quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha.
hij kwam vannacht dus weer bij mijn huis, en hij wou met me afspreken.. nja vooruit dan maar dus ik probeer uit huis te komen, alle deuren op slot, dus moest ik een raam los schroeven en daaruit klimmen xd toen zijn we even naar een speeltuintje gegaan, van half 1 tot half 3 daar gezeten, had ie me nog even naar huis gebracht, ik klim weer in het raam, en voordat hij het raam dichtdeed vroeg ik of hij dichterbij wou komen, gaf ik een kusje op zn wang, op zn mond, en toen gebeurde het uiteindelijk.
yay.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
Of die jongen is gewoon wel romantisch, maar laat het niet merken
Edit: Nee dus![]()
Hij stopte zijn snikkel lul in de raamopening op het moment dat jij het raam dichtdeed, waardoor hij nu geen kinderen meer kan krijgen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha.
hij kwam vannacht dus weer bij mijn huis, en hij wou met me afspreken.. nja vooruit dan maar dus ik probeer uit huis te komen, alle deuren op slot, dus moest ik een raam los schroeven en daaruit klimmen xd toen zijn we even naar een speeltuintje gegaan, van half 1 tot half 3 daar gezeten, had ie me nog even naar huis gebracht, ik klim weer in het raam, en voordat hij het raam dichtdeed vroeg ik of hij dichterbij wou komen, gaf ik een kusje op zn wang, op zn mond, en toen gebeurde het uiteindelijk.
yay.
Ja, denk je, binnen een jaar alquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
Deze relatie is dus binnen een jaar weer voorbij
Ey fucker ts is 15 ofzo laat ze eens samen schattig zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
Deze relatie is dus binnen een jaar weer voorbij
En de volgende ochtend geen brokken thuis?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
dus ik probeer uit huis te komen, alle deuren op slot, dus moest ik een raam los schroeven en daaruit klimmen xd
Ja en, ik ben 16quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ey fucker ts is 15 ofzo laat ze eens samen schattig zijn
Ontgroend? (:quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
haha.
yay.
Ik zei toch dat het zou werkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
voordat hij het raam dichtdeed vroeg ik of hij dichterbij wou komen, gaf ik een kusje op zn wang, op zn mond, en toen gebeurde het uiteindelijk.
yay.
t leeft nog.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:27 schreef PipiSpankous het volgende:
Hoe is het nu met dat raam afgelopen? Daar hoor ik je niet over.
Je bent één jaar oud?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:39 schreef Raqualad het volgende:
Ik woon maar zo'n 20 kilometer van je vandaan, plus ik ben maar één jaar, bijna twee ouder. Dus. Bam. Ik zeg, stuur een pm.
Waarom geef je het op..?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee xd hijs op vakantie en ik negeer zn smsjes.
ik geef t op met hem
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet goed zoenen.
En waarom is het hopeloos? ...quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gaf hem eerst nog een kans xd
maar tis hopeloos
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
best wel grappig
TS wilt jongen jongen is verlegen
Jongen wilt ts ts vind hem hopeloos
neequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:57 schreef Elkouw het volgende:
Je hebt je lichaam aan iemand gegeven, bah![]()
dit forum kan ik m'n mede fokkers niet onthouden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hee hoe gaat het ? xxx
Waarom reageer je niet? x
etc xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |