Toch restecp voor de mensen die gaan lakken met dit weer, ik zit alleen maar niets te doen.quote:
Thermometers op lichaamstemperatuur, WTFBBQ?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik was net in het dorp (zomfg horror) en de thermometer bij de bank gaf 37 graden aan
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben heerlijk aan het woggen.(Eigen uren indelen en geen zin hebben. Hmm...)
Vanmiddag/vanavond maar wat uren doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Holyme het volgende:
Yay daar is de nieuwe layout weer, minder scrollen!
Hoezo denk je dat hij nep isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een raar opi lakjje van td gekregen
hij lijkt wel nep
picsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een raar opi lakjje van td gekregen
hij lijkt wel nep
zal later wel even foto maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
ik ben net een brief wezen posten, daarna terug naar de winkelstraat en nog een boodschap gedaan bij het kruidvat, allemaal zonder stok, en da's héél knap van me
*slaakt zucht van opluchting*
nee, wc-papierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:12 schreef Aurelyx het volgende:
miss_v: yesss i will! Volgende keer uitgebreid bekijken
mirjam: goedzo! ter beloning een extra lakje gekocht?
Ik vind het goed van je!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
ik ben net een brief wezen posten, daarna terug naar de winkelstraat en nog een boodschap gedaan bij het kruidvat, allemaal zonder stok, en da's héél knap van me
*slaakt zucht van opluchting*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |