inderdaad, terugduwen die shitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk, zo'n jankend kind tijdens het voetballen
Michiel just done itquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ben ik ook weer na een autoritje door het gigantisch drukke en relatief onbekende Amsterdam in een auto waarvan de airco het niet deed. Had bijna het idee elk moment flauw te kunnen vallen...
Ja daarom beter helemaal geen kinderenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk, zo'n jankend kind tijdens het voetballen
Geen Arko aanwezig?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ben ik ook weer na een autoritje door het gigantisch drukke en relatief onbekende Amsterdam in een auto waarvan de airco het niet deed. Had bijna het idee elk moment flauw te kunnen vallen...
alle ramen kunnen openquote:
Jawel, maar dat heeft weinig nut in het centrum van Amsterdam. Heb daar wel gebruik van gemaakt namelijk.quote:
Toen ik net Amsterdam uit reed hoorde ik idd Michiel en Gerards verhalen over niet-werkende airco's. Wat een toeval.quote:
Aircoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
alle ramen kunnen open![]()
Ik haaaat airco trouwens, krijg ik koppijn van, liever gewoon de ramen open en dan maar wat warmer.
Waarschijnlijk ga ik morgen een eigen auto kopen, mét airco. Heeeeeeuuuuuurrrrrlllliiijjjjjkkkk met deze temperaturen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Airco![]()
![]()
onze huur auto in Amerika had Airco, heerlijk! m`n eigen auto heeft dat niet
Je mist echt wat, eerst heel wat jaren niet gehad, maar nu wel, echt geweldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
alle ramen kunnen open![]()
Ik haaaat airco trouwens, krijg ik koppijn van, liever gewoon de ramen open en dan maar wat warmer.
Had je een paar weken eerder moeten kopen. Volgende week gaat `t weer "kouder" wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik morgen een eigen auto kopen, mét airco. Heeeeeeuuuuuurrrrrlllliiijjjjjkkkk met deze temperaturen!
ja, maar dan gaat het *floeps* weer omhoogquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had je een paar weken eerder moeten kopen. Volgende week gaat `t weer "kouder" worden
De temperatuur *poing* stuitert inderdaad heen en weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar dan gaat het *floeps* weer omhoog
Ah ik ben niet de enige die er zat van wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |