Jammer dat er maar drie ontsnapt zijn, zo'n afstand uitputtend weer en een klein groepje. Oftewel redelijk kansloos voor de ontsnappersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Beregd het volgende:
de ontsnapping van de dag:
perez moreno, lang, perget
gezellig met zijn drie zodanig dat ze zich in het peleton over niks druk moeten maken.
Ehm vorig jaar won Thomas Voeckler de 5e etappe en het jaar ervoor Samuel Dumoulin de 3e etappe, beiden uit een vroege vlucht.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef Beregd het volgende:
Sowieso de eerste week, dan houden ontsnappingen niet stand, dat is de laatste jaren altijd zo, en ik wel best wel nog een sprintje zien ook.
ja, juist, toen hadden ze misrekendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehm vorig jaar won Thomas Voeckler de 5e etappe
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef Ericr het volgende:
Voorlopig de laatste saaie etappe, op naar de heuvels en bergen.
ja,quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dat ontsnappingen in de eerste week dus wél stand kunnen houden.
Je vergeet de slotklim.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Kingstown het volgende:
zondag is er maar liefst 1 col van de eerste categorie en vlak daarna 1 van de derde categorie en that's it,
Er is meer kans op ontsnappingen die wegblijven, dat is al een stuk beter dan het gejaag naar een massasprint. Morgen is best wel een leuke slotklim, dat kan de boel wel wat uit elkaar trekken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het profiel voor de komende dagen hebt gezien, maar dat voorspeld ook weinig spektakel.
Morgen over colletjes van de 2de en 3de categorie, waar ongetwijfeld renners als Fédrigo, Egoi Martinez en dergelijke hun slag mogen slaan en zondag is er maar liefst 1 col van de eerste categorie en vlak daarna 1 van de derde categorie en that's it, dus dat voorspeld ook niet veel interessants.
De Tour is al jaren de saaiste grote ronde, wat dat betreft worden we meer verwend in de Giro en Vuelta....het parcours is zo ingericht dat er zo laat mogelijk beslissingen vallen en tot die tijd wordt de spanning kunstmatig hoog gehouden. Voor ons als kijker zullen er dus nog vele saaie dagen volgen, ook na vandaag.
Volgens mij heb ik behalve dinsdag nog niet veel gemist deze week.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef DeeBee het volgende:![]()
Kastelen langs de Loire, koningen, buitenverblijven, het is komkommertijd in de commentaarbox.
Neehoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik behalve dinsdag nog niet veel gemist deze week.
Gelukkig volgende twee weken wel vrij.quote:
quote:# 15:01 McEwen denkt aan opgeven
Robbie McEwen denkt aan opgeven. De Australiër heeft last van verwondingen, die hij opliep bij een valpartij eerder deze Tour.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |