Doen de modjes. Ik heb net cuticle remover en #56 besteldquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Deel 3.
Geen idee hoe je hem 'centraal' plaatst....
Ah mooi, scheelt mij werk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen de modjes. Ik heb net cuticle remover en #56 besteld.
I know!! Gelukkig pas om 12.00u tot 16.00u, dus ik kan nog een beetje uitslapen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Morgen is je eerste werkdag, ik zou thuis blijven
Een kater komt altijd laterquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I know!! Gelukkig pas om 12.00u tot 16.00u, dus ik kan nog een beetje uitslapen...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best dat de SC harder gaat omdat je nu niet meer hoeft te letten op wat je post. Then again gaat geen hond natuurlijk een SC teruglezen
Wast ze haar handen veel of zit ze veel met haar handen in haar mond? (Velletjes eraf bijten of zo)quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:43 schreef Dzjonka het volgende:
Even vraagje voor mijn moeder: ze heeft de laatste jaren echt hele zwakke en dunne nagels. Echt neg, ik heb ze gevoeld en ze waren ontzettend dun.
Wat kun je hier qua voeding en smeersels aan doen? Ze werkt in de zorg en kan daarom geen nagelverharder of lak dragen.
Ik ga het ook niet heel laat maken hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een kater komt altijd later. Ik zou toch hooguit terrasje doen als ik morgen m'n eerste werkdag zou hebben.
Ik hoop zo voor je dat t jouwes is Ren!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
*probeert niet te hoopvol te worden maar kan zich niet bedwingen*
OMG Iemand belde mijn moeder dat er een kat rondliep en dat ze hem steeds eten gaf, zag eruit als een jonge kater, en toen nam haar broer ons papiertje mee, en ze zei dat hij het sprekend was, en nu mag ik morgen langskomen om te kijken of hij het is! Als ze hem naar binnen kan lokken belt ze me. En dan kan ik kijken of hij het is en hem dan eventueel meenemen![]()
![]()
Omfg.
Zou wel mooi zijn als dat 'm isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
OMG Iemand belde mijn moeder dat er een kat rondliep en dat ze hem steeds eten gaf, zag eruit als een jonge kater, en toen nam haar broer ons papiertje mee, en ze zei dat hij het sprekend was, en nu mag ik morgen langskomen om te kijken of hij het is! Als ze hem naar binnen kan lokken belt ze me. En dan kan ik kijken of hij het is en hem dan eventueel meenemen![]()
![]()
Omfg.
Oeh, yay!! Veel plezier alvast!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:37 schreef Ooi86 het volgende:
Oh Ren! Ik ga voor je duimen!! Zou super zijn.
Mijn happy tought: morgen op vakantie!
Oooh waarheen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:37 schreef Ooi86 het volgende:
Oh Ren! Ik ga voor je duimen!! Zou super zijn.
Mijn happy tought: morgen op vakantie!
Misschien kun je dat beter in het nagellak topic zelf vragen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:43 schreef Dzjonka het volgende:
Even vraagje voor mijn moeder: ze heeft de laatste jaren echt hele zwakke en dunne nagels. Echt neg, ik heb ze gevoeld en ze waren ontzettend dun.
Wat kun je hier qua voeding en smeersels aan doen? Ze werkt in de zorg en kan daarom geen nagelverharder of lak dragen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
![]()
Omfg.
Awwwquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om mijn huisdier te moeten missen. Ook al moet dat nu wel een beetje. Mijn liefje ligt aan het infuus bij de dierenarts
Ik las eerst het laatste, en dacht, wtf waarom ligt hij aan het infuus. Bij. De dierenarts. Oh wacht, de hondquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om mijn huisdier te moeten missen. Ook al moet dat nu wel een beetje. Mijn liefje ligt aan het infuus bij de dierenarts
Ik was zo blij. Maar ik mag niet blij zijn nogquote:
Oooh ik hoop dat het hem is!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
![]()
Omfg.
Nee Jochem ligt niet bij de dierenarts aan het infuus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik las eerst het laatste, en dacht, wtf waarom ligt hij aan het infuus. Bij. De dierenarts. Oh wacht, de hondWaarom ligtie daar?
[..]
Ik was zo blij. Maar ik mag niet blij zijn nog
Dit. Heb zelf geen beestjes, maar kan me voorstellen dat je ze gewoon gezond en heel thuis wilt hebben.quote:
Ik speel farmvillequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Heb zelf geen beestjes, maar kan me voorstellen dat je ze gewoon gezond en heel thuis wilt hebben.
En goffer, Frontierville is verslavend.
quote:
Zo ben ik ook hoor, echt zo verslavend zijn die spelletjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dus van de week met Frontierville begonnen na heel lang geschreeuwd te hebben dat ik nķķit aan dat soort spelletjes ging beginnen.
Het is zelfs zo erg dat ik aan het spelen ben met accounts van de katten van m'n zus. Ahum.
Wat is Frontiershit?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En wtf. Zijn ze aan het kloten met die nieuwe layout? O.o
Arm beestquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Jochem ligt niet bij de dierenarts aan het infuus.![]()
Ik kan het allemaal niet precies meer na vertellen want hij ligt al 2 weken heel slecht. Maar onze dierenarts was op vakantie en kregen een invaller die dacht dat de hond rugpijn had daar staan teckels om bekend namelijk. Toen kreeg hij medicijnen toegediend direct in zijn bloedbaan, en dat had achteraf nooit gemogen. Dus zijn hele lichaam is overstuur geraakt zijn hartslag is extreem hoog. En toen was alles eindelijk een beetje gezakt dit weekend komt er familie bij ons barbecueën en geeft mijn nicht hem een kippenpoot met botjes en alles er nog in. Dus toen kreeg de hond een maagbloeding en hij kon niet geopereerd worden vanwege zijn hoge hartslag en hij durfde niets meer te eten en kon ook niet meer poepen en toen raakte hij uitgedroogd. Dat was het wel zo'n beetje.
Nou eeeen, duim maar voor me, als hij het is, dan post ik wss een stuk minder over huisdierenquote:
Facebookspelletje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is Frontiershit?
Ze zijn constant bezig met de layout
Ik vind het niet erg om erover te lezen hoor, en tuurlijk duim ik voor je!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou eeeen, duim maar voor me, als hij het is, dan post ik wss een stuk minder over huisdieren
hou even op de hoogte dan kan ik een dansje doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik las eerst het laatste, en dacht, wtf waarom ligt hij aan het infuus. Bij. De dierenarts. Oh wacht, de hondWaarom ligtie daar?
[..]
Ik was zo blij. Maar ik mag niet blij zijn nog
Jezusquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee Jochem ligt niet bij de dierenarts aan het infuus.![]()
Ik kan het allemaal niet precies meer na vertellen want hij ligt al 2 weken heel slecht. Maar onze dierenarts was op vakantie en kregen een invaller die dacht dat de hond rugpijn had daar staan teckels om bekend namelijk. Toen kreeg hij medicijnen toegediend direct in zijn bloedbaan, en dat had achteraf nooit gemogen. Dus zijn hele lichaam is overstuur geraakt zijn hartslag is extreem hoog. En toen was alles eindelijk een beetje gezakt dit weekend komt er familie bij ons barbecueën en geeft mijn nicht hem een kippenpoot met botjes en alles er nog in. Dus toen kreeg de hond een maagbloeding en hij kon niet geopereerd worden vanwege zijn hoge hartslag en hij durfde niets meer te eten en kon ook niet meer poepen en toen raakte hij uitgedroogd. Dat was het wel zo'n beetje.
Ooh, ik dacht dat je het ook niet tof vondquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om erover te lezen hoor, en tuurlijk duim ik voor je!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hou even op de hoogte dan kan ik een dansje doenik kan er niet tegen als er iets met diertjes is, dan ben ik zo'n sul
Ik heb wel het een en ander erover wat ik kwijt wil, maar liever niet voor de scherme ngok ik. Ja! Inderdaad. Ik denkdat het niet lang meer gaat duren hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Facebookspelletje.
En ik vond die layout wel tof eigenlijk. Wachten tot zondag dus begrijp ik?
Edit: Beter lezen, tijdens de wedstrijd alleen. Ook best, zie wel wanneer het ding definitief wordt
![]()
succes morgen op je 1e werkdag!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:Ik ga biertjes drinken in de stad!
(niet teveel en niet te laat... morgen aan die Arbeit!)
Ik zal de kus morgen aan hem geven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:Voor de teckel... wat een zielig verhaaltje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |