abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83845452
Ah doh, tis warm en nagellaklucht mkay
pi_83845532
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
same here, tering hey
Ik was net in het dorp (zomfg horror) en de thermometer bij de bank gaf 37 graden aan
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:31:26 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83845731
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Holyme het volgende:
Ah doh, tis warm en nagellaklucht mkay
Toch restecp voor de mensen die gaan lakken met dit weer, ik zit alleen maar niets te doen.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:25 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ik was net in het dorp (zomfg horror) en de thermometer bij de bank gaf 37 graden aan
Thermometers op lichaamstemperatuur, WTFBBQ?!

Als het morgenavond nou ook nog warm is (en droog), kan ik lekker vroeg stoppen. (En lekker lang m'n zwager uitlachen. Mwehehehe)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:32:22 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83845757
Tjee gister besteld bij de Beauty Company en nu al binnen
Alleen waar moet ik het kwijt
pi_83846438
sephora gevonden! 500 m van mn werk

*must resist.. somehow....*
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:21:15 #106
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83847612
Here the same...
Ga ook maar een potje WOG'en...

@Aurelyx oei 'can u resist?'

[ Bericht 56% gewijzigd door Miss_V op 09-07-2010 13:28:15 ]
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:35:48 #107
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83848204
Dum ti dum, wáár had ik m'n postzegels heengegooid...

*Nog steeds heftig aan het woggen*

En meh. Ik wil ook een sephora. We hebben hier in de V&D alleen maar een stomme Sabon

Edit: Whut, alweer nieuwe layout?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_83848314
Yay daar is de nieuwe layout weer, minder scrollen!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:38:55 #109
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83848368
En alweer weg ook.

Kies er een graag, dit gewissel is irritant.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_83848599
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben heerlijk aan het woggen. (Eigen uren indelen en geen zin hebben. Hmm...)

Vanmiddag/vanavond maar wat uren doen.
Herkenbaar...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:50:41 #111
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83848957
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Holyme het volgende:
Yay daar is de nieuwe layout weer, minder scrollen!
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_83850355
VAKANTIEEEEEEE
pi_83850604
Ik ben aan het kijken steeds of pakketpost misschien, toevallig niet voorbij rijdt
pi_83851550
Ik heb een raar opi lakjje van td gekregen
hij lijkt wel nep
pi_83851631
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
hij lijkt wel nep
Hoezo denk je dat hij nep is
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:59:34 #116
164755 Mss
kutHOEr
pi_83851715
Wow, buiten is het echt niet te doen...
Aids.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:04:12 #117
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83851887
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
hij lijkt wel nep
pics
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_83851896
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:56 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat hij nep is
zal later wel even foto maken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:05:37 #119
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83851948
ik ben net een brief wezen posten, daarna terug naar de winkelstraat en nog een boodschap gedaan bij het kruidvat, allemaal zonder stok, en da's héél knap van me
*slaakt zucht van opluchting*
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:07:03 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83852005
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef Mirjam het volgende:
ik ben net een brief wezen posten, daarna terug naar de winkelstraat en nog een boodschap gedaan bij het kruidvat, allemaal zonder stok, en da's héél knap van me
Wat fijn !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_83852204
miss_v: yesss i will! Volgende keer uitgebreid bekijken

mirjam: goedzo! ter beloning een extra lakje gekocht?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:14:24 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83852264
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:12 schreef Aurelyx het volgende:
miss_v: yesss i will! Volgende keer uitgebreid bekijken

mirjam: goedzo! ter beloning een extra lakje gekocht?
nee, wc-papier
pi_83852299
quote:
Ik vind het goed van je! Ook al weet ik niet waar je last van hebt.
All good things are wild and free.
pi_83853488
Dames ik heb even jullie hulp nodig. Mijn oma is morgen jarig en geeft een tuinfeest. Nu wou ze niet dat ik wat ging kopen voor haar maar nu heb ik toch nog een kleinigheidje gekocht. Aangezien mijn oma ook van nagellak houd heb ik dit doosje gekocht voor wat lakjes in te doen en heb nu deze lakjes al, nu ga ik zo even nog wat lakjes van catrice etc er bij halen. Wat is nog meer leuk om er in te doen?

pi_83853545
Handcreme met SPF? Removerpen?
pi_83853616
Glasvijltje?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:12:47 #127
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83854348
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef tliciouz het volgende:
Dames ik heb even jullie hulp nodig. Mijn oma is morgen jarig en geeft een tuinfeest. Nu wou ze niet dat ik wat ging kopen voor haar maar nu heb ik toch nog een kleinigheidje gekocht. Aangezien mijn oma ook van nagellak houd heb ik dit doosje gekocht voor wat lakjes in te doen en heb nu deze lakjes al, nu ga ik zo even nog wat lakjes van catrice etc er bij halen. Wat is nog meer leuk om er in te doen?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar komen die toffe lakjes van?
ik vind handcreme en een vijltje ook een goed idee
Knoei
pi_83854402
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef Loqi het volgende:

[..]

Waar komen die toffe lakjes van?
ik vind handcreme en een vijltje ook een goed idee
Van de markt hier in Arnhem. Die 2e had net een suede kunnen zijn van opi. Hij is brons maar ook een beetje met zilver er doorheen. Echt heel mooi. En dat voor 1.50
pi_83854870
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
- remover
- removerpen
- glasvijl
- bokkepootje

vrijdag 9 juli 2010 @ 17:19:47 #130
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83856906

Terug van eerste werkmiddag!! Was leuk!! Beetje broodjes bakken, smeren, friet bakken, broodjes hamburger maken, broodjes kroket... En niet te vergeten: slaatjes!!
En een beetje afruimen en afwassen en opruimen enzo. Klinkt relaxt, is best wel heel veel als je het allemaal moet doen! En dan in een kleine ruimte, waar twee frituren aan staan, de vaatwasser, tosti-maker, oven.... : WARM!!!!!!

Maar wel heel lekker gewerkt, mijn eigen centjes verdiend ( ) en het was nog best leuk ook. Ik ben tevreden

[ Bericht 0% gewijzigd door Lindytje op 09-07-2010 17:59:13 ]
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:53:03 #131
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83858032
Lindytje, wat fijn! Hopelijk blijf je het naar je zin hebben!

Mennnn wat is het warm zeg pffff
it's the map in my mind that sends me on my way.
  PR/Manusje van alles vrijdag 9 juli 2010 @ 18:03:56 #132
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_83858421
Mirjam! wat lekker zeg!

En en lindietjuhhhh zware eerste dag

Ik deeenk he. Dat ik.
maar eens ga lakken vanavond...

Welke kleur zal ik doen?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_83858502
Mirjam, wat fijn!

tliciouz, gefeliciteerd met je oma, wat een leuk pakketje En toffe lakjes!

Lindytje, fijn dat het zo goed ging! Ik krijg wel honger van je haha

Tis echt bah warm hier, heb net al een van de poezels met een natte doek afgedaan (vindt ze fijn, de andere niet echt ) en na Lindytjes verhaal zo maar 'ns even wat gaan eten.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:09:05 #134
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83858597
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef Diconnected het volgende:
Lindytje, wat fijn! Hopelijk blijf je het naar je zin hebben!

Mennnn wat is het warm zeg pffff
Dat hoop ik ook!! En het is inderdaad goor warm.. bah!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mirjam! wat lekker zeg!

En en lindietjuhhhh zware eerste dag

Ik deeenk he. Dat ik.
maar eens ga lakken vanavond...

Welke kleur zal ik doen?
Jaja, eerste vooral warme dag!!
En: paars!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:06 schreef Holyme het volgende:
Mirjam, wat fijn!

tliciouz, gefeliciteerd met je oma, wat een leuk pakketje En toffe lakjes!

Lindytje, fijn dat het zo goed ging! Ik krijg wel honger van je haha

Tis echt bah warm hier, heb net al een van de poezels met een natte doek afgedaan (vindt ze fijn, de andere niet echt ) en na Lindytjes verhaal zo maar 'ns even wat gaan eten.
Hahahah, lekker eten dan! Smakelijk!!
(ik heb dus alleen vanochtend 2 bammetjes op, en toen tot half 5 niks, als je daar tussen de frituurlucht en de tostilucht en de broodjes staat, heb je ineens een stuk minder honger!! Pas toen ik bijna thuis was op de fiets ben ik eens aan een krentenbolletje begonnen )
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:14:56 #135
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_83858767
Nomnomnom zit nu een grote bak met sla te eten nomnomnom
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:15:29 #136
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_83858784
quote:
Mirijam, dat is echt heel knap van jou.
pi_83858915
quote:
Echt heel goed
pi_83859781
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Toch restecp voor de mensen die gaan lakken met dit weer, ik zit alleen maar niets te doen.

Ik heb gelakt vandaag Straks pics in het andere topic.

Nu eerst mijn lieve hondje goed in de gaten houden. Hij is net geopereerd aan zijn gebit. Mist nu maar liefst 15 tanden!! En voor het eerst in de 4 jaar dat ik ´m nu heb, heb ik ´m horen huilen. En hard en lang ook. Verschrikkelijk, het ging door merg en been. Mijn arme arme kleine mannetje!! En mijn dochter vond het zo zielig dat ze zelf ook kanon hard begon te huilen. Inmiddels zijn beide weer gekalmeerd gelukkig.
pi_83859821
@ Tiliciouz

Mooie lakjes voor je oma!! Leuk zo´n pakketje!!
pi_83860062
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nu eerst mijn lieve hondje goed in de gaten houden. Hij is net geopereerd aan zijn gebit. Mist nu maar liefst 15 tanden!! En voor het eerst in de 4 jaar dat ik ´m nu heb, heb ik ´m horen huilen. En hard en lang ook. Verschrikkelijk, het ging door merg en been. Mijn arme arme kleine mannetje!! En mijn dochter vond het zo zielig dat ze zelf ook kanon hard begon te huilen. Inmiddels zijn beide weer gekalmeerd gelukkig.
Aww sterkte daarmee, moeilijk om je diertje te zien lijden
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:08:16 #141
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83860099
@Mirannie: ahh, da's zielig!! Sterkte met je hondenbeestje!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:12:33 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83860207
Mirannie, inderdaad ook sterkte zeg! Al dat dierenleed . Hier liggen ze in de douche vanwege de hitte. Nee niet in het water al zou Herman dat geloof ik best doen hihi.
pi_83860236
Dank jullie wel dames!! Dit is echt verschrikkelijk!! En de aankomende dagen moet ik haast alleen maar werken, weet nog niet hoe ik dat moet gaan doen. Hoop echt dat ie morgen een beetje opgeknapt is, want vind het niks om hem zo achter te laten. Bij mijn vader kan ie nu niet logeren want die hebben morgen een feestje thuis. En bij mijn moeder kan ie ook niet, want zij heeft 2 hele drukke hondjes, die meteen bovenop hem springen...
pi_83860434
Mirannie, 15 tanden, dan snap ik dat gekrijs wel, arm beestje. En dochter.

Lord, mijn moeder. Af en toe. Echt. We hebben een koffer in huis, die koffer heb ik een tijdje heel veel moeten gebruiken over een hobbelige weg, en voor het laatst gebruikt in Londen. Het was een hel, want dat ding zakt door z'n hoeven soort van, je sleept hem niet over de wieltjes maar over het frame omdat de wieltjes helemaal verzakt zijn.

Dus ze zou 2 koffers halen voor ons bij een vriendin van haar. Smst ze me. "Ik heb er maar 1, is meeer dan genoeg!"
Mam, dat andere ding is kapot
"DE VORIGE KEER DAT IK HEM GEBRUIKTE WERKTE HIJ PRIMA!"
Dat is dan ook 3 jaar terug. En ik weet zeker dat ik die kapotte koffer moet nemen, en ik moet gaan slepen en tillen naar schiphol toe. Als ze nou eerder had gezegd dat ze weigerde een tweede koffer mee te nemen, had ik nog een koffer bij een vriendin kunnen regelen, maar die is er nu ook niet meer. Zal ik die kapotte koffer morgen gewoon bij het vuilnis doen zodat we geen keus hebben dan er nog één ergens vandaan te halen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:25:15 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83860503
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RenRen- het volgende:

Lord, mijn moeder. Af en toe. Echt. We hebben een koffer in huis, die koffer heb ik een tijdje heel veel moeten gebruiken over een hobbelige weg, en voor het laatst gebruikt in Londen. Het was een hel, want dat ding zakt door z'n hoeven soort van, je sleept hem niet over de wieltjes maar over het frame omdat de wieltjes helemaal verzakt zijn.

Dus ze zou 2 koffers halen voor ons bij een vriendin van haar. Smst ze me. "Ik heb er maar 1, is meeer dan genoeg!"
Dat is dan ook 3 jaar terug. En ik weet zeker dat ik die kapotte koffer moet nemen, en ik moet gaan slepen en tillen naar schiphol toe. Als ze nou eerder had gezegd dat ze weigerde een tweede koffer mee te nemen, had ik nog een koffer bij een vriendin kunnen regelen, maar die is er nu ook niet meer. Zal ik die kapotte koffer morgen gewoon bij het vuilnis doen zodat we geen keus hebben dan er nog één ergens vandaan te halen?
Geen idee hoe je dit kunt regelen want ik heb ook zo'n moeder . Al hielp het laatst bij een issue wel dat ik m'n emotie heel duidelijk benoemd heb.

Dus je zou kunnen zeggen:
"Mam, ik heb het gevoel dat je me niet serieus neemt. Door dat gevoel ga ik met minder plezier op vakantie en ben ik bang dat het onze leuke tijd samen verpest."
pi_83860547
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:56 schreef mirannie het volgende:

[..]

omg hopellijk gaat het snel goed!!
pi_83860575
quote:

oef ik zou nog maar eens goed proberen met je moeder er over te praten want dit is geen goed begin van een vakantie zeg
pi_83860579
quote:
Dank je
quote:

Ik vind de opmerking van Debster heel sterk!! En anders gewoon naar de action en voor 15 euro een nieuwe koffer kopen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:33:50 #149
164755 Mss
kutHOEr
pi_83860718
Blegh, lakken lukt gewoon niet
Aids.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:35:28 #150
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83860743
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:33 schreef Mss het volgende: