Ja dat dacht ik dus ook al. Als er iets gemene dingen zijn zijn het wel kippenbotjes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wie geeft er dan ook een hond een kippenpoot mét bot
Heel veel sterkte meid
quote:Dear Ilse, How are you?
Just wait some more days. Small flat Rate You can’t Track.
The package was left US and arrived at your local Post Office. US's Post Office is not link with your country Post Office for more package tracking detail after package left US.
Please check with your local Post Office they will trace the package and delivery to you.
Any question please contact:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
Hij is het niet. Wel een lieve poes. Of kat. Denk een kat.
Had ik ook een keer, krengen waren niet weg te krijgen. Totdat ik wat aan liet branden, poef, allemaal foetsie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:22 schreef Mirjam het volgende:
wij hebben een heuleboel fruitvliegjes hier
heb een uurtje geleden al uit ellende het hele aanrecht grondig geboend met chloor
Dankjewel!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
succes morgen op je 1e werkdag!!!
Ik hou van Teckels!! Ik wil er zelf ook graag 1, maar ik denk niet dat ie Sien overleeft... (kruising herderformaat en zo blij en wild als het maar zijn kan... dat ruggetje van een baby-teckel houdt het nog geen 2 dagen vrees ik....)quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal de kus morgen aan hem geven.
En veel plezier in de stad, zorg dat je geen kater krijgt en succes morgen!
Ah, dat is echt shit... balen Ren...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
*probeert niet te hoopvol te worden maar kan zich niet bedwingen*
OMG Iemand belde mijn moeder dat er een kat rondliep en dat ze hem steeds eten gaf, zag eruit als een jonge kater, en toen nam haar broer ons papiertje mee, en ze zei dat hij het sprekend was, en nu mag ik morgen langskomen om te kijken of hij het is! Als ze hem naar binnen kan lokken belt ze me. En dan kan ik kijken of hij het is en hem dan eventueel meenemen![]()
![]()
Omfg.
Veel plezier!!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om mijn huisdier te moeten missen. Ook al moet dat nu wel een beetje. Mijn liefje ligt aan het infuus bij de dierenarts
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Jochem ligt niet bij de dierenarts aan het infuus.![]()
Ik kan het allemaal niet precies meer na vertellen want hij ligt al 2 weken heel slecht. Maar onze dierenarts was op vakantie en kregen een invaller die dacht dat de hond rugpijn had daar staan teckels om bekend namelijk. Toen kreeg hij medicijnen toegediend direct in zijn bloedbaan, en dat had achteraf nooit gemogen. Dus zijn hele lichaam is overstuur geraakt zijn hartslag is extreem hoog. En toen was alles eindelijk een beetje gezakt dit weekend komt er familie bij ons barbecueën en geeft mijn nicht hem een kippenpoot met botjes en alles er nog in. Dus toen kreeg de hond een maagbloeding en hij kon niet geopereerd worden vanwege zijn hoge hartslag en hij durfde niets meer te eten en kon ook niet meer poepen en toen raakte hij uitgedroogd. Dat was het wel zo'n beetje.
Ah gossie!! Balen zeg!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
Eventjes zegt ze dan... Je bent gewoon tot sluitingstijd geblevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankjewel!!
(ben veilig thuis, ga zo naar bedje en ben niet zat, morgen om half 11 de wekker... netjes gedaan, al zeg ik het zelf)
Oh kut zeg!quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef RenRen- het volgende:
Dank je wel. Ja was ook echt heel boos op haar. Maar ze hebben zelf nooit huisdieren gehad en een hond is meteen hap slik weg, maar ze heeft haar lesje wel geleerd denk ik zoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:21 schreef Franneh het volgende:
[..]Dat is echt klote..
![]()
@tlicious: Wat afschuwelijk zeg, hopelijk komt hij er snel bovenop. Ook van mij veel beterschap! En inderdaad een erg domme actie van je nicht.
Ja teckels zijn echt liev.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 03:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hou van Teckels!! Ik wil er zelf ook graag 1, maar ik denk niet dat ie Sien overleeft... (kruising herderformaat en zo blij en wild als het maar zijn kan... dat ruggetje van een baby-teckel houdt het nog geen 2 dagen vrees ik....)
Een kater zal ik niet hebben, gelukkig! Heb 4 wijntjes op, dus dat gaat helemaal goed komen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:24 schreef Joysa het volgende:
De nieuwe lay out is moooooooiO+
Weeeehh ik ben de smileys kwijt
Ja, maar dat is ok als ze de weg leren denk ik, en bij ons voor kennen ze de weg niet. We laten ze nooit in de buurt van auto's en zo, en hij is bang, dus het kan zijn dat hij in paniek is geraakt en gaan rennenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 06:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah gossie!! Balen zeg!!
Ik heb niet veel verstand van katten, maar na een week in een huis zijn ze toch gewend aan de geur ofzo en vinden ze hun huis altijd weer vanzelf terug toch?? Nou ja, dat is wat de mensen met katten om mij heen altijd zeggen, weet ook niet hoe dat zit.
Ja, en hij is al 2 weken weg. Ruim.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh kut zeg!Is dit de eerste keer dat ze weg gelopen is?
Ohja, succes!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:27 schreef Lindytje het volgende:
Dankjulliewel voor de succeswensenIk zal vanmiddag laten weten hoe het was!
Nu eerst pakketje uitpakken (Enchantra!), douchen en dan hopsakee, op het fietsje. Ik heb trouwens helemaal geen kater, heb ik toch nog goed opgelet
Bwhehe, nee, zal ik niet doen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen cola over je gasten gooien! * SQ heeft ook ooit 2 dagen in de horeca gewerkt
second that.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Het is saaaaaaaaai op 't werk..
ik hoop dat m'n teamleider het vroeg gehad heeft vandaag. Ik gok op nog 4 uren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hier ook, en ik moet nog 6 lange uren
Wut?quote:
Werk Ontwijkend Gedrag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wut?![]()
Wil ik foto's van m'n mani maken in de zon, geen zon, maar wel warm plekweer.
Ikm'n blender met zulk weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |