Want?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
Trouwens wel ideaal weer voor een oefening!
Omdat?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Onweer is het beste weer voor de infanterie.
De vijand is van suiker..quote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat?
Sorry ben niet zo thuis in het infanterie/oefening gebeuren (ondanks mijn nieuwe coole UI)
Is toch simpel? Een blije infanterist is een slechte infanterist, laat ze oefenen in slecht weer en ze zijn niet meer blij.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat?
Sorry ben niet zo thuis in het infanterie/oefening gebeuren (ondanks mijn nieuwe coole UI)
Oh Ray Personquote:Cpl. Josh Ray Person: To Keep us angry. If Marines could get what they needed when they needed it we would be happy and wouldn't ready to kill people all of the time. The Marine Corps is like America's Pitbull. They beat us, mistreat us and every once in awhile, they let us out to attack someone.
Pas maar op dat ze niet in je benzinetank komen danquote:
Whehehe.. nicequote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is toch simpel? Een blije infanterist is een slechte infanterist, laat ze oefenen in slecht weer en ze zijn niet meer blij.![]()
De perfecte quote voor hierbij:
[..]
Oh Ray Person
En... Hebben we een beller?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:53 schreef ErwinRommel het volgende:
zo, ff lekker genoten van Duitsland vs Uruguay
Nu ff wachten wie er gaat bellen
Jj mag me altijd bellen Lotusssquote:Op zondag 11 juli 2010 01:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En... Hebben we een beller?
't Is dat je een partner hebt, anders had ik wel gebeld
Ik wil niet overkomen als een homewreckerquote:
lol.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil niet overkomen als een homewrecker
Moet je altijd mee uitkijken als je als vrijgezelle vrouw een (gebonden) man belt!
Het was in elk geval niet Essesquote:Op zondag 11 juli 2010 01:16 schreef Vronsky het volgende:
Is dat nog steeds van dat nummer dat je had gepost?![]()
Weet je nou al welke fokker/fokster had gebeld?
Euhm... ik hoop dat je mijn mening respecteert en in jouw post niet impliceert dat je wederhelft ineens niet meer van toepassing is...?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol.
PM me ff anders. Ben zonder wederhelft 1 maand in Nederland vanaf de 26ste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |