quote:
Hey Lotusss, lekker ding. Welkom terugquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat ik een klein beetje gemist word in DEF....
Hoi allemaal
echtniet...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat ik een klein beetje gemist word in DEF....
Hoi allemaal
Oh hell noquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef Lotusss het volgende:
Hoi allemaal
Ik hier?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef Lotusss het volgende:
Hoi allemaal
Mocht je willen flapdrolquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mocht je willen flapdrol![]()
Nee, ik haalde lieve Lotusss weer ff terug door iets in haar oor te fluisteren op het wk forum.
Er moet van mijn peleton iemand naar Heumensoord de komende 2 weken. Iedereen begon helemaal te flippen omdat ze dan niet naar de huldiging konden gaan. Ik heb niks met voetbal dus heb me maar vrijwillig opgegeven. Bijkomend voordeel is dat ik tijdens de 4daagse in Nijmegen ben, op oefentoelage sta en als t goed is geen kont te doen heb maar toch naar de feesten kan. Alleen drinken mag dan weer niet, maar ach je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Oh hell no.
Oja,
Volgende week oefening, ook als Nederland wint. Er waren behoorlijk wat mensen aan het flippen
![]()
Kijk uit, want daarna ben jij aan de beurt!quote:
Check!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ok, ok, ik ga er nu wel eentje maken :p, krijg je gelijk een pb'tje
Nijmegee!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:58 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Er moet van mijn peleton iemand naar Heumensoord de komende 2 weken. Iedereen begon helemaal te flippen omdat ze dan niet naar de huldiging konden gaan. Ik heb niks met voetbal dus heb me maar vrijwillig opgegeven. Bijkomend voordeel is dat ik tijdens de 4daagse in Nijmegen ben, op oefentoelage sta en als t goed is geen kont te doen heb maar toch naar de feesten kan. Alleen drinken mag dan weer niet, maar ach je kan niet alles hebben.
En nu ff mn motor uit laten, voordat de buien losbreken.
Geen idee, maar ik ben in het land de 26ste deze maand en er gaat wat voor mij georganiseerd worden op de 30ste van juliquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank dank! En de anderen vinden het stiekem ook leuk dat ik terug ben, alleen vinden ze het vast niet macho om het toe te geven
En wanneer is de volgende DEF meet trouwens? Heeft iemand het al op zich genomen om die te organiseren?
Awwww wat lief! Alweer een mini DEF meet haha..... lijkt me cool iig!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben in het land de 26ste deze maand en er gaat wat voor mij georganiseerd worden op de 30ste van juli
Bij deze nodig ik je uit om daar in Eindhoven aanwezig te zijn.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:56 schreef Lotusss het volgende:
Hoi allemaal
Deutschland über alles (Alleen voor vanavond natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, nu ff Duitsland vs Uruguay kijken
Moge Duitsland winnen.
Maar wel DEF-waardigquote:
quote:
En ik had zelf niet eens om een legeroutfitje gevraagd! Zo kom ik blijkbaar over bij degene die de UI voor mij gemaakt heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |