Idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef Ericr het volgende:
Voorlopig de laatste saaie etappe, op naar de heuvels en bergen.
Bedoeling was Dean, met Farrar als zogeheten sweeper. Bedoeling was dat Millar vol door zou trekken, maar door de gevolgen van de valpartijen eerder in de Tour hield hij het niet zo lang vol als normaal. Het viel dus te vroeg stil. Toen Farrar zag dat Renshaw en anderen over Garmin-trein heen kwamen ging hij erachteraan. Vandaag zal hetzelfde werken bij een massasprint denk ik, of misschien toch voor Hunter?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef vanDaal het volgende:
Vraag is alleen of dat toevallig zo uit kwam, of dat het een bewuste actie was.
-edit-
Dean trekt hem aan voor Farrar zo te zien, maar die komt wel echt tekort op het moment.
Het maakt eigenlijk niet uit wie, maar ze moeten de treinen van Lampre en HTC laten ontsporen door bv. al vroeg te gaan zoals Hondo. Met Millar of Dean zouden dat kunnen met Farrar/Hunter/Dean in het wiel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bedoeling was Dean, met Farrar als zogeheten sweeper. Bedoeling was dat Millar vol door zou trekken, maar door de gevolgen van de valpartijen eerder in de Tour hield hij het niet zo lang vol als normaal. Het viel dus te vroeg stil. Toen Farrar zag dat Renshaw en anderen over Garmin-trein heen kwamen ging hij erachteraan. Vandaag zal hetzelfde werken bij een massasprint denk ik, of misschien toch voor Hunter?
Mwah, ik weet het niet. De groene trui zit er voor veel sprinters nog in, Cavendish heeft gister vertrouwen opgedaan, Hushovd ziet een iets lastigere etappe als ideaal, Lampre rijdt zeker. Het zou kunnen, maar ik ben er niet van overtuigd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:30 schreef RogerGarcia het volgende:
Regen speelt nu geen rol. Als er een groep van 10 man ontsnapt wordt het een vlucht die stand houdt.
De kans is heel groot dat het gewoon een sprint wordt, dit is voorlopig de laatste kans voor de sprinters. Daarnaast hebben we nog maar 2 echte sprints gehad deze TDF, een stuk minder dan normaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet. De groene trui zit er voor veel sprinters nog in, Cavendish heeft gister vertrouwen opgedaan, Hushovd ziet een iets lastigere etappe als ideaal, Lampre rijdt zeker. Het zou kunnen, maar ik ben er niet van overtuigd.
Ik denk dat HTC eerder gaat rijden samen met Milram en Sky. En HTC zal wel weer Syvtsov (o.i.d.) op kop zetten en dan Lampre misschien Bole. Dan komt Cervelo, maar waarom die rijden is me een raadsel aangezien Hushovd juist belang heeft bij GEEN massasprint omdat hij z'n trui dan kan kwijtraken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet. De groene trui zit er voor veel sprinters nog in, Cavendish heeft gister vertrouwen opgedaan, Hushovd ziet een iets lastigere etappe als ideaal, Lampre rijdt zeker. Het zou kunnen, maar ik ben er niet van overtuigd.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef Ericr het volgende:
quote:johnlelangue In team bus to start; rain, rain, rain...not ideal weather for the longest stage of this Tour.
34 minutes ago reply
Die waren inderdaad jammer maar die met de gebroeders Schleck en Contador was wel leukquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik hoop het.
In de Tour zijn bergetappes vaak saai. Zie: Arcalis en Ventoux vorig jaar.
Ik vond de rit naar Verbier leuker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Die waren inderdaad jammer maar die met de gebroeders Schleck en Contador was wel leuk
Jammer dat er maar drie ontsnapt zijn, zo'n afstand uitputtend weer en een klein groepje. Oftewel redelijk kansloos voor de ontsnappersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Beregd het volgende:
de ontsnapping van de dag:
perez moreno, lang, perget
gezellig met zijn drie zodanig dat ze zich in het peleton over niks druk moeten maken.
Ehm vorig jaar won Thomas Voeckler de 5e etappe en het jaar ervoor Samuel Dumoulin de 3e etappe, beiden uit een vroege vlucht.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef Beregd het volgende:
Sowieso de eerste week, dan houden ontsnappingen niet stand, dat is de laatste jaren altijd zo, en ik wel best wel nog een sprintje zien ook.
ja, juist, toen hadden ze misrekendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehm vorig jaar won Thomas Voeckler de 5e etappe
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef Ericr het volgende:
ja,quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dat ontsnappingen in de eerste week dus wél stand kunnen houden.
Je vergeet de slotklim.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Kingstown het volgende:
zondag is er maar liefst 1 col van de eerste categorie en vlak daarna 1 van de derde categorie en that's it,
Er is meer kans op ontsnappingen die wegblijven, dat is al een stuk beter dan het gejaag naar een massasprint. Morgen is best wel een leuke slotklim, dat kan de boel wel wat uit elkaar trekken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het profiel voor de komende dagen hebt gezien, maar dat voorspeld ook weinig spektakel.
Morgen over colletjes van de 2de en 3de categorie, waar ongetwijfeld renners als Fédrigo, Egoi Martinez en dergelijke hun slag mogen slaan en zondag is er maar liefst 1 col van de eerste categorie en vlak daarna 1 van de derde categorie en that's it, dus dat voorspeld ook niet veel interessants.
De Tour is al jaren de saaiste grote ronde, wat dat betreft worden we meer verwend in de Giro en Vuelta....het parcours is zo ingericht dat er zo laat mogelijk beslissingen vallen en tot die tijd wordt de spanning kunstmatig hoog gehouden. Voor ons als kijker zullen er dus nog vele saaie dagen volgen, ook na vandaag.
Volgens mij heb ik behalve dinsdag nog niet veel gemist deze week.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:50 schreef DeeBee het volgende:![]()
Kastelen langs de Loire, koningen, buitenverblijven, het is komkommertijd in de commentaarbox.
Neehoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik behalve dinsdag nog niet veel gemist deze week.
Gelukkig volgende twee weken wel vrij.quote:
quote:# 15:01 McEwen denkt aan opgeven
Robbie McEwen denkt aan opgeven. De Australiër heeft last van verwondingen, die hij opliep bij een valpartij eerder deze Tour.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:34 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 zich afvraagt wanneer de wielertenues uitgerust zullen worden met een airco-installatie...
Je vergeet de slotklim voor het gemak even?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het profiel voor de komende dagen hebt gezien, maar dat voorspeld ook weinig spektakel.
Morgen over colletjes van de 2de en 3de categorie, waar ongetwijfeld renners als Fédrigo, Egoi Martinez en dergelijke hun slag mogen slaan en zondag is er maar liefst 1 col van de eerste categorie en vlak daarna 1 van de derde categorie en that's it, dus dat voorspeld ook niet veel interessants.
Dit is juist een van de leukste etappe in de Tour, hoop ik. Als de klassementsrenners er een beetje zin inhebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je vergeet de slotklim voor het gemak even?
[ afbeelding ]
Zonder erg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:02 schreef Gitank2 het volgende:
Kleine valpartij met Boom.
En Barredo en Kern
ziet er heel zonnig uit, maar kan natuurlijk een buitje hangen ergensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:08 schreef fioooon het volgende:
Zal me benieuwen of het nog gaat regenen in de laatste 25 km...
Vroeger 15 jaar gevolgd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |