Toch restecp voor de mensen die gaan lakken met dit weer, ik zit alleen maar niets te doen.quote:
Thermometers op lichaamstemperatuur, WTFBBQ?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik was net in het dorp (zomfg horror) en de thermometer bij de bank gaf 37 graden aan
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben heerlijk aan het woggen.(Eigen uren indelen en geen zin hebben. Hmm...)
Vanmiddag/vanavond maar wat uren doen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Holyme het volgende:
Yay daar is de nieuwe layout weer, minder scrollen!
Hoezo denk je dat hij nep isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een raar opi lakjje van td gekregen
hij lijkt wel nep
picsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb een raar opi lakjje van td gekregen
hij lijkt wel nep
zal later wel even foto maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
ik ben net een brief wezen posten, daarna terug naar de winkelstraat en nog een boodschap gedaan bij het kruidvat, allemaal zonder stok, en da's héél knap van me
*slaakt zucht van opluchting*
nee, wc-papierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:12 schreef Aurelyx het volgende:
miss_v: yesss i will! Volgende keer uitgebreid bekijken
mirjam: goedzo! ter beloning een extra lakje gekocht?
Ik vind het goed van je!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
ik ben net een brief wezen posten, daarna terug naar de winkelstraat en nog een boodschap gedaan bij het kruidvat, allemaal zonder stok, en da's héél knap van me
Waar komen die toffe lakjes van?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef tliciouz het volgende:
Dames ik heb even jullie hulp nodig. Mijn oma is morgen jarig en geeft een tuinfeest. Nu wou ze niet dat ik wat ging kopen voor haar maar nu heb ik toch nog een kleinigheidje gekocht. Aangezien mijn oma ook van nagellak houd heb ik dit doosje gekocht voor wat lakjes in te doen en heb nu deze lakjes al, nu ga ik zo even nog wat lakjes van catrice etc er bij halen. Wat is nog meer leuk om er in te doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de markt hier in Arnhem. Die 2e had net een suede kunnen zijn van opi. Hij is brons maar ook een beetje met zilver er doorheen. Echt heel mooi. En dat voor 1.50quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
Waar komen die toffe lakjes van?![]()
ik vind handcreme en een vijltje ook een goed idee
- removerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef tliciouz het volgende:
Dames ik heb even jullie hulp nodig. Mijn oma is morgen jarig en geeft een tuinfeest. Nu wou ze niet dat ik wat ging kopen voor haar maar nu heb ik toch nog een kleinigheidje gekocht. Aangezien mijn oma ook van nagellak houd heb ik dit doosje gekocht voor wat lakjes in te doen en heb nu deze lakjes al, nu ga ik zo even nog wat lakjes van catrice etc er bij halen. Wat is nog meer leuk om er in te doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook!! En het is inderdaad goor warm.. bah!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef Diconnected het volgende:
Lindytje, wat fijn! Hopelijk blijf je het naar je zin hebben!
Mennnn wat is het warm zegpffff
Jaja, eerste vooral warme dag!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mirjam!wat lekker zeg!
En en lindietjuhhhhzware eerste dag
Ik deeenk he. Dat ik.
maar eens ga lakken vanavond...
Welke kleur zal ik doen?
Hahahah, lekker eten dan! Smakelijk!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef Holyme het volgende:
Mirjam, wat fijn!
tliciouz, gefeliciteerd met je oma, wat een leuk pakketjeEn toffe lakjes!
Lindytje, fijn dat het zo goed ging! Ik krijg wel honger van je haha
Tis echt bah warm hier, heb net al een van de poezels met een natte doek afgedaan (vindt ze fijn, de andere niet echt) en na Lindytjes verhaal zo maar 'ns even wat gaan eten.
Mirijam, dat is echt heel knap van jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
Echt heel goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb gelakt vandaagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch restecp voor de mensen die gaan lakken met dit weer, ik zit alleen maar niets te doen.
Aww sterkte daarmee, moeilijk om je diertje te zien lijdenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb gelakt vandaagStraks pics in het andere topic.
Nu eerst mijn lieve hondje goed in de gaten houden. Hij is net geopereerd aan zijn gebit. Mist nu maar liefst 15 tanden!! En voor het eerst in de 4 jaar dat ik ´m nu heb, heb ik ´m horen huilen. En hard en lang ook. Verschrikkelijk, het ging door merg en been. Mijn arme arme kleine mannetje!! En mijn dochter vond het zo zielig dat ze zelf ook kanon hard begon te huilen. Inmiddels zijn beide weer gekalmeerd gelukkig.
Geen idee hoe je dit kunt regelen want ik heb ook zo'n moederquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
Mirannie, 15 tanden, dan snap ik dat gekrijs wel, arm beestje. En dochter.![]()
Lord, mijn moeder. Af en toe. Echt. We hebben een koffer in huis, die koffer heb ik een tijdje heel veel moeten gebruiken over een hobbelige weg, en voor het laatst gebruikt in Londen. Het was een hel, want dat ding zakt door z'n hoeven soort van, je sleept hem niet over de wieltjes maar over het frame omdat de wieltjes helemaal verzakt zijn.
Dus ze zou 2 koffers halen voor ons bij een vriendin van haar. Smst ze me. "Ik heb er maar 1, is meeer dan genoeg!"
Mam, dat andere ding is kapot
"DE VORIGE KEER DAT IK HEM GEBRUIKTE WERKTE HIJ PRIMA!"
Dat is dan ook 3 jaar terug. En ik weet zeker dat ik die kapotte koffer moet nemen, en ik moet gaan slepen en tillen naar schiphol toe. Als ze nou eerder had gezegd dat ze weigerde een tweede koffer mee te nemen, had ik nog een koffer bij een vriendin kunnen regelen, maar die is er nu ook niet meer.Zal ik die kapotte koffer morgen gewoon bij het vuilnis doen zodat we geen keus hebben dan er nog één ergens vandaan te halen?
omgquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb gelakt vandaagStraks pics in het andere topic.
Nu eerst mijn lieve hondje goed in de gaten houden. Hij is net geopereerd aan zijn gebit. Mist nu maar liefst 15 tanden!! En voor het eerst in de 4 jaar dat ik ´m nu heb, heb ik ´m horen huilen. En hard en lang ook. Verschrikkelijk, het ging door merg en been. Mijn arme arme kleine mannetje!! En mijn dochter vond het zo zielig dat ze zelf ook kanon hard begon te huilen. Inmiddels zijn beide weer gekalmeerd gelukkig.
oefquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
Lord, mijn moeder. Af en toe. Echt. We hebben een koffer in huis, die koffer heb ik een tijdje heel veel moeten gebruiken over een hobbelige weg, en voor het laatst gebruikt in Londen. Het was een hel, want dat ding zakt door z'n hoeven soort van, je sleept hem niet over de wieltjes maar over het frame omdat de wieltjes helemaal verzakt zijn.
Dus ze zou 2 koffers halen voor ons bij een vriendin van haar. Smst ze me. "Ik heb er maar 1, is meeer dan genoeg!"
Dat is dan ook 3 jaar terug. En ik weet zeker dat ik die kapotte koffer moet nemen, en ik moet gaan slepen en tillen naar schiphol toe. Als ze nou eerder had gezegd dat ze weigerde een tweede koffer mee te nemen, had ik nog een koffer bij een vriendin kunnen regelen, maar die is er nu ook niet meer.Zal ik die kapotte koffer morgen gewoon bij het vuilnis doen zodat we geen keus hebben dan er nog één ergens vandaan te halen?
Dank jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind de opmerking van Debster heel sterk!! En anders gewoon naar de action en voor 15 euro een nieuwe koffer kopen?quote:Lord, mijn moeder. Af en toe. Echt. We hebben een koffer in huis, die koffer heb ik een tijdje heel veel moeten gebruiken over een hobbelige weg, en voor het laatst gebruikt in Londen. Het was een hel, want dat ding zakt door z'n hoeven soort van, je sleept hem niet over de wieltjes maar over het frame omdat de wieltjes helemaal verzakt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |