Hij "draait" nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb de musical niet gezine
*stommm*
* PatriQue89 gaat naar veel musicals..
ik kijk ook alweer uit naar de volgende op zoek naarquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest.
quote:
Ik nooit naar een voetbalwedstrijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
ah k.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, volgens mij heeft ie geen favo band dus dan kan ie het zich moeilijk voorstellen.
Zo ben ik ook hoor, maar zet me er nu overheen. Dit is iets wat je Misschien nooit meer meemaaktquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kom dus net bij mn zwager vandaan en die zegt ook gewoon "als de huldiging in Rotterdam was, zou ik niet gegaan zijn" En hij was er niet van onder de indruk dat ik dat sneu vond
Omdat ik heel veel van die mensen ken. En ik het maar niet snap. Alsof iedereen in Amsterdam met Ajax shirtjes loopt, en alle huizen vol hangen met Ajax enzo. Een stad verbannen om zoiets is gewoon raar.quote:
ik heb een keer op de bovenste ring gestaan en toen dorst ik de trapleuning niet los te laten...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit in de Arena geweest ben, maar niet uit principe
hehehe, ok maar dat is wat anders dan hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Dat is gewoon intriestquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er op tv zo'n documentaire kwam van een (blanke) man die niet naar de KFC durfde omdat daar gekleurde mensen/negers kwamen
Die gingen ze toen helpenIk lag helemaal in een deuk
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Arena: u2. Gelredome: Rammstein. Rotterdam ben ik niet geweest, alleen in die concertzaal daar, waar ik de naam nu alweer van kwijt benquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Is al bezigquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk ook alweer uit naar de volgende op zoek naar
Ik ga morgen naar mamma Miaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, ik was er met The Police, durfde bijna niet te staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer op de bovenste ring gestaan en toen dorst ik de trapleuning niet los te laten...
Damn wat is dat hoog....
Eens hoor, maar ach je hebt meer gekken buiten dan binnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel van die mensen ken. En ik het maar niet snap. Alsof iedereen in Amsterdam met Ajax shirtjes loopt, en alle huizen vol hangen met Ajax enzo. Een stad verbannen om zoiets is gewoon raar.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb de musical niet gezine
*stommm*
* PatriQue89 gaat naar veel musicals..
uitstappen op AMSTERDAM- zuid hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, maar zet me er nu overheen. Dit is iets wat je Misschien nooit meer meemaaktdus moet er gewoon bij zijn
Ik noem het gewoon Oranjestad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |