dank!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zal ff kijken, maar volgens mij zo uit mn hoofd heb ik er daar maar 1 van ( zo'n grote, met aan de ene kant een groot en aan de andere een klein stempelvlak) als ik er toch 2 blijk te hebben geef ik wel ff een gil
ik! Ik stuur je pm...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb nog 1 Moodpolish - Fabulous/Funky over nieuw te koop of te ruil.
Je hebt PMquote:
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat het RUILtopic omgetoverd wordt tot een verkooptopic![]()
Lakjes worden inderdaad hier al neergezet zodat men ze kan verkopen. Dat iemand iets te ruil heeft, iemand wil t graag hebben maar heeft er niks voor terug, dan zeg ik er natuurlijk niets over..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.
Maar dit is gekocht om te verkopen..
Dat hoort mijn inziens bij V&A
Ja, dat ben ik het eigenlijk ook wel met je eens. Kopen om door te verkopen vind ik een beetje voorbijstreven aan het idee om lakjes te ruilen waarmee je een ander blijer maakt dan dat je er zelf mee bent. Maar ik weet dus niet hoe de rest erover denkt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Agree, kijk als een ruil niks word en je verkoopt het vind ik het al anders.
Maar dit is gekocht om te verkopen..
Dat hoort mijn inziens bij V&A
Eens..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik het eigenlijk ook wel met je eens. Kopen om door te verkopen vind ik een beetje voorbijstreven aan het idee om lakjes te ruilen waarmee je een ander blijer maakt dan dat je er zelf mee bent. Maar ik weet dus niet hoe de rest erover denkt...
ben je nu lakjes aan het kopen om hier weer te verkopen middels dit topic?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je hebt PM
Oh ja, dames, de opulent pearl ga ik nog een paar van bestellen als dat lukt. Voor degenen die het niet weten, het zijn kleine flakies in verschillende kleuren. Erg leuk!!
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:47 schreef Dzjonka het volgende:
Had beter denk ik in V&A geplaatst kunnen worden en evt een linkje daarnaar toe hier (of denk ik nu weer heel omslachtig? Ja he?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |