abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83880639
Nu op BBC Jake en EJ op de camping
pi_83880802
Mooie Hamil-Helm
Calm down, please!
pi_83881820
We zijn onderweg.. Wat een lompe actie weer van Liuzzi (FI).
Where facts are few, experts are many.
pi_83881898
Liuzzi is idd een grote kneus ah worden. Ik geloof dat ie meer ongelukken heeft veroorzaakt danwel bij betrokken was dan elke andere coureur dit seizoen.
Calmer than you are
pi_83881989
Fucking hell, 5G als je Cops induikt.
Calmer than you are
pi_83882108
Als je die beelden ook ziet, dat de camera statisch blijft en de auto's rechtsaf gaan.. dat gaat zo hard
Where facts are few, experts are many.
pi_83882122
Dramamoto ...
pi_83882212
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:21 schreef Trystar het volgende:
Dramamoto ...
Mwah, ten opzichte van zijn teamgenoot doet hij het beter dan Liuzzi.
pi_83882638
Button
Calmer than you are
pi_83882673
Button
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:44:16 #61
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_83882705
De La Rosa, oude vos doet het wel fv
pi_83882713
Is die Sauber nu al stuk?
pi_83882717
Button heeft duidelijk meer last van die niet-gebruikte diffuser dan Hamilton. Die m.i. nog niet het achterste van z'n tong heeft laten zien.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_83882763
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:07 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie Hamilton nog wel stunten, maar Button bij de eerste 6 gaat niet gebeuren geloof ik
Ik bedoelde natuurlijk de eerste 13
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:52:45 #65
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83882912
Lewis' helm is dus half Groot-Brittannië half Grenada.
pi_83883125
Rocka Rocka Baby!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_83883139
Vettel
pi_83883223
Schumacher uiteindelijk toch 8 tienden langzamer dan Rosberg.
pi_83883250
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:06 schreef northernlight81 het volgende:
Schumacher uiteindelijk toch 8 tienden langzamer dan Rosberg.
Da's best veel
pi_83883283
Ik zie Vettel maar hoor EJ
pi_83883494
Horner weer over het shirt van EJ
pi_83883572
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:06 schreef northernlight81 het volgende:
Schumacher uiteindelijk toch 8 tienden langzamer dan Rosberg.
Volgens mij reed hij Q3 op gebruikte banden. Was in q2 een halve seconde sneller dan in q3, dat is een beetje vreemd terwijl de baan sneller wordt.
pi_83883630
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Volgens mij reed hij Q3 op gebruikte banden. Was in q2 een halve seconde sneller dan in q3, dat is een beetje vreemd terwijl de baan sneller wordt.
Rare tactiek. Je wilt toch zo ver mogelijk naar voren staan.
pi_83883637
godver helemaal vergeten te kijken
pi_83883762
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Rare tactiek. Je wilt toch zo ver mogelijk naar voren staan.
Ja, maar wellicht in q1 of q2 een setje meer gebruikt dan rosberg om iig in q3 te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 10-07-2010 16:00:18 ]
pi_83884530
Bij Red Bull hebben ze dit weekend 2 exemplaren van de nieuwe voorvleugel tot hun beschikking.

1 voor Vettel, en 1 voor Webber zou je denken.

Nou, mooi niet dus.

Vettel heeft z'n vleugel in de vrije traningen aan gort gereden, maar geen nood, bij de kwali kreeg Vettel het andere en laatste exemplaar toegewezen van het team...

Webber is daar uiteraard niet blij mee...
quote:
When asked for his opinion on the wing situation, a clearly unhappy Webber replied: "I think the team is happy with the result today."
Vettel zegt dat 'ie niet voorgetrokken wordt:
quote:
Vettel denied that the team had shown favouritism towards him in the allocation of the wing - and said the difference between the two specs was not that big.
pi_83884618
Vettel reedt hem niet echt zichtbaar kapot, leek meer een productiefout.. als ik Webber was zou ik blij zijn met de oude wing
Where facts are few, experts are many.
pi_83885133
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Volgens mij reed hij Q3 op gebruikte banden. Was in q2 een halve seconde sneller dan in q3, dat is een beetje vreemd terwijl de baan sneller wordt.
Volgens mij niet. Wel maar één run gedaan. In z'n eerste rondje ergens een foutje gemaakt en in het tweede rondje te hard gepushed zei hij op de BBC.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:04:54 #79
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_83891725
Dat wordt nog leuk tussen die Red Bull-coureurs morgen.

En weer dat irritante vingertje van Alonso. Die kan beter ander werk gaan zoeken waar ie geen tegenslagen te verwerken krijgt. Een sociale werkplaats bijvoorbeeld.
  zondag 11 juli 2010 @ 09:56:13 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83907764
Red Bull defends front wing decision

By Jonathan Noble Saturday, July 10th 2010, 14:47 GMT
quote:
Red Bull Racing team principal Christian Horner insists that Mark Webber was not 'stitched up' by his team in qualifying for the British Grand Prix, after the outfit was plunged in to a fresh favouritism controversy.

Just three races after Red Bull's handling of the Turkish Grand Prix collision between Webber and Sebastian Vettel prompted suggestions that the outfit was deliberately favouring its German driver, the outfit has again had the spotlight thrown on to it.

This time, it is because the team opted to take a new front wing design off Webber's car before qualifying and hand it to Vettel because his own had broken in the final free practice session.

After Vettel took pole position, Webber was left visibly annoyed in the post-session press conference - and cheekily suggested that at least the team would be 'happy' with the result today.

Horner moved quickly, however, to defend the decision – saying that he felt the outfit had a duty to hand the wing to the driver who was leading the championship. He also suggested that there was no lap time difference between the two designs.

When asked whether the team's move meant Vettel was now officially the favoured driver, Horner said: "I don't think so. I think that you could see today that the performance today between the guys was very, very close and very, very tight.

"Unfortunately we found ourselves in a situation with only one front wing of a certain specification which was slightly different in characteristics. Both drivers tried it yesterday and one had a better preference for it over the other. And it was tried by both again this morning.

"Unfortunately sometimes I have to make a difficult decision – and with only one wing available and the facts to hand that we had, and based on championship position – which was the criteria that we used – that wing went to Sebastian today."

Horner said that if the team was adopting a policy to favour one driver over the other then it would not even have let Webber have the wing in the first place.

"We don't plan to have a scenario like this," he said. "If we were favouring one driver we would give that driver a spare wing as well. We would not run with having two available to one driver.

"We will continue to support both drivers in the best and absolute fairest way that we can. But on some occasions you have to make a difficult decision, and today was one of those instances."

Horner denied that the front wing decision had left the team open to fresh accusations of favouritisms – coming so close after Turkey.

"I don't think so," he said. "Our job is to do the best job we can as a team. Sometimes you have to make difficult decisions. It is the first time we have been in a situation where we have only had one component, and I am sure that happens up and down the pit lane.

"Obviously when you have two drivers running at the front, there is perhaps a bit more emotion attached to it. But if you take away the emotion and you look at the facts, it was an entirely logical thing to do."

When asked if he had some sympathy for Webber who may felt he had been stitched up, Horner said: "I don't think he was stitched up at all. It is a difficult situation where we haven't got two components. If I'd have given it to Mark you've the same situation in reverse."

He added: "Mark knows the way we operate as a team. He knows that with that decision there was no malice behind it. There was no manipulation. It was purely that we found ourselves with a single component and, from a team point of view, some days I have to make difficult decisions."
autosport.com
  zondag 11 juli 2010 @ 11:28:25 #81
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83909918
Wat een gelul zeg ... Als ze Webber die vleugel hadden laten houden hadden alle teambazen en fans weer met een schuin hoofd gekeken hoe Horner Vettel niet de kansen geeft om WK te worden.



Het kampioenschap is zo close ... met RedBull die bijna elke wedstrijd op pole staat maar toch niet het kampioenschap leidt ... Een goede teambaas maakt nu beslissingen die aan het eind van het seizoen wellicht het WK naar hun toe trekken.
Calm down, please!
  zondag 11 juli 2010 @ 11:32:33 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83910047
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
Wat een gelul zeg ... Als ze Webber die vleugel hadden laten houden hadden alle teambazen en fans weer met een schuin hoofd gekeken hoe Horner Vettel niet de kansen geeft om WK te worden.



Het kampioenschap is zo close ... met RedBull die bijna elke wedstrijd op pole staat maar toch niet het kampioenschap leidt ... Een goede teambaas maakt nu beslissingen die aan het eind van het seizoen wellicht het WK naar hun toe trekken.
Ik vind het geen probleem dat ze die vleugel aan Vettel geven maar wel dat ze dan blijven zeggen dat ze beide rijders gelijkwaardig behandelen en geen 1e rijder hebben
  zondag 11 juli 2010 @ 12:13:38 #83
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83911344
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het geen probleem dat ze die vleugel aan Vettel geven maar wel dat ze dan blijven zeggen dat ze beide rijders gelijkwaardig behandelen en geen 1e rijder hebben


Wat moet je dan als je nog maar één zo'n vleugel hebt?
Calm down, please!
pi_83911392
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Wat moet je dan als je nog maar één zo'n vleugel hebt?
Elk de helft
  zondag 11 juli 2010 @ 12:17:24 #85
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83911459
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Elk de helft


Calm down, please!
  zondag 11 juli 2010 @ 12:22:11 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83911587
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Wat moet je dan als je nog maar één zo'n vleugel hebt?
aan de coureur geven die je denkt dat de meeste kansen heeft de race en het kampioenschap te winnen, nogmaals geen enkel probleem om die vleugel aan Vettel te geven maar doe dan niet alsof beide coureurs gelijkwaardig zijn
  zondag 11 juli 2010 @ 12:30:33 #87
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83911835
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

aan de coureur geven die je denkt dat de meeste kansen heeft de race en het kampioenschap te winnen, nogmaals geen enkel probleem om die vleugel aan Vettel te geven maar doe dan niet alsof beide coureurs gelijkwaardig zijn


Maar dat zijn ze toch? Als webber voor had gestaan in punten had hij de vleugel gekregen. Da's gelijkwaardigheid. Voortrekken is als Vettel ACHTER staat in punten en de vleugel krijgt.

Gelijkwaardigheid heeft weinig te maken met dit soort keuzes en het woord wordt in de F1 veel te vaak ten onrechte en buiten context gebruikt, imo.
Calm down, please!
  zondag 11 juli 2010 @ 12:36:47 #88
131800 Tarado
capô de fusca
pi_83912006
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Maar dat zijn ze toch? Als webber voor had gestaan in punten had hij de vleugel gekregen. Da's gelijkwaardigheid. Voortrekken is als Vettel ACHTER staat in punten en de vleugel krijgt.

Gelijkwaardigheid heeft weinig te maken met dit soort keuzes en het woord wordt in de F1 veel te vaak ten onrechte en buiten context gebruikt, imo.
Hier verschillen we dan over van mening
pi_83912321
Ow kut! F1 is erop.

Godver en ik moet nog douchen, eten en mijn auto zoeken !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83912354
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Maar dat zijn ze toch? Als webber voor had gestaan in punten had hij de vleugel gekregen. Da's gelijkwaardigheid. Voortrekken is als Vettel ACHTER staat in punten en de vleugel krijgt.

Gelijkwaardigheid heeft weinig te maken met dit soort keuzes en het woord wordt in de F1 veel te vaak ten onrechte en buiten context gebruikt, imo.
Vettel mag anders ook al het hele jaar een ronde eerder naar binnen dan Webber. In de basis is Vettel gewoon 1e man tot hij kansloos is voor het wk en Webber niet. Beetje jammer dat Horner en Vettel het maar blijven ontkennen.
pi_83912389
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Wel maar één run gedaan. In z'n eerste rondje ergens een foutje gemaakt en in het tweede rondje te hard gepushed zei hij op de BBC.
Gewoon hele slechte run idd. Dat hij maar een rund deed kwam wel door het feit dat hij 1setje minder over had.
pi_83913023
Lol @ je typo, Melandri
Calmer than you are
  zondag 11 juli 2010 @ 13:26:31 #93
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83913699
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Gewoon hele slechte run idd. Dat hij maar een rund deed kwam wel door het feit dat hij 1setje minder over had.
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Vettel mag anders ook al het hele jaar een ronde eerder naar binnen dan Webber. In de basis is Vettel gewoon 1e man tot hij kansloos is voor het wk en Webber niet. Beetje jammer dat Horner en Vettel het maar blijven ontkennen.


Aan de andere kant zijn het totaal gelijkwaardige wagens ... tot het punt dat een spoiler die met vraagtekens verbetering geeft een issue wordt. Als Vettel echt werd voorgetrokken zou het meer een Schumacher / Barrichello situatie zijn waarbij de tweede coureur gewoon geen kans maakt op een titel.

Ik denk dat om zulke kleine dingen zeiken slecht is voor de sport en het Red Bull team onnodig onder druk zet. Als het voortrekken is (IN DIT GEVAL) dan denk ik dat het zo is omdat het team serieus is over haar kansen om een wereldtitel te pakken en nu eenmaal keuzes moet maken.
Calm down, please!
pi_83914093
Als er niks raars gebeurt wordt dit een makkelijke 1-2 voor Red Bull. Daarachter kan het nog leuk worden.

Ben benieuwd.
  zondag 11 juli 2010 @ 13:39:42 #95
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83914222
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:37 schreef Desunoto het volgende:
Als er niks raars gebeurt wordt dit een makkelijke 1-2 voor Red Bull. Daarachter kan het nog leuk worden.

Ben benieuwd.


Mwah ... Red Bull heeft te vaak problemen tijdens de race. Het kan alsnog spannend worden.
Calm down, please!
pi_83914262
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:37 schreef Desunoto het volgende:
Als er niks raars gebeurt wordt dit een makkelijke 1-2 voor Red Bull. Daarachter kan het nog leuk worden.

Ben benieuwd.
In de race zitten McLaren en Ferrari de laatste races dichter bij Red Bull dan in de kwalificatie, dus er kan nog van alles gebeuren.
pi_83914333
Red Bull heeft wel een erg grote voorsprong in rondetijden bij de kwalificatie anders...
pi_83914372
Ik juich voor de la Rosa deze race. Als hij hetzelfde kan doen dat Kobayashi laatst deed...
  zondag 11 juli 2010 @ 13:43:44 #99
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83914402
sir Patrick Steward
Calm down, please!
  zondag 11 juli 2010 @ 13:43:45 #100
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_83914403
Sir Patrick Stewart
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')