*n00b is*quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en die regel van hotelbonnen bestaat toch al 20 jaar zo?
Hrrr...quote:
Hahaha, jij bent juist de enige fokker die ik wel in mijn lijst heb staanquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik van de 30e al!
[..]
Ik niet, helaas, had je graag willen helpen
ik heb besloten alleen nog hier te posten, ik ben toch berucht om mijn offtopicheidquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent juist de enige fokker die ik wel in mijn lijst heb staan
PS: ik kan het zo met 2 topics echt niet meer volgen... drukke periode ook nu... zal dus weinig her en der reageren, sorry
Maar maar maar, nagelfoto's van jou ook hier dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb besloten alleen nog hier te posten, ik ben toch berucht om mijn offtopicheid
nee, heb je gelijk in, dat zou offtopic zijn. Die post ik wel in het fototopicquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar maar maar, nagelfoto's van jou ook hier dan?
Haha, ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb besloten alleen nog hier te posten, ik ben toch berucht om mijn offtopicheid
Offtopic in een sc.. ehhhquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, heb je gelijk in, dat zou offtopic zijn. Die post ik wel in het fototopic
Ik heb de rest nog niet gelezen, dus misschien is het al gezegd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft natuurlijk niet alles per se meegemaakt te hebben om er een mening over te hebben. Het feit dat mijn overgrootmoeder haar net nieuwe huis kwijt raakte binnen het half jaar nadat ze getrouwd was door een bombardement zorgt er toch voor dat ik mag hopen dat Duitsland nooit meer zoiets naars doet. Betekent niet dat ik Duitsers per definitie verafschuw natuurlijk.
En sowieso hoeft geen enkel land van mij iets naars te doen.
Voor yoghurt hoef je niet zo bang te zijn. Yoghurt is zuur en blijft nog maanden goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo zeikerig met THT's hoor, maar met zuivel en andere versproducten wel
Kan best dat de SC harder gaat omdat je nu niet meer hoeft te letten op wat je post. Then again gaat geen hond natuurlijk een SC teruglezenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kan natuurlijk ook.
Het gaat nu voor mijn gevoel ook nog harder dan voorheen met de topics. Of ligt dat aan mij en mijn erg drukke schema deze week?
Ohhh die zijn zo mooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Ooi86 het volgende:
Meiden, ik heb zojuist weer een onwijze online koopslag geslagen!!! Ik ben zo blij dat ik het even met jullie moet delen.
Gister was ik in de Beijenkorf en daar zag ik een heel alleenig een heel mooie bikini hangen van het werk Seafolly. Het was een maatje te groot, maar toch ging ik hem even passen. In de paskamer werd ik op slag verliefd... De bikini was echt prachtig, maar iets te groot. Toen ik op het prijskaartje keek, was ik blij dat hij te groot was. Het topje alleen al kostte 70 euro. Maargoed, ze hadden mijn maat niet meer, dus het feest ging niet door.
Terwijl ik naar huis was etc. bleef ik maar aan die bikini denken. Op internet was hij overal uitverkocht of nog steeds schandalig duur (denk aan: het setje bij elkaar kost 130 euro....)
Ik zette mijn zoekactie voort en toen was daar een site..... hij was in voorraad
EN MET KORTING!!!
Ik heb hem zojuist besteld voor in totaal 60 pond.
Hoe gelukkig kan je me maken....![]()
Even voor de duidelijkheid, dit is m:
[ afbeelding ]
heb inderdaad een poging gedaan, maar dat doe ik niet meer, veel te onhandigquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best dat de SC harder gaat omdat je nu niet meer hoeft te letten op wat je post. Then again gaat geen hond natuurlijk een SC teruglezen
Oh echt wel, 's ochtends in de busquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best dat de SC harder gaat omdat je nu niet meer hoeft te letten op wat je post. Then again gaat geen hond natuurlijk een SC teruglezen
Mooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Ooi86 het volgende:
Meiden, ik heb zojuist weer een onwijze online koopslag geslagen!!! Ik ben zo blij dat ik het even met jullie moet delen.
Gister was ik in de Beijenkorf en daar zag ik een heel alleenig een heel mooie bikini hangen van het werk Seafolly. Het was een maatje te groot, maar toch ging ik hem even passen. In de paskamer werd ik op slag verliefd... De bikini was echt prachtig, maar iets te groot. Toen ik op het prijskaartje keek, was ik blij dat hij te groot was. Het topje alleen al kostte 70 euro. Maargoed, ze hadden mijn maat niet meer, dus het feest ging niet door.
Terwijl ik naar huis was etc. bleef ik maar aan die bikini denken. Op internet was hij overal uitverkocht of nog steeds schandalig duur (denk aan: het setje bij elkaar kost 130 euro....)
Ik zette mijn zoekactie voort en toen was daar een site..... hij was in voorraad
EN MET KORTING!!!
[ afbeelding ]
als het nagellak is kan dat gewoon in het nageltopic volgens mij... Persoonlijk vind ik van hier, maar dat maken de mods uitquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:09 schreef kieskleurig het volgende:
Uh waar moet ik nu blij doen over/met mijn nieuwe aanwinsten
Mooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:01 schreef Ooi86 het volgende:
EN MET KORTING!!!
[ afbeelding ]
Hele mooie aanwinstenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinsten die vandaag bezorgd zijn.
Extravagance glow coronation purple beach en iris dust
Die paarse lijkt me mooi.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 nubarren heb ik ook net binnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toevallig DS Fantasy?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:28 schreef mirannie het volgende:
Iemand misschien een ideetje? Een blauw die qua kleur tussen CG frostbite en OPI yoga-ta get this blue in zit. Geen creme in ieder geval.
[..]
Hele mooie aanwinsten![]()
Ik wacht op een hele grote doos met nagellakjes. Hopelijk komt de postbode morgen eind van de middag pas terug, want heb ´m vandaag dus ook al gemist en kan echt niet wachten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er dan expres 6 meenemen, lolquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
Nagellak mee op vakantie. Ik mag er maar 5 van mijn moeder
Ik zou het heel jammer als mensen nu niet meer in het gewone topic komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft ze de navelstreng al wel doorgeknipt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
Het was maar een garpje maar ik kan geen PI's doen op m'n mobielquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik zou het heel jammer als mensen nu niet meer in het gewone topic komen![]()
Ik ga je missen
Gelukkigquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft ze de navelstreng al wel doorgeknipt?
[..]
Het was maar een garpje maar ik kan geen PI's doen op m'n mobiel![]()
"Joah, je gaat daaar toch kopen, blabla"quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft ze de navelstreng al wel doorgeknipt?
5 in mijn toilettas.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou er dan expres 6 meenemen, lol
Dan nog, je bent 20!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Joah, je gaat daaar toch kopen, blabla"
[..]
5 in mijn toilettas.
Nee, heb ik niet, maar die is toch ook wel aardig donker??quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Heb je toevallig DS Fantasy?
Enne grote doos met lakjesWat heb je allemaal besteld?
Ah, dat moet toch wel lukken? Of ga je heeeel erg lang weg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
Oh dan moet ik dus de komende dagen het ruiltopic goed in de gaten houdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet, maar die is toch ook wel aardig donker??
Hij is inderdaad vrij donker, maar door de zilveren glitters lijkt het frisser qua kleur dan yoga-ta get this blue.
Ik heb ergens een goede deal gesloten en nu komen er heel veel nubars mijn kant op. Wat ik leuk vind, hou ik, de rest gaat in de verkoopZitten er ook een aantal bij die ik sowieso al heb, dus die gaan natuurlijk meteen de verkoop in.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dus de komende dagen het ruiltopic goed in de gaten houden
Truequote:
11 dagen, maar ik ken mij, ik ga in het zwembad dobberen met Seche vite, en dan bladdert het zo af.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet, maar die is toch ook wel aardig donker??
Ik heb ergens een goede deal gesloten en nu komen er heel veel nubars mijn kant op. Wat ik leuk vind, hou ik, de rest gaat in de verkoopZitten er ook een aantal bij die ik sowieso al heb, dus die gaan natuurlijk meteen de verkoop in.
[..]
Ah, dat moet toch wel lukken? Of ga je heeeel erg lang weg?
11 dagen is te lang voor 5 lakjes. Dan heb je al snel kans dat je 2x hetzelfde moet lakkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
TrueDenk ook niet dat ik me er veel van aantrek, maar goed, ook weinig zin in heibel.
[..]
11 dagen, maar ik ken mij, ik ga in het zwembad dobberen met Seche vite, en dan bladdert het zo af.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
Ben ik net zo goed weer aan het lijnen, belt een vriendin op of ik vanavond mee ga stappen....
Ik trek maar vast een biertje open...
I knowquote:
See!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
11 dagen is te lang voor 5 lakjes. Dan heb je al snel kans dat je 2x hetzelfde moet lakken
Juist het ideale moment om je untrieds te gaan gebruiken, dus een extra koffertje mee
Spanje was vroeger ook heel naar. Hebben we ook een bloederige oorlog mee gevoerd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft natuurlijk niet alles per se meegemaakt te hebben om er een mening over te hebben. Het feit dat mijn overgrootmoeder haar net nieuwe huis kwijt raakte binnen het half jaar nadat ze getrouwd was door een bombardement zorgt er toch voor dat ik mag hopen dat Duitsland nooit meer zoiets naars doet. Betekent niet dat ik Duitsers per definitie verafschuw natuurlijk.
En sowieso hoeft geen enkel land van mij iets naars te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |