Ja, maar dat is ok als ze de weg leren denk ik, en bij ons voor kennen ze de weg niet. We laten ze nooit in de buurt van auto's en zo, en hij is bang, dus het kan zijn dat hij in paniek is geraakt en gaan rennenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 06:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah gossie!! Balen zeg!!
Ik heb niet veel verstand van katten, maar na een week in een huis zijn ze toch gewend aan de geur ofzo en vinden ze hun huis altijd weer vanzelf terug toch?? Nou ja, dat is wat de mensen met katten om mij heen altijd zeggen, weet ook niet hoe dat zit.
Ja, en hij is al 2 weken weg. Ruim.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh kut zeg!Is dit de eerste keer dat ze weg gelopen is?
Ohja, succes!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:27 schreef Lindytje het volgende:
Dankjulliewel voor de succeswensenIk zal vanmiddag laten weten hoe het was!
Nu eerst pakketje uitpakken (Enchantra!), douchen en dan hopsakee, op het fietsje. Ik heb trouwens helemaal geen kater, heb ik toch nog goed opgelet
Bwhehe, nee, zal ik niet doen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen cola over je gasten gooien! * SQ heeft ook ooit 2 dagen in de horeca gewerkt
second that.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Het is saaaaaaaaai op 't werk..
ik hoop dat m'n teamleider het vroeg gehad heeft vandaag. Ik gok op nog 4 uren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hier ook, en ik moet nog 6 lange uren
Wut?quote:
Werk Ontwijkend Gedrag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wut?![]()
Wil ik foto's van m'n mani maken in de zon, geen zon, maar wel warm plekweer.
Ikm'n blender met zulk weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |