Doen de modjes. Ik heb net cuticle remover en #56 besteldquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:25 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Deel 3.
Geen idee hoe je hem 'centraal' plaatst....
Ah mooi, scheelt mij werk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen de modjes. Ik heb net cuticle remover en #56 besteld.
I know!! Gelukkig pas om 12.00u tot 16.00u, dus ik kan nog een beetje uitslapen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Morgen is je eerste werkdag, ik zou thuis blijven
Een kater komt altijd laterquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I know!! Gelukkig pas om 12.00u tot 16.00u, dus ik kan nog een beetje uitslapen...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best dat de SC harder gaat omdat je nu niet meer hoeft te letten op wat je post. Then again gaat geen hond natuurlijk een SC teruglezen
Wast ze haar handen veel of zit ze veel met haar handen in haar mond? (Velletjes eraf bijten of zo)quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:43 schreef Dzjonka het volgende:
Even vraagje voor mijn moeder: ze heeft de laatste jaren echt hele zwakke en dunne nagels. Echt neg, ik heb ze gevoeld en ze waren ontzettend dun.
Wat kun je hier qua voeding en smeersels aan doen? Ze werkt in de zorg en kan daarom geen nagelverharder of lak dragen.
Ik ga het ook niet heel laat maken hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een kater komt altijd later. Ik zou toch hooguit terrasje doen als ik morgen m'n eerste werkdag zou hebben.
Ik hoop zo voor je dat t jouwes is Ren!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
*probeert niet te hoopvol te worden maar kan zich niet bedwingen*
OMG Iemand belde mijn moeder dat er een kat rondliep en dat ze hem steeds eten gaf, zag eruit als een jonge kater, en toen nam haar broer ons papiertje mee, en ze zei dat hij het sprekend was, en nu mag ik morgen langskomen om te kijken of hij het is! Als ze hem naar binnen kan lokken belt ze me. En dan kan ik kijken of hij het is en hem dan eventueel meenemen![]()
![]()
Omfg.
Zou wel mooi zijn als dat 'm isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:21 schreef RenRen- het volgende:
*probeert niet te hoopvol te worden maar kan zich niet bedwingen*
OMG Iemand belde mijn moeder dat er een kat rondliep en dat ze hem steeds eten gaf, zag eruit als een jonge kater, en toen nam haar broer ons papiertje mee, en ze zei dat hij het sprekend was, en nu mag ik morgen langskomen om te kijken of hij het is! Als ze hem naar binnen kan lokken belt ze me. En dan kan ik kijken of hij het is en hem dan eventueel meenemen![]()
![]()
Omfg.
Oeh, yay!! Veel plezier alvast!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:37 schreef Ooi86 het volgende:
Oh Ren! Ik ga voor je duimen!! Zou super zijn.
Mijn happy tought: morgen op vakantie!
Oooh waarheen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:37 schreef Ooi86 het volgende:
Oh Ren! Ik ga voor je duimen!! Zou super zijn.
Mijn happy tought: morgen op vakantie!
Misschien kun je dat beter in het nagellak topic zelf vragen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:43 schreef Dzjonka het volgende:
Even vraagje voor mijn moeder: ze heeft de laatste jaren echt hele zwakke en dunne nagels. Echt neg, ik heb ze gevoeld en ze waren ontzettend dun.
Wat kun je hier qua voeding en smeersels aan doen? Ze werkt in de zorg en kan daarom geen nagelverharder of lak dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |