quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef planethugo het volgende:
sow hey op dumpert nog wel. Het wordt nogeens iets met the wiredumpert
Hehe leuk geschrevenquote:I think I speak for all of us when I say this blows my entire investigation. And for what? Dope on the table? Fuck Daniels. What does he know about actual pohleece work?
Kenny aka 'Bricks'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:10 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Hehe leuk geschreven.
Bodie is trouwens ook super in Oz
Eh..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef Spaulding het volgende:
Ik ben er ook aan bezig. Ben nu in S3, echt een topserie! Maar toch wel een klasse minder dan The Wire en The Sopranos maar even goed top.
Is er geen topic over Oz op Fok?
Welke search? Want in de nieuwe lay-out heb ik nog geen search kunnen vinden, dat ding rechtsboven zoekt het hele internet af, maar daar heb ik gewoon mijn google-vakje voor in firefox.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:51 schreef Spaulding het volgende:
Jaja beetje offtopic maar die search is echt gaar hier op Fok.. Dus vroeg het me gewoon af.
was hierboven al vermeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:06 schreef NoCigar het volgende:
'Snoop' ook weer in de problemen helaas:
http://www.baltimoresun.c(...)0310,0,7268835.story
LOLquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:06 schreef NoCigar het volgende:
'Snoop' ook weer in de problemen helaas:
http://www.baltimoresun.c(...)0310,0,7268835.story
"Just when I thought I was out...they pull me back in!"quote:Baltimore native has made efforts to turn her back on the streets, but has been repeatedly drawn back in
Ja, die heb ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ben seizoen 1 aan het kijken; WAT EEN FUCKING GOEIE SERIE!![]()
Echt pure meesterschap dit.
Oh weet iemand toevallig waar alle nummers staan die gebruikt worden in bijv. de autoradio's?
Iemand moet daar toch wel een lijstje van hebben gemaakt? (kan het zelf niet vinden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |