greep het me bij de strot om me vervolgens nooit meer los te laten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:17 schreef monic27 het volgende:
Dit. Als je snelle actie wil moet je hier niet zijn. Zie het als een boek lezen. Soms moet je de eerste 30 pagina's inkomen om de rest van de 300 verslaafd te rakenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Ik raad je aan even door de zure appel heen te bijten. Ik kwam er ook heel erg moeilijk in, maar uiteindelijk greep het me bij de strot om me vervolgens nooit meer los te laten.
Fantastisch stukje inderdaad, ik heb de de afgelopen dagen al iets teveel gekeken. De film zelf lijkt me niks, maar ik weet dat ik hem ga zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Tim86 het volgende:
The Wire fans moeten deze trailer echt zien
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1067817753/
Gewoon even door kijken en net doen alsof je het interessant vind. Ik Had er ook moeite mee om er in te komen, dacht ook van "nou is dit nou een 9.8 op imdb waard" maar als je eenmaal in de sfeer zit kijk je zo 4 seizoenen weg, en baal je ervan dat er niet meer gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:20 schreef arucard het volgende:
[..]
Bij de 5e begint het eigenlijk pas echt, de eerste 4 worden vooral gebruikt om iedereen voor te stellen en de aanleiding voor de wiretap te geven.
Ik ben nu wel benieuwd welke serie's je wel goed vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |