ja, ik slaap bij A. en M. 5 minuten loopafstand van de wedren. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
maar heb je nu al vervangend onderdak geregeld, zodat je niet zoals Maud hoeft gaan te kamperen ?
Dat was mijn 54000e postquote:
Ik nu 78.412quote:
Kerel... stel je niet zo aan...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:57 schreef Deceit het volgende:
ik ben dus kapot.. vannacht wezen stappen.. half 6 gaan slapen.. kwart voor 8 de wekker.. half 9 op t werk.. zodalijk meteen de bus naar station, eindhoven trein.. shoppen.. eten.. twilight bios.. pff
quote:
Zeg trutje. Jij zit zelf altijd te zeiken dat ik je nooit mee ergens naartoe neem. "Wanneer gaan we nou op tooouuuur?". Het HOEFT niet hoor!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
In Eindhoven is het nu 33,7 graden, morgen kan het nog heter worden, en toch wil Ang3l zaterdag op stap, op tour, op zoek naar een hete nacht....
En ik als vriend ben dan dienend zoals het hoort.
Weeknie.quote:Deceit aan het begin van de week gaf jij aan dat je op zoek was naar een homofeest of zo.
op www.switchboard las ik dat iedere 2de zaterdag van de maand Pink gaynightclub is, is er iemand die weet of dat leuk is?
Of heb je al iets leukers gevonden deceit?
Ik ben eigenlijk meer voor een leuk gaytreras, hebben ze die ergens?
Plus: Doe je toch echt zelfquote:
Nee, lijkt me ook niet.quote:
ja nou daar doelde ik ook een beetje op sowieso...quote:
hoe bedenk je zoietsquote:
ow ja maar dat is redelijk standaard geloof ik zelfsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef Steve het volgende:
Ik heb een keer in een pizzeria pizza met shoarma gehad, dat was goed te doen.
Dat's standaard hoor inmiddels. En mijn favo pizzaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef Steve het volgende:
Ik heb een keer in een pizzeria pizza met shoarma gehad, dat was goed te doen.
Is dat een PS3 game?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Twar wérrum op m'n tropisch eiland!
geen bakker kamps ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef Xiance het volgende:
hmm ja.. pizza.. da's wel ne idee!
zeg ik dat ik niet mee wil, waar zeg ik dat ik niet mee wil, ik zeg aleen dat het warm isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg trutje. Jij zit zelf altijd te zeiken dat ik je nooit mee ergens naartoe neem. "Wanneer gaan we nou op tooouuuur?". Het HOEFT niet hoor!
En het is echt wel meer dan 33,7 graden trouwensHet is inmiddels 19:00 en nog steeds 35 graden.
[..]
Weeknie.
Nee dat wordt ie pas als je Celine beledigd.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat wordt ie pas als je Celine beledigd.
heerlijke broodjes jaquote:
Why?quote:
Der Kaiserliche hoheit!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ben nieuwsgierig naar meer/recentere foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |