De voorzitter van de scheidsrechterscommisie is een Spanjaard om te beginnen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:29 schreef Salvad0R het volgende:
Als ze verliezen wil ik adressen zien van FIFA medewerkers.
En die heeft Howard Webb ingefluisterd, dat van Bommel 2x geel krijgt, en de Jong een penalty tegen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:33 schreef tong80 het volgende:
De voorzitter van de scheidsrechterscommisie is een Spanjaard om te beginnen.
Na een 2-0 voorsprong van Oranje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:44 schreef Perico het volgende:
[..]
En die heeft Howard Webb ingefluisterd, dat van Bommel 2x geel krijgt, en de Jong een penalty tegen?
Precies ja. Mocht het fout gaan dan moeten we hier op FOK! maar wat groepstherapie-topics openen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:28 schreef Alfje het volgende:
[..]
Mooi verwoord, precies wat ik ook heb, aan de ene kant de kans om daadwerkelijk voor het eerst wereldkampioen te worden, aan de andere kant de kans dat het na zoveel jaren uiteindelijk toch weer mis zal gaan.
Dit, maar ik ben wel lichtelijk nerveus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:33 schreef Merkie het volgende:
ik heb er heel veel vertrouwen in. Zondag is namelijk de wedstrijd waar Bertje al twee jaar naartoe gewerkt heeft, en de selectie ook. Dat beseffen ze. Daarnaast gaat Nederland echt niet voor de derde keer een finale verliezen en gaat Spanje afgetroefd worden op inzet. Nederland scoort bijna altijd minstens twee keer, en Spanje scoort weinig.
Ik zeg het nog maar eens: Bertus, we worden kampioen.
Ik ben heel blij dat ze Webb hebben gekozen. In de documentaire die vorige week werd uitgezonden "Kill the Referee" kwam hij erg betrouwbaar over.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:44 schreef Perico het volgende:
[..]
En die heeft Howard Webb ingefluisterd, dat van Bommel 2x geel krijgt, en de Jong een penalty tegen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ze Webb hebben gekozen. In de documentaire die vorige week werd uitgezonden "Kill the Referee" kwam hij erg betrouwbaar over.
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:17 schreef marcodej het volgende:
Ben eigenlijk niet nerveus. Ik kijk alleen maar uit naar het moment waarop die cup omhoog gaat in de handen van Gio. Hoe mooi zou dat zijn.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:32 schreef Teteteterek het volgende:
ik besef me nog steeds NIET 100%
WE STAAN GEWOON IN DE FUCKING FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb nu alle uitzendingen over voetbal al gezien maar kan me niks anders nuttigs bedenken om te doen vandaag. IK WIL DAT HET ZONDAG IS!!!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik zondag pas om 20.00 uur opsta.
Heel de dag de voorbeschouwingen ga ik niet trekken.
Dat duurt een jaar van m'n leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |