Afgelopen aflevering (Boardwalk.Empire.S01E10.720p.HDTV.x264).quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Begin van een seizoen toch? Briljante scene ja
Fluitje van Omar jonge.quote:
owja verrekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha wordt er ook een wakker, goed bezigquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef skittelman het volgende:
zo de flikker, zojuist seizoen 1 afgekeken...
dit is by far de beste serie die ik ooit heb gezien
geen lost, prison break, nip/tuck, twilight, the shield, house, dexter, BoB, rome, twin peaks, breaking bad, mad men en zelfs geen 6 feet under
gelijk maar even seizoen 2 downloaden...
Een juiste conclusie, je hebt net op tijd het licht gezien. Uitstekend, mijn complimenten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef skittelman het volgende:
geen lost, prison break, nip/tuck, twilight, the shield, house, dexter, BoB, rome, twin peaks, breaking bad, mad men en zelfs geen 6 feet under
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege virente, virent cuncta
mooi ja als je je echt laat meeslepen door deze serie, dan krijg je dat gevoel van 'beste serie ooit' vanzelfquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef skittelman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef JL... het volgende:
Ben gestart op 1 januari en heb ook in 1 ruk alle vijf de seizoenen afgekeken, waarbij 1, 3 en 4 mijn favorieten zijn.
Bunk is mijn favoriet, maar ook Omar, Bubbles, D'Angelo, Avon, Stringer enzo vind ik dope.was dat niet in seizoen 1 of 2? Die acteur speelde volgens mij zichzelf en toen ie overleed hebben ze in de serie een homage gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef JL... het volgende:
Ben gestart op 1 januari en heb ook in 1 ruk alle vijf de seizoenen afgekeken, waarbij 1, 3 en 4 mijn favorieten zijn.
Bunk is mijn favoriet, maar ook Omar, Bubbles, D'Angelo, Avon, Stringer enzo vind ik dope.Corner Boys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Document1 het volgende:
Binnenkort maar weer eens beginnen met seizoen 1
6 feet under is een buitencategorie, valt niet te vergelijken met een politieserie. Voor de rest, okee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef skittelman het volgende:
'Een politieserie'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
6 feet under is een buitencategorie, valt niet te vergelijken met een politieserie. Voor de rest, okee.
Wat is de wire dan wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:41 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
'Een politieserie'Het brute disrespect.
Mm, ik weet niet hoor, valt toch in de categorie politieserie wmb, het gaat over politiemensen, er komt veel sociologie bij te pas, en impliciete sociologische/maatschappelijke kritiek, waardoor het zich onderscheidt van een run of the mill politieserie... maar toch, 6 feet under onderscheidt zich op een ander niveau en valt dus ook niet te vergelijken met de wire.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Het is een sociale dramaserie, geen politieserie
Qua serie op zichzelf wel. Die andere series die genoemd werden zijn ook niet allemaal politieseries en daar ga je ook niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik weet niet hoor, valt toch in de categorie politieserie wmb, het gaat over politiemensen, er komt veel sociologie bij te pas, en impliciete sociologische/maatschappelijke kritiek, waardoor het zich onderscheidt van een run of the mill politieserie... maar toch, 6 feet under onderscheidt zich op een ander niveau en valt dus ook niet te vergelijken met de wire.
Klopt, omdat het wat een buitencategorie betreft 6 feet under echt als een paal boven water staat wmb. Waarmee niets afgedaan aan de wire. Ik erkende die serie ook als eenzame hoogte. (Hoewel nog wel wat afgedaan kan worden aan de wire toch, bedacht ik me later.)quote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Qua serie op zichzelf wel. Die andere series die genoemd werden zijn ook niet allemaal politieseries en daar ga je ook niet moeilijk over doen.
[ Bericht 11% gewijzigd door hamburgerjongen op 01-02-2011 19:55:15 ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef hamburgerjongen het volgende:
scherp opgemerkt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:42 schreef hamburgerjongen het volgende:
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Waarom vond je seizoen 2 niet leuk dan ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef JL... het volgende:
Eens, vond het juist ook verfrissend dat het om die haven ging en niet om de ghetto's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:27 schreef Rahl het volgende:
Ik vond 2 juist wel erg goed. Die bijna-uitzichtloosheid van die havenarbeiders die eigenlijk alleen maar willen overleven wordt zo mooi geportretteerd.
dit, de laatste vind ik het slechtst. Rare fantasie van mcnultyquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef planethugo het volgende:
bij de eerste keer vond ik het ook minder omdat ik helemaal in dat ghetto verhaal zat en dat haven verhaal maar afleidde. Maar gaandeweg dat seizoen bleek het toch weer uitstekend in het verhaal te passen
eens, ben net klaar met seizoen 2... kom maar op met 3quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef El_Bassie het volgende:
Seizoen 2 vond ik juist een van de beste seizoenen.
Wacht maar tot je 4 hebt gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
eens, ben net klaar met seizoen 2... kom maar op met 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |