abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83817782

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_83817872
!
pi_83817905
En de mijne ook niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:26:56 #4
258885 Solique
I Kill You !
pi_83817917
Zo ben weer thuis, net me rot gelachen in de auto.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_83818144
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
En de mijne ook niet

Heb alleen nummers van mensen waarmee ik weleens gemeet heb
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Solique het volgende:
Zo ben weer thuis, net me rot gelachen in de auto.

What happened...

Zo eindelijk die schipholtunnel uit, OPs maken met gprs
pi_83818522
Dit kan toch niet

Ik heb gewoon kop en keelpijn

Ben echt telleurgesteld in me eigen
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:48:03 #7
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83818587
topique van gamebabe

Zo,Banjo-Tooie aan t spelen
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:56:19 #8
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83818847
Nick heb je die Cabela's games nog?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_83819213
zo, tijd om ergens eten te gaan ronselen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:07:24 #10
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83819220
Zo ff een mini maraton IT crowd gedaan ik kan nooit 1 aflevering kijken
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_83819256
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo ff een mini maraton IT crowd gedaan ik kan nooit 1 aflevering kijken

Dat had ik gister dus met Breaking Bad
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:10:37 #12
258885 Solique
I Kill You !
pi_83819335
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
What happened...
Was een belg aan het klooien om de weg op te komen om de afrit te pakken. Dus hij dacht laat ik dan maar via de vluchtstrook de afrit pakken. Hij had alleen niet gezien dat er een politieauto voor mij reed. Kon dus gelijk mee.
quote:
Beetje me achtervolgen
pi_83819368
Een release lijst bekend maken voor elke zaadlozing, is nooit grappig
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:15:20 #14
270524 Flodder450
pi_83819582
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Solique het volgende:

[..]

Was een belg aan het klooien om de weg op te komen om de afrit te pakken. Dus hij dacht laat ik dan maar via de vluchtstrook de afrit pakken. Hij had alleen niet gezien dat er een politieauto voor mij reed. Kon dus gelijk mee.
[..]

Beetje me achtervolgen

Was jij die idioot die op het spoor liep
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:20:03 #16
258885 Solique
I Kill You !
pi_83819686
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:17 schreef GameBabe het volgende:
Was jij die idioot die op het spoor liep
Nee, sprong er op tijd weer naast.
pi_83819781
GB, die TT.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83820111
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Solique het volgende:

[..]

Nee, sprong er op tijd weer naast.

Nadat wij een noodstop hadden gemaakt
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:22 schreef Reintji het volgende:
GB, die TT.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Prima voor de doelgroep toch en nog waar ook
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:33:34 #19
258885 Solique
I Kill You !
pi_83820218
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:30 schreef GameBabe het volgende:
Nadat wij een noodstop hadden gemaakt
Sorry, zal voortaan op tijd weggaan.

Een collega zat in dezelfde trein
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:37:56 #20
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83820391
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:42:22 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83820561
Nick, net de demo gespeeld, maar wat een kutgame

Snapte eerst niet eens wat nou de bedoeling was, dikke lag en gewoon geen tof spel eigenlijk...
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:47:20 #22
270524 Flodder450
pi_83820752
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:

pi_83821462
ik ben aan het knikkebollen
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:32:37 #25
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83822394
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
nu al moe? dat doe je goed
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:33:35 #26
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83822429
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef Rossdale het volgende:

Snapte eerst niet eens wat nou de bedoeling was, dikke lag en gewoon geen tof spel eigenlijk...
Sorry Maar ik heb even gemist over welke game dit ging
pi_83822446
quote:

[..]

Heb alleen nummers van mensen waarmee ik weleens gemeet heb
[..]

What happened...

Dat word tijd dan
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Nick heb je die Cabela's games nog?
Was je een beetje aant kijken in me lijst ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:34:39 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83822465
Waarschijnlijk wordt deze loensende lobbes zondag de onze

pi_83822467
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:33 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Die nieuwe arcade game, tango down
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:35:17 #30
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83822492
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die nieuwe arcade game, tango down
thanks
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:35:34 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83822499
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:33 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

blacklight tango down
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:40:17 #32
258885 Solique
I Kill You !
pi_83822700
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Rossdale het volgende:

[ afbeelding ]
Aah Gefeli alvast
pi_83822795
quote:

[ afbeelding ]
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:45:04 #34
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83822892
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

Was je een beetje aant kijken in me lijst ?
Ik heb alles eens even goed doorgekeken en ik schrok wel moet ik zeggen.....

Je hebt toppers als Batman AA en een Alan Wake bijna niet gespeeld !!!

Maar waneer ga jij eens games verkopen
pi_83823072
Ik zoek Batman AA nog
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:32 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

nu al moe? dat doe je goed
Deze week steeds op en neer Zaltbommel, neemt veel energie

Ik ben 200 euro aan bonnen voor Bol.com gekregen, maar heb niks 'nodig' . Waarom geeft men niet gewoon geld, jaja iets met een gegeven paard
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:50:39 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83823114
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik zoek Batman AA nog
[..]

Ik ben 200 euro aan bonnen voor Bol.com gekregen, maar heb niks 'nodig' . Waarom geeft men niet gewoon geld, jaja iets met een gegeven paard
Verkopen hier in V&A
pi_83823178
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik zoek Batman AA nog
[..]

Batman AA is echt een must
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:53:29 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83823245
Vandaag weer eens een verhuisdoos opgetrokken en de helft van mijn games in V&A gegooid. Ik speel die toch nooit meer
pi_83823295
Kijk dat schild dan en later in het filmpje is ie aan het slaan met zijn zwaard

en rond de 3.40 op een neppaard
pi_83823366
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag weer eens een verhuisdoos opgetrokken en de helft van mijn games in V&A gegooid. Ik speel die toch nooit meer
ga ff kijken
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Verkopen hier in V&A
Ja en dan allemaal van die paupers die 100 euro bieden
pi_83823671
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb alles eens even goed doorgekeken en ik schrok wel moet ik zeggen.....

Je hebt toppers als Batman AA en een Alan Wake bijna niet gespeeld !!!

Maar waneer ga jij eens games verkopen
Haha ja meestal doe ik ff een game en dan ga ik MP doen. Maar ook best veel games uit die lijst zijn copies, en ook Cabela. Maar die zal wel rond de 5 euro kosten nu
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:05:08 #42
111656 Poit
12-08-12
pi_83823809
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_83823912
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Poit het volgende:
pi_83823914
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
6 titels die je zoekt, heb ik hier wel liggen. FF13 nog in seal.
Maar als je beetje zuinig doet, mag je ze ook wel lenen ?
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:08:40 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83824000
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:

Gaaf gedaan, ook met die portal geluidjes "empty"

donderdag 8 juli 2010 @ 22:10:55 #46
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83824194
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

6 titels die je zoekt, heb ik hier wel liggen. FF13 nog in seal.
Maar als je beetje zuinig doet, mag je ze ook wel lenen ?

Net als je PS3?

Heb ik er niets tussen staan wat jij eventueel wilt hebben? Gewoon lenen van een vrijwel onbekende vind ik ook zo lullig
pi_83824196
Mn MyAT ziet er raar uit
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:11:26 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83824279
Danny is de nieuwe layout aan het testen. Ik vind hem maar ruk
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:15:10 #49
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83824565
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef Rossdale het volgende:

Op de lag na kan ik me er wel in vinden, ik deed black ops en kreeg niet echt het idee wat ik moest doen, speelde ook niet echt fijn.
pi_83824654
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net als je PS3?

Heb ik er niets tussen staan wat jij eventueel wilt hebben? Gewoon lenen van een vrijwel onbekende vind ik ook zo lullig
Haha ja die ps3 wou jij niet :p. Maar nee er staat niks tussen wat ik niet al een keer heb gedaan.

Nja ik weet je naam (die toevallig ook nog iemand meer in deze reeks heeft )
Verzendkosten zijn wel voor jou natuurlijk
pi_83824898
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:

Strak ding
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:23:31 #52
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83825001
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha ja die ps3 wou jij niet :p. Maar nee er staat niks tussen wat ik niet al een keer heb gedaan.

Nja ik weet je naam (die toevallig ook nog iemand meer in deze reeks heeft )
Verzendkosten zijn wel voor jou natuurlijk
Hoezo wilde ik niet?

En opsturen? Ik hou wel een housewarming, mag je ze meenemen ipv een fles drank
pi_83825017

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83825093
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:31:02 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83825405
quote:
Zelf af te halen ook echt. Ik kreeg mijn 42" al met moeite verhuisd in de auto
pi_83825444
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zelf af te halen ook echt. Ik kreeg mijn 42" al met moeite verhuisd in de auto
Wat dacht je dan? Dat ik het toestel kwam brengen?
pi_83825499
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waarom gaat ie weg?
pi_83825642
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoezo wilde ik niet?

En opsturen? Ik hou wel een housewarming, mag je ze meenemen ipv een fles drank
Oh dat dacht ik . Ah ja dat kan opzich ook
pi_83825984
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Waarom gaat ie weg?
Te groot.
pi_83826077
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Te groot.
Heheh
pi_83826662
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Te groot.
Is mijn e-penis ook, maar die hoeft niet weg
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:58:05 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83826842
quote:

[..]

Nee het is wel logisch, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n ding moest vervoeren. Zou een busje moeten huren ofzo
pi_83827499
Rossdale, je katje wat een poepewoepje!

Guinness zou dr wel echt genadeloos ownen, maargoed Echt gewoon Mortal Kombat Fatality-style dr hoofd er vanaf trekken en dr hersens eruit likken!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_83827792
Wow, prachtige layout!!
pi_83828036
WATSKEBEURT met fok!
pi_83828107
AAAAA PANIEK!
pi_83828254
NIETS IS MEER WAAR IK HET VERWACHT!!!!!
pi_83828284
Én het ziet er allemaal een beetje gay uit, dat wit staat niet zo mooi
pi_83828297
M'N POSTS ZIJN NIET MEER GROEN, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
pi_83828323
TE LICHT M'N OGEN DOEN PIJN!
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:23:39 #72
258885 Solique
I Kill You !
pi_83828387
Zie gelijk van sommigen geen avatar meer.
pi_83828870
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:22 schreef lkb9000 het volgende:
TE LICHT M'N OGEN DOEN PIJN!

WAAROM ZIJN DIE QUOTE-KNOPJES ZO TANTU KLEIN?!?!?!

EN CAPSLOCK STAAT AAN HOE KRIJG IK DAT UIT?!?!?!
pi_83829380
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

WAAROM ZIJN DIE QUOTE-KNOPJES ZO TANTU KLEIN?!?!?!

EN CAPSLOCK STAAT AAN HOE KRIJG IK DAT UIT?!?!?!
Hij is weer normaal
pi_83829569
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:35 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hij is weer normaal
Pfjieuw, gelukje!
pi_83829646
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Pfjieuw, gelukje!
Ik dacht al dat iemand LSD in m'n bier had gedaan
pi_83829663
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik dacht al dat iemand LSD in m'n bier had gedaan
dat zou een nare streek zijn geweest!
pi_83829677
Zeikâh een Duitsâht?! HAHAHAHAHA!!!!
pi_83829869
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
lekker kontje
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83830397
quote:

[..]

Haha en dan bieden ze ook nog eens 200 euro .
Wel tof ding, heb ook een lg hier van 107cm
pi_83830481
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
Wow, prachtige layout!!
En ik heb via mobiel echt alleen maar geel en oranje layout
pi_83830628
Eindelijk Daybreakers gezien. Viel tegen :/
pi_83830698
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Eindelijk Daybreakers gezien. Viel tegen :/
Mij ook. Saaie film.
pi_83830830
Eerste 20 minuten zijn gaaf, maar het verhaal zelf slaat echt als een tang op een varken.
pi_83830864
Haaaa, banner uitzetten na eerste post uitvinken . En ik zie geen verschil tussen new en bagger
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:06:33 #86
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83831003
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haaaa, banner uitzetten na eerste post uitvinken . En ik zie geen verschil tussen new en bagger
New staat ook alweer uit

En Kroes, heb hem ook gezien, slaat inderdaad als een pik op een drumstel die film
pi_83831046
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zie sowieso geen verschil. Is er iets veranderd dan?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:12:48 #88
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83831236
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik zie sowieso geen verschil. Is er iets veranderd dan?
Was verschil, was helemaal wit, met minimale en kleine icoontjes, ronde hoekjes voor iedere post, is toekomstige layout, komt ooit verplicht
pi_83831420
Oh.
/care

Die Danny met z'n geweldige ideeën.
pi_83831509
Sowieso een zoek functie voor abo houders . Ben al blij zat dat ik die banner kan uitzetten na de eerste post.

Sowieso abo voor een forum
pi_83832409
ZzzzZzzZzz tijd. Night all
pi_83833377
Ik kijk HIMYM, en ik klikte perongeluk op verlangzamen en nu kijk ik het op 50%, best grappig, ze lijken allemaal dronken
pi_83835823
Morguh .

Zijn er eigenlijk mensen die maandag vrij hebben?
pi_83835830
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh .

Ik normaal wel, maar ik ga juist werken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:59:25 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83835925
quote:
Morguh .

Yep ik !
pi_83836207
quote:

[ afbeelding ]

quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:08 schreef Sharpdressedman het volgende:

Ik ben ook om 9 uur mijn bed in gedoken, was kapot
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Was verschil, was helemaal wit, met minimale en kleine icoontjes, ronde hoekjes voor iedere post, is toekomstige layout, komt ooit verplicht

Ik heb hem al denk ik, omdat ik anders elke keer een melding krijg... Met name de quote knopjes zijn irritant bij een trage verbinding...dan doe je mouse over maar gebeurd er niets...
pi_83836226
quote:
Morguh .

En ik mag later beginnen

Goedemorgen trouwens!
pi_83836252
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Yep ik !

Jij hebt altijd vrij

Iedereen krijgt de nieuwe layout...

Tijdens de wedstrijd Danny? Ja dan zal er veel man hier zitten, al zal dat wel waar zijn, het is fok
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:21:23 #99
258885 Solique
I Kill You !
pi_83836313
Goedemorgen allen.

Dit weekend maar eens goed slaap inhalen, slaap al de gehele week verrot.
Begint steeds meer op te breken.
pi_83836316
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jij hebt altijd vrij

Iedereen krijgt de nieuwe layout...

Tijdens de wedstrijd Danny? Ja dan zal er veel man hier zitten, al zal dat wel waar zijn, het is fok
Het WK SC loopt erg hard tijdens wedstrijden
pi_83836331
De tering, die layout gaat niet meer terug naar Bagger layout.

zit nu op die nieuwe, met GoT thema
pi_83836449
blijft toch vet, melbourne shuffle

vrijdag 9 juli 2010 @ 08:29:59 #103
270524 Flodder450
pi_83836474
quote:

[ afbeelding ]
Wat een schatje

goedemorgen mensen
pi_83836504
Nou tijd om maar eens te gaan
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:37:50 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83836653
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Rossdale, je katje wat een poepewoepje!

Guinness zou dr wel echt genadeloos ownen, maargoed Echt gewoon Mortal Kombat Fatality-style dr hoofd er vanaf trekken en dr hersens eruit likken!

Guinness ga ik vanavond weer zo opruien dat ze 3 weken lang door het huis heen crosst en je nachtenlang wakker houd
pi_83836680
Moggeuh allemaal. Ik had een avondje uit van vrijdag naar donderdag verplaatst, maar ik was voor de grap even vergeten dat ik gewoon moet werken vandaag.

Goeie TT
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:39:04 #107
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83836690
Battle!!!

fuck zoeken naar de editknop, waarom maken ze dat onzichtbaar? en smileys kan ik niet selecteren, verder hoop bugs nog in de nieuwe versie
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:41:51 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83836759
Ben ook niet blij met die layout want ik had nog die hele ouwe met dat je zo een dino bij je naam kreeg
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:43:26 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83836795
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Battle!!!

fuck zoeken naar de editknop, waarom maken ze dat onzichtbaar? en smileys kan ik niet selecteren, verder hoop bugs nog in de nieuwe versie

Rechtbovenin kun je met thema's kloten. Daar kun je alles instellen. BIj mij is het nu Oranje met grijs
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:44:06 #110
270524 Flodder450
pi_83836813
Ik ben vandaag ergens achtergekomen

Groningers kunnen ALLES

Behalve iets goedkoop verkopen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:44:56 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83836835
Blurgh, wil je naar de laatste post gaan, opent hij gewoon de pagina en sta je bovenaan
pi_83836889
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Moggeuh allemaal. Ik had een avondje uit van vrijdag naar donderdag verplaatst, maar ik was voor de grap even vergeten dat ik gewoon moet werken vandaag.

Goeie TT

Heel slim, dan kunnen we ook vandaag naar het strand

En natuurlijk is het een goede TT Waarheid als een koe
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:49:31 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83836948
Waar staat het quote knopje :S
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:50:04 #114
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83836963
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben vandaag ergens achtergekomen

Groningers kunnen ALLES

Behalve iets goedkoop verkopen

Heb het toch gevonden :p

Maar wat heb je verkocht flodder??
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:55:59 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83837161
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Goeie TT
Ik heb van die vriendinnen die altijd op een dinsdag ofzo vragen of we mee gaan stappen. Heel handig als werkende mens zijnde
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:03:37 #116
270524 Flodder450
pi_83837351
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb het toch gevonden :p

Maar wat heb je verkocht flodder??
ik wou kijken naar N64 spul hier in de buurt

http://link.marktplaats.nl/359968788

Jezus, ¤22,50 voor SM64, ¤27,50 voor banjo-kazooie,
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:07:37 #117
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83837468
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb van die vriendinnen die altijd op een dinsdag ofzo vragen of we mee gaan stappen. Heel handig als werkende mens zijnde
sommige mensen hebben geen respecte voor oude welgerijpte mensen met arme oude goed functionerende lijfen...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:07:46 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83837471
Als je nou gewoon next-gen games koopt dan betaal je nog minder ook
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:08:34 #119
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83837497
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

sommige mensen hebben geen respecte voor oude welgerijpte mensen met arme oude goed functionerende lijfen...
Precies Dat trek ik ook echt maar een keer per maand ofzo
pi_83837776
Ben ik nog 1 van de weinige die niet is overgezet naar de nieuwe layout?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:19:03 #121
270524 Flodder450
pi_83837796
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Als je nou gewoon next-gen games koopt dan betaal je nog minder ook

meh, als ik n next-gen koop zal t waarschijnlijk een Wii worden
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:21:37 #122
258885 Solique
I Kill You !
pi_83837873
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef Tain het volgende:
Ben ik nog 1 van de weinige die niet is overgezet naar de nieuwe layout?
Alles is onderhand weer terug naar de oude
pi_83837895
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:21 schreef Solique het volgende:

[..]

Alles is onderhand weer terug naar de oude
Vanochtend had ik ook nog de oude zo rond 7:30-8:00
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:25:15 #124
258885 Solique
I Kill You !
pi_83837963
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:22 schreef Tain het volgende:
Vanochtend had ik ook nog de oude zo rond 7:30-8:00
Ok, geen idee zat toen nog in de auto.
Heb vanmorgen de nieuwe niet gehad, zat net al op oude.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:29:04 #125
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83838049
Geloof dat Danny hem vanaf 8 uur een kwartiertje ofzo had overgezet.
pi_83838120
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Net gemist dan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:32:28 #127
258885 Solique
I Kill You !
pi_83838137
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Zolang hij maar niet teveel blijft switchen. De oude werkt hier op werk goed, de nieuwe raakt compleet door de war dat ik zowat niets meer kan vinden. Ja, zit op werk. Maar er is weinig te doen, kan wel relaxt van de zon genieten vanaf de 15de verdieping.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:37:50 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83838270
Ik wil wat toffe nieuwe T-shirts bestellen maar ik heb al bij 4 webshops gekeken en nog geen enkel tof T-shirt gezien

Zelfs freshcotton heeft niets boeiends...
pi_83838856
Je kan altijd nog op Threadless kijken voor de metro-shirts.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:06:23 #130
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83839061
Threadless is chill! gewoon een batch van 20 t-shirts bestellen! dan is je shipping ook redelijk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_83839102
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil wat toffe nieuwe T-shirts bestellen maar ik heb al bij 4 webshops gekeken en nog geen enkel tof T-shirt gezien

Zelfs freshcotton heeft niets boeiends...

Wat voor shirts zoek je?
pi_83839266
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
Threadless is chill! gewoon een batch van 20 t-shirts bestellen! dan is je shipping ook redelijk.
Ik heb er zelf niet zo veel mee, maar het zijn wel toffe shirts ja
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:16:51 #133
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83839387
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik heb er zelf niet zo veel mee, maar het zijn wel toffe shirts ja
Het concept is wel tof!

- Maak een ontwerp
- Krijg stemmen op je ontwerp
- Als je genoeg stemmen hebt wordt ie gedrukt en krijg je $ 2000,- cash
- Bij eventuele reprint krijg je nog een bonus.

Er zitten hele toffe shirts tussen, en eens per maand is er een actie met t-shirts voor $8.
pi_83839733
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Het concept is wel tof!

- Maak een ontwerp
- Krijg stemmen op je ontwerp
- Als je genoeg stemmen hebt wordt ie gedrukt en krijg je $ 2000,- cash
- Bij eventuele reprint krijg je nog een bonus.

Er zitten hele toffe shirts tussen, en eens per maand is er een actie met t-shirts voor $8.

Ook heel slim bedacht... het kost je geen drol en je krijgt hele vette shirts, waar je vervolgens ook weer dik op verdient.
pi_83840568
Ik koop eigenlijk nooit shirts op het internet. Ik heb het wel es gedaan maar die zaten eigenlijk nooit echt goed.
Bijna alle shirts die ik nu heb, heb ik gekregen van moeder/zus/vriend(inn)en. Eigenlijk wel stom
pi_83840636
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit shirts op het internet. Ik heb het wel es gedaan maar die zaten eigenlijk nooit echt goed.
Bijna alle shirts die ik nu heb, heb ik gekregen van moeder/zus/vriend(inn)en. Eigenlijk wel stom

Je lijkt wel een man

Ik koop al mijn kleren op internet tegenwoordig, ideaal! Hopelijk krijg ik mijn jurkjes vandaag binnen, heb ik zin in
pi_83840881
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:50 schreef GameBabe het volgende:
Je lijkt wel een man
Ja, je zou het bijna denken
Ik heb wel wat shirts die speciaal voor mij gemaakt zijn zoals mijn awesome Steven Seagal shirt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:58:53 #138
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83841000
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ja, je zou het bijna denken
Ik heb wel wat shirts die speciaal voor mij gemaakt zijn zoals mijn awesome Steven Seagal shirt
Steven Seagal Ik had kaartjes voor zn concert n paar jaar geleden, maar het werd afgelast
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:00:15 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83841065
mehh
pi_83841748
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Steven Seagal Ik had kaartjes voor zn concert n paar jaar geleden, maar het werd afgelast
In De Boerderij in Zoetermeer idd, ik had ze ook
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:21:12 #141
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83842263
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

In De Boerderij in Zoetermeer idd, ik had ze ook
Yeah was echt jammer...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:38:20 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83843184
Toch nog drie toffe shirts gevonden

Threadless vind ik niet zo, heb er al eens eerder besteld maar hun designs zijn over het algemeen net iets te druk vind ik.

Nog wat obscure nederlandse T-shirt shops gevonden Label 54 enzo begin ik ook niet aan want ik ga geen 50 euro betalen voor een fucking t-shirtje

www.davidandthomas.com

www.nooitmeerwassen.nl

pi_83843559
Voor de echte nerds heb je nog LastExitToNowhere, het lijken standaard merkshirts, maar dan "stiekem" met merken uit cultfilms en games.

http://www.lastexittonowhere.com/
pi_83843651
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah was echt jammer...
Ik moet me nu maar troosten met zijn complete euvre op DVD en een full-size poster in m'n woonkamer.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:49:21 #145
258885 Solique
I Kill You !
pi_83843817
Ik zal eens bij die shops kijken die hier worden genoemd. Ben ook al een tijdje op zoek naar shirts.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:54:39 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83844201
Ik bestel liever iets uit europa, want als ik op shirt uit de USA moet wachten dan kan ik tegen die tijd alweer een trui aantrekken
pi_83844523
Mannen die al een halve pagina hebben volgeluld over kleren... het moet niet gekker worden...

Hebben jullie het ook zo warm?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:03:31 #148
258885 Solique
I Kill You !
pi_83844689
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef GameBabe het volgende:
Mannen die al een halve pagina hebben volgeluld over kleren... het moet niet gekker worden...

Zit in een gebouw met goed werkende airco, dus nee nergens last van.
pi_83844770
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef GameBabe het volgende:

Ik zit naakt op m'n stoel. Nergens last van
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:07:23 #150
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83844835
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Zal wel geen leren stoel zijn dan?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:16:20 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83845167
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Voor de echte nerds heb je nog LastExitToNowhere, het lijken standaard merkshirts, maar dan "stiekem" met merken uit cultfilms en games.

http://www.lastexittonowhere.com/
Thanks Ook nog 3 T-shirts besteld. Met 6 nieuwe moet ik deze zomer wel doorkomen
pi_83845324
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Mijn ex is hier, anders had ik er ook zo bijgezeten
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zal wel geen leren stoel zijn dan?

Op een stoffen stoel

En net een jurkje binnen gehad en hij is nog werk proof ook
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:22:35 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83845408
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Mijn ex is hier, anders had ik er ook zo bijgezeten
Nou en? Alsof hij je nog nooit naakt het gezien En je showt hem alleen maar wat hij moet missen natuurlijk
pi_83845566
goedemorgen/middag lekker even bijslapen na een kort avondje de kroeg in, altijd prima.
pi_83845823
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nou en? Alsof hij je nog nooit naakt het gezien En je showt hem alleen maar wat hij moet missen natuurlijk

Van dat soort situaties krijg je altijd issues Of keiharde seks en daar is het veel te warm voor
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:34:16 #156
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83845836
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Thanks Ook nog 3 T-shirts besteld. Met 6 nieuwe moet ik deze zomer wel doorkomen
ik heb er ook 3 besteld!
pi_83846007
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

ik heb er ook 3 besteld!
Wat ik zie op die sites boeit me totaal niet Maar heb de laatste tijd drie nieuwe polo's gehaald en een paar t-shirts, dus het is ook niet alsof ik wat nodig heb,
pi_83846153
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat ik zie op die sites boeit me totaal niet Maar heb de laatste tijd drie nieuwe polo's gehaald en een paar t-shirts, dus het is ook niet alsof ik wat nodig heb,

Sinds wanneer moet je kleding nodig hebben om meer kleding te kopen Kleding koop je omdat het kan
pi_83846273
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Toch nog drie toffe shirts gevonden

Threadless vind ik niet zo, heb er al eens eerder besteld maar hun designs zijn over het algemeen net iets te druk vind ik.

Nog wat obscure nederlandse T-shirt shops gevonden Label 54 enzo begin ik ook niet aan want ik ga geen 50 euro betalen voor een fucking t-shirtje

www.davidandthomas.com

www.nooitmeerwassen.nl

Heb nog ergens in een pm shirtjes van Lost staan, die waren ook echt bruut
pi_83846321
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:33 schreef GameBabe het volgende:
Van dat soort situaties krijg je altijd issues Of keiharde seks en daar is het veel te warm voor
Moet er niet aan denken om m'n ex nog zo vaak te zien. Seks is wel weer okay maar dat gezeik achteraf is het niet echt waard.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:48:58 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83846341
Wa een gare t-shirts allemaal
pi_83846514
Troe, ik heb maar twee echt toffe shits. Een Jack Parow shirt en een Steven Seagal shirt, en die zijn beide nieteens te koop.

De enige shirts die ik op internet kocht waren shirts van Last Exit To Nowhere, maar het is lastig om in de USA grote maten te vinden die niet gemaakt zijn voor tientonners.
pi_83846597
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je kleding nodig hebben om meer kleding te kopen Kleding koop je omdat het kan
Omdat ik extreem weinig ruimte in mijn kledingkast heb en dus niet maar kleding kan blijven kopen. En nog belangrijker, omdat geld ook niet maar binnen blijft stromen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:01:37 #164
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83846776
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Omdat ik extreem weinig ruimte in mijn kledingkast heb en dus niet maar kleding kan blijven kopen. En nog belangrijker, omdat geld ook niet maar binnen blijft stromen.
Gelijk heb je Morthill

Maar die shirt met zo een ''grappige'' tekst zijn toch stom of niet
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:02:09 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83846792
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Steven Seagal shirt,
In Lawman is hij ook een baas
pi_83846839
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gelijk heb je Morthill

Maar die shirt met zo een ''grappige'' tekst zijn toch stom of niet
Dat is wat ik denk, al die teksten zijn even grappig, daarna worden ze lame.
pi_83846858
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

In Lawman is hij ook een baas
Lawman

Ik heb de speciale DVD set in de vorm van een kogelvrij vest
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:05:18 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83846914
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]
Ik heb de speciale DVD set in de vorm van een kogelvrij vest
Vet

Ik moet altijd zo lachen om die gast in dat programma
pi_83846938
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om m'n ex nog zo vaak te zien. Seks is wel weer okay maar dat gezeik achteraf is het niet echt waard.

Volgens mij heb je met mannen nooit zoveel gezeik achteraf, hooguit dat ze het vaker willen...

Als we samen willen blijven werken zullen we er toch mee moeten leren omgaan en dat komt wel goed. Weinig/geen jaloezie meer en we kunnen er allebei prima mee leven zo, hooguit iets meer irritatie...
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Geld moet rollen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:07:01 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83846984
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is wat ik denk, al die teksten zijn even grappig, daarna worden ze lame.
Je moet dan ook geen T-shirts met slogans kopen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:07:46 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83847011
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef GameBabe het volgende:

Geld moet rollen
Je moet het wel eerst hebben wil het kunnen rollen

En natuurlijk ook wat in je spaarpotje houden he
pi_83847102
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Volgens mij heb je met mannen nooit zoveel gezeik achteraf, hooguit dat ze het vaker willen...

Als we samen willen blijven werken zullen we er toch mee moeten leren omgaan en dat komt wel goed. Weinig/geen jaloezie meer en we kunnen er allebei prima mee leven zo, hooguit iets meer irritatie...
[..]

Geld moet rollen
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt, mannen vs vrouwen, ligt eraan wie het uitmaakt en waarom denk ik. Ik ben nog nooit gedumpt maar volgens mij ben ik dan minstens zo erg als de gemiddelde vrouw.
pi_83847205
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je moet dan ook geen T-shirts met slogans kopen
Citaten kunnen nog net, maar dan moeten ze wel belachelijk goed zijn.

voor: "I'm gonna take you to the bank, senator Trent"

achter "To the blood bank".

vrijdag 9 juli 2010 @ 13:12:45 #174
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83847234
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Je bent wel een grote fan
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:13:04 #175
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83847245
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Het heeft gewoon wel iets sexueels, hoe zwoel hij het zo fluistert, met een enorme passie op zijn gezicht
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:14:09 #176
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83847296
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het heeft gewoon wel iets sexueels, hoe zwoel hij het zo fluistert, met een enorme passie op zijn gezicht

Die Steven seagal emotional chart is wel tof
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:16:16 #177
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83847388
Ach ik moet toegeven dat ik 1 T-shirt met een slogan heb gekocht net

Maar dan in't zwart ipv gay/ballerig roze. Zo'n T-shirt is gewoon tof om mee uit te gaan, of aan te doen naar een meet ofzo
pi_83847461
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je bent wel een grote fan
Als je een poster in je woonkamer hebt hangen, ben je dan grote fan?
Als je een custom made shirt hebt met zijn gezicht erop, ben je dan grote fan?
Als je alle films heeft waarin hij speelt op DVD, ben je dan grote fan?
Als je alle muziek CD's hebt waarin hij speelt, ben je dan grote fan?
Als je de limited edition vest-editie hebt van z'n reality serie, ben je dan een grote fan?
Als je met valentijn chocolatjes thuis krijgt met Seagal's hoofd erop, ben je dan grote fan?
Als je een mok hebt met daarop "I'm gay for Steven Seagal", ben je dan grote fan?

Maoh....ik ben misschien een grote fan ja.
Hoewel ik wel al die dingen hierboven heb gekregen van vrienden en familie. Ik heb zelf alleen een paar DVDs gekocht. Het is gewoon iets dat iedereen grappig vind dus ik krijg gewoon veel zooi van iedereen.
pi_83847617
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt, mannen vs vrouwen, ligt eraan wie het uitmaakt en waarom denk ik. Ik ben nog nooit gedumpt maar volgens mij ben ik dan minstens zo erg als de gemiddelde vrouw.

Ben jij zo'n feeling typje

Als thinking type heb ik er niet zo'n last van, zolang er maar duidelijk is wat de intentie erachter is. Seks voor de seks prima, maar dan wil ik het wel van de voren weten en dan kan ik met dat in het achterhoofd een besluiten nemen of ik er zin in heb.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:29:44 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83847979
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb nog ergens in een pm shirtjes van Lost staan, die waren ook echt bruut
Hehe cool
pi_83847994
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:21 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ben jij zo'n feeling typje

Als thinking type heb ik er niet zo'n last van, zolang er maar duidelijk is wat de intentie erachter is. Seks voor de seks prima, maar dan wil ik het wel van de voren weten en dan kan ik met dat in het achterhoofd een besluiten nemen of ik er zin in heb.
Nee ik ben juist ontzettend nuchter en serieus in relaties, in tegenstelling tot bijna elk ander aspect van het leven (werk als enige uitzondering die ik kan verzinnen) , maar ik ga mezelf niet lopen opvreten om dat soort dingen.

Sowieso heeft nuchterheid ook z'n grenzen gelukkig, anders kan ik net zo goed naar Rooie Rita op de hoek.
pi_83848175
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Nee ik ben juist ontzettend nuchter en serieus in relaties, in tegenstelling tot bijna elk ander aspect van het leven (werk als enige uitzondering die ik kan verzinnen) , maar ik ga mezelf niet lopen opvreten om dat soort dingen.

Sowieso heeft nuchterheid ook z'n grenzen gelukkig, anders kan ik net zo goed naar Rooie Rita op de hoek.

Maar dat is ook nog nuchter te bepalen:
if((persoon.AantalSeksPartners > 1 || (persoon.HeeftSeks() && persoon.Sekspartner[0] != me)){
dontHaveSeks();
}
pi_83848290
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

if((persoon.AantalSeksPartners > 1 || (persoon.HeeftSeks() && persoon.Sekspartner[0] != me)){
dontHaveSeks();
}
That's hot. Ookal zitten er fouten in.
pi_83848306
ik heb opeens de nieuwe layout
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:40:41 #185
258885 Solique
I Kill You !
pi_83848468
quote:
dontHaveSeks();
}
SPOILER
Sorry maar dat gaat me wat te ver.
pi_83848567
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Solique het volgende:

[..]
SPOILER
Precies, een openhaakje teveel, casing niet consistent, dubbele check en/of unchecked array access.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:42:39 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83848585
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef Tain het volgende:
ik heb opeens de nieuwe layout
Wees maar niet bang, over 15-20 min is het weer weg
pi_83848591
quote:

[..]

dontHaveSeks();
}
Je hebt 1 ) te weinig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83848608
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wees maar niet bang, over 15-20 min is het weer weg
tis al weg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:44:25 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83848656
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Precies, een openhaakje teveel, casing niet consistent, dubbele check en/of unchecked array access.
Zie daar het verschil tussen een minigame maker en een full price game maker?
pi_83848669
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

That's hot. Ookal zitten er fouten in.
quote:

[..]

Psuedocode kan niet fout zijn En had het meeste ook al gezien, op het haakje na dan
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Solique het volgende:

[..]
SPOILER

Proud to be nerdy Zo'n t-shirt ga ik nog een keer laten maken
pi_83848740
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zie daar het verschil tussen een minigame maker en een full price game maker?

Nee dat is een versiertruc, je als vrouw onhandig opstellen en dan geef je een man de ruimte om je te helpen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:47:17 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83848783
Vrouwen die je moet helpen zijn veel te aanhankelijk
pi_83848822
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Psuedocode kan niet fout zijn En had het meeste ook al gezien, op het haakje na dan
[..]

Proud to be nerdy Zo'n t-shirt ga ik nog een keer laten maken

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:52:46 #195
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83849043
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Tain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die eerste blijft mooi inderdaad!
pi_83849050
quote:

[..]

En directe access op classvariabelen die private hadden moeten zijn
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:55:29 #197
258885 Solique
I Kill You !
pi_83849157
Ik begin me steeds meer te normaal te vinden tussen al die codes en uitspraken.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:57:05 #198
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83849237
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Solique het volgende:
Ik begin me steeds meer te normaal te vinden tussen al die codes en uitspraken.
Wees niet bang, ik ben ervan overtuigd dat jij ook je beperkingen hebt!
pi_83849320
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

En directe access op classvariabelen die private hadden moeten zijn
Een slechte coder gebruikt nooit OOP
Een betere coder gebruikt overal OOP
Een goede code gebruikt OOP wanneer het verstandig is.
pi_83849387
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nee dat is een versiertruc, je als vrouw onhandig opstellen en dan geef je een man de ruimte om je te helpen
Awww
pi_83849942
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Ach ik moet toegeven dat ik 1 T-shirt met een slogan heb gekocht net

[ afbeelding ]

Maar dan in't zwart ipv gay/ballerig roze. Zo'n T-shirt is gewoon tof om mee uit te gaan, of aan te doen naar een meet ofzo
ok, ik vind het niks
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:14:39 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83849993
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Tain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is echt gaaf en zooo uberpoepnerd
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:15:18 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83850017
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

ok, ik vind het niks
Dat mag natuurlijk
pi_83850064
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk
Gelukkig maar
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:16:53 #205
258885 Solique
I Kill You !
pi_83850076
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef SpankmasterC het volgende:

Wees niet bang, ik ben ervan overtuigd dat jij ook je beperkingen hebt!
Genoeg
pi_83850101
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen die je moet helpen zijn veel te aanhankelijk

Je zal je verbazen hoe goed het werkt in de praktijk
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

ok, ik vind het niks

Ik vind het wel tof
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Awww

Na de versierfase moet je mannen natuurlijk niet meer de ruimte geven om mannelijk te zijn, allemaal de kop indrukken
pi_83850282
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef GameBabe het volgende:

Na de versierfase moet je mannen natuurlijk niet meer de ruimte geven om mannelijk te zijn, allemaal de kop indrukken
dat doen ze allemaal, serieus een collega van me mag zondag niet thuis slapen van zijn vriendin omdat die gaat naar de kroeg gaat om voetbal te kijken.
hij moet maar bij zijn ouders gaan slapen als die wil drinken

dat is toch kut
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83850312
Ik heb het helemaal gehad met meisjes-meisjes, maar dat gaat me weer net iets te ver.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:23:07 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83850316
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je zal je verbazen hoe goed het werkt in de praktijk
[..]

Ik vind het wel tof
[..]

Nikste de kop indrukken. Het koppie aaien, dat horen vrouwen te doen!
pi_83850348
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nikste de kop indrukken. Het koppie aaien, dat horen vrouwen te doen!
Ik dacht dat vrouwen er waren om andere zaken te aaien
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:24:05 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83850356
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat doen ze allemaal, serieus een collega van me mag zondag niet thuis slapen van zijn vriendin omdat die gaat naar de kroeg gaat om voetbal te kijken.

dat is toch kut
Wat een kutwijf

Die van mij sleurt me gewoon mee naar de markt op om samen voetbal te kijken en te veel te drinken
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:24:42 #212
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83850373
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik dacht dat vrouwen er waren om andere zaken te aaien
Welk koppie denk je dat ik bedoelde?
pi_83850414
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Welk koppie denk je dat ik bedoelde?
Weest dan ook niet zo ambigu
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:27:50 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83850507
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Weest dan ook niet zo ambigu
Tsk, beetje moeilijke woorden gebruiken met je polo
pi_83850571
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld dat ik opgevoed ben
pi_83850577
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met meisjes-meisjes, maar dat gaat me weer net iets te ver.
ik heb een hekel aan meisjes-meisjes , kan me daar zoooo aan ergeren he als ik ze zie lopen al
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een kutwijf

Die van mij sleurt me gewoon mee naar de markt op om samen voetbal te kijken en te veel te drinken
kijk dat is nog eens een top vrouw
pi_83850610
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat is toch kut

Echt niet alle vrouwen zijn zo hoor

Maar misschien vindt hij haar opeens aantrekkelijk als hij dronken is en dat ze daar geen zin in heeft
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jullie zijn grappig met zijn tweeën, ik stel voor dat jullie een komisch duo gaan vormen En ik snapte hem wel meteen hoor Ross
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:

Wat is er mis mee dan
pi_83850657
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Echt niet alle vrouwen zijn zo hoor

Maar misschien vindt hij haar opeens aantrekkelijk als hij dronken is en dat ze daar geen zin in heeft

laat hem dan nog op zijn minst op de andere kamer er naast slapen of desnoods op de bank
pi_83850672
quote:
En ik snapte hem wel meteen hoor Ross

Nou ga ik al vijf jaar om met nerds en nog heb ik het niet altijd door als iemand een eufemisme gebruikt voor seksgerelateerde zaken
pi_83850701
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

laat hem dan nog op zijn minst op de andere kamer er naast slapen of desnoods op de bank
Volgens geruchten moet de rector magnificus van de RuG dat nog regelmatig van zijn vrouw Hij schijnt nogal vaak dronken thuis te komen en vervolgens op de bank gedumpt te worden door zijn lieftallige echtgenote.
pi_83850770
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nou ga ik al vijf jaar om met nerds en nog heb ik het niet altijd door als iemand een eufemisme gebruikt voor seksgerelateerde zaken

Wat vaker de functie HaveSeks() aanroepen
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Volgens geruchten moet de rector magnificus van de RuG dat nog regelmatig van zijn vrouw Hij schijnt nogal vaak dronken thuis te komen en vervolgens op de bank gedumpt te worden door zijn lieftallige echtgenote.

Weet je hoe hard sommige mannen snurken als ze gedronken hebben
pi_83850804
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Ik weet hoe hard sommige mannen snurken als ze nuchter zijn
SPOILER
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:36:59 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83850866
Pfff ben echt supergaar

En dan vanavond nog naar Leiden ook
pi_83850882
quote:
Wat is er mis mee dan
Drama. Altijd en overal.
pi_83850900
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

SPOILER
DAS SCHNURKER.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:38:18 #226
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83850930
quote:

[..]

[..]

ik ken wel een voorbeeld!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:38:38 #227
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83850942
Awww shit Morty was me voor
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:39:06 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83850962
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

DAS SCHNURKER.
Ik deel je pijn broeder Bij de BBQ van Ritse ook een hele nacht naast hem geslapen.. nou ja.. geslapen
pi_83851005
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

SPOILER

Ik sliep nog best goed ondanks het gesnurk van hem, als er geen vliegen waren geweest had ik prima geslapen denk ik
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Drama. Altijd en overal.

Ik hou niet van drama's
pi_83851028
quote:

daar ben ik er een van
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:41:38 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83851061
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik sliep nog best goed ondanks het gesnurk van hem, als er geen vliegen waren geweest had ik prima geslapen denk ik
[..]

Ik hou niet van drama's
Jij had Poit nog als buffer
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:41:40 #232
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83851063
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik deel je pijn broeder Bij de BBQ van Ritse ook een hele nacht naast hem geslapen.. nou ja.. geslapen
Daar had ik totaal geen last van en ook niet van de vliegen en dat terwijl ik niet eens een slaapzak bij me had mijn planning faalde weer bikkelhard
pi_83851149
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij had Poit nog als buffer

En ik slaap altijd lekker als ik lepeltje lepeltje slaap
pi_83851240
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

*huilt uit in de armen van Rossie*
pi_83851288
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik kan dat nooit meer lezen/horen zonder aan een opmerking van Van Gaal te denken Toen hij in een persconferentie zei dat hij met zijn vrouw 'löffel an löffel' slaapt. Curse you NRC
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:48:13 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83851322
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

*huilt uit in de armen van Rossie*
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:50:40 #237
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83851421
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit bedoel je toch? Die van jou geeft geen ploatje
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:53:34 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83851517
Uh ja, die inderdaad
pi_83852346
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Poit had de nacht van z'n leven
pi_83852444
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Poit had de nacht van z'n leven

Als ik de OP bekijk, dan was het de rustigste nacht van zijn leven

Het was in ieder geval een typisch gevalletje van goed geregeld dat ik veilig slaap tussen al die mannen
pi_83853064
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als ik de OP bekijk, dan was het de rustigste nacht van zijn leven

Het was in ieder geval een typisch gevalletje van goed geregeld dat ik veilig slaap tussen al die mannen
geen wilde verhalen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:41:05 #242
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83853106
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

geen wilde verhalen
Tja ik hoef ze dan ook niet te horen, ik was er immers zelf bij
pi_83853280
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

geen wilde verhalen

Niet dat ik weet in ieder geval

Ik denk dat Frankii die de voicemail van Ritse's zusje insprak toch wel het wildst was
pi_83853334
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Niet dat ik weet in ieder geval

Ik denk dat Frankii die de voicemail van Ritse's zusje insprak toch wel het wildst was
Volgens mij heb ik Frankii nog wel f2f gezien maar volgens mij was bijna iedereen daar van na mijn tijd bij F!g.
pi_83853405
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik Frankii nog wel f2f gezien maar volgens mij was bijna iedereen daar van na mijn tijd bij F!g.

Is V'tje ook van na jou tijd? En sd en sb zouden ook komen, die toch ook niet?
pi_83853528
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Is V'tje ook van na jou tijd? En sd en sb zouden ook komen, die toch ook niet?
SD natuurlijk niet, SB heb ik heel even meegemaakt, 2x gemeet geloof ik.
V en Frankii heb ik toen samen 1x gezien bij een meet.

edit: ow wacht die meet was toen bij mij thuis Maar toen waren ze geen crew, of misschien net een week ofzo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:55:33 #247
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83853654
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

SD natuurlijk niet, SB heb ik heel even meegemaakt, 2x gemeet geloof ik.
V en Frankii heb ik toen samen 1x gezien bij een meet.

edit: ow wacht die meet was toen bij mij thuis Maar toen waren ze geen crew, of misschien net een week ofzo.
Ah, de meet met de Bij Elkaar Passende Shirts
pi_83853744
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ah, de meet met de Bij Elkaar Passende Shirts

Is dat dezelfde als die met het glitterjasje, of ben ik nou slecht geïnformeerd?
pi_83853796
Ik weet het ook niet meer, dat is al meer dan twee jaar geleden. We hadden een hawaii theme BBQ en toen later nog een verjaardagsfeest waar ik echt een vette 80s get-up had.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:06:04 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83854074
Nee, ik had een oranje discoshirt aan, kepler een blauwe, Roy een groene en ik dacht Spanky een witte. iig vier dezelfde shirts maar allemaal in een andere kleur
pi_83854154
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Nee, ik had een oranje discoshirt aan, kepler een blauwe, Roy een groene en ik dacht Spanky een witte. iig vier dezelfde shirts maar allemaal in een andere kleur
ooh right dat was idd die verjaardag.
Met mijn moerse snor.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:12:17 #252
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83854333
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

ooh right dat was idd die verjaardag.
Met mijn moerse snor.
Die snor, daar kon je spek op bakken zo heet was die!
pi_83854359
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Die snor, daar kon je spek op bakken zo heet was die!
Jack Parow had van origine geen snor, totdat hij pics van dat feestje zag
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:13:08 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83854364
Ik had toen die avond ook nog zo'n vette zonnebril bemachtigd!
pi_83854522
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn, dat we er toen echt ge-wel-dig uitzagen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:28:41 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83855025
Zo het werk zit er weer op nu weekend!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:32:09 #257
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83855180
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik had toen die avond ook nog zo'n vette zonnebril bemachtigd!
ik ben hem dus weer kwijt he! Beter neem je m mee vanavond!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:42:19 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83855596
Ik kan de smiley's niet vinden
pi_83855696
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan de smiley's niet vinden

Rechts naast de stop volgen knop.

Na een tijdje is de nieuwe lay-out wel relaxed, alleen jammer dat hij het pm icoon niet ververst...
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:46:22 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83855739
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Na een tijdje is de nieuwe lay-out wel relaxed, alleen jammer dat hij het pm icoon niet ververst...
Dankjewel
pi_83855923
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Holy fuck ik heb 100 PM's!
pi_83856309
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:01:12 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83856323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

ik ben hem dus weer kwijt he! Beter neem je m mee vanavond!
Haha, deze keer ben ik onschuldig
pi_83856746
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Holy fuck ik heb 100 PM's!

Probeert Spanky jou ook te versieren via PM
pi_83856777
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Probeert Spanky jou ook te versieren via PM
Heeft ie geen PMs voor nodig.

Nee het waren weer fanbois die willen weten waar ik werk etc. etc.

Ik krijg die n00bs steeds vaker. Ik neem aan dat ze jou nog vaker lastig vallen. Dan zeg ik nog heel beleefd dat ik geen info vrijgeef over m'n werkgever en dan gaan ze het proberen te raden etc. Moe word je er van.
pi_83856951
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Heeft ie geen PMs voor nodig.

Nee het waren weer fanbois die willen weten waar ik werk etc. etc.

Ik krijg die n00bs steeds vaker. Ik neem aan dat ze jou nog vaker lastig vallen. Dan zeg ik nog heel beleefd dat ik geen info vrijgeef over m'n werkgever en dan gaan ze het proberen te raden etc. Moe word je er van.

Logisch toch dat fanboys willen weten waar jij je kontje verkoopt

Alsof nerdjes een vrouw durven te benaderen...
pi_83857065
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:21 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Logisch toch dat fanboys willen weten waar jij je kontje verkoopt

Alsof nerdjes een vrouw durven te benaderen...
Aww niet zo negatief tegen de FOK!nerdjes

Je hebt m'n main selling point wel gelijk te pakken . Looky, no Touchy.
pi_83857232
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Aww niet zo negatief tegen de FOK!nerdjes

Je hebt m'n main selling point wel gelijk te pakken . Looky, no Touchy.

Gelukkig ben ik zelf geen nerd

En jij wil met mij naar het strand Geef me maar geen alcohol dan, dan ga ik geheid in je ribben prikken of op je schouders slaan
pi_83857338
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik zelf geen nerd

En jij wil met mij naar het strand Geef me maar geen alcohol dan, dan ga ik geheid in je ribben prikken of op je schouders slaan
Euh, ik denk dat ik nog net stevig genoeg ben om dat te overleven. Nouja, ik kan niet tegen kietelen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:39:22 #270
270524 Flodder450
pi_83857524
Zo, net weer terug van n dagje strand

het was 37 graden hiero, k ga morgen proberen om n eitje te bakken op de moterkap
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:42:20 #271
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83857633
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:39 schreef Flodder450 het volgende:

het was 37 graden hiero, k ga morgen proberen om n eitje te bakken op de moterkap
Wij hebben thuis pannen en een gasfornuis werkt ook uitstekend.
pi_83857722
quote:

Als je echt een heet oppervlak wilt hebben, moet je het glas uit een magnetron- of ovendeur eens proberen. Die dingen worden echt *belachelijk* heet. Ik moest er een paar opruimen op een rommelmarkt en ik brandde mijn handen er aan. Ze hadden een paar uur in de zon gelegen maar toen was het lang niet zo heet als vandaag.
pi_83857746
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Euh, ik denk dat ik nog net stevig genoeg ben om dat te overleven. Nouja, ik kan niet tegen kietelen.

Dan heb je mijn enorme biceps niet gezien door mijn oranje haar denk ik

Nu weer aan het trainen, valt best tegen stiekem, dat heb je als je 2 weken skipt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:45:26 #274
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83857763
quote:

Wel een ganzen ei he
pi_83857806
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:45 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dan heb je mijn enorme biceps niet gezien door mijn oranje haar denk ik

Nu weer aan het trainen, valt best tegen stiekem, dat heb je als je 2 weken skipt
Ik ga ook vandaag weer voor het eerst sinds een week. Met dit warme weer heb ik in de avond echt 0 zin.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:50:59 #276
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83857964
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik ga ook vandaag weer voor het eerst sinds een week. Met dit warme weer heb ik in de avond echt 0 zin.
Ik had er sowieso geen zin in
pi_83858076
quote:

[..]

ik heb nooit zin in dat soort dingen
pi_83858209
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik heb nooit zin in dat soort dingen
Niemand met een gezond verstand vind het echt leuk, maar het is nog steeds de makkelijkste manier om in vorm te blijven.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:36 #279
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83858221
  vrijdag 9 juli 2010 @ 17:58:55 #280
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83858230
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Niemand met een gezond verstand vind het echt leuk, maar het is nog steeds de makkelijkste manier om in vorm te blijven.
Dat wel ja maar ik zoek het echt niet meer
pi_83858245
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

moet je wel eerst in vorm zijn, dat ben ik al vijf jaar niet meer
pi_83858307
quote:

[..]

Ik vind het lekker, eigenlijk
Vanavond ga ik niet, doe ik nooit op vrijdag, maar morgen tegen de middag zit ik toch weer op de spinningfiets. En dan maandagavond weer
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:01:39 #283
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83858337
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

moet je wel eerst in vorm zijn, dat ben ik al vijf jaar niet meer
Welkom bij de club
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:01:41 #284
270524 Flodder450
pi_83858340
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
Politie Bahama's zet jacht in op 'Barefoot Bandit'

Lol dit verhaal

pi_83858430
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Welkom bij de club
Welkom erbij fuck dat, ik heb die club opgericht, ik ben potdomme erelid
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:08:17 #286
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83858562
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Welkom erbij fuck dat, ik heb die club opgericht, ik ben potdomme erelid
Had je dan niet gewoon voorzitter moeten zijn?

Ik moet ook weer snel weer eens naar de sportschool. met al die uren werken laatste tijd weinig van gekomen. Volgende week maar even tijd nemen
pi_83858605
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Had je dan niet gewoon voorzitter moeten zijn?

Ik moet ook weer snel weer eens naar de sportschool. met al die uren werken laatste tijd weinig van gekomen. Volgende week maar even tijd nemen
Waarom dat? ik laat het runnen van de vereniging wel aan andere mensen over Delegeren heet dat
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:10:51 #288
270524 Flodder450
pi_83858643
neteven een kast uitgeruimd

dr liggen hier bijbels uit 1683

met n kaft van varkensleer
pi_83858686
Ga eens met zijn allen trainen jongens en neem ook gelijk alle mannen mee die je kent

Dat heb ik over een aantal maanden een beter uitzicht
pi_83858715
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:12 schreef GameBabe het volgende:
Ga eens met zijn allen trainen jongens en neem ook gelijk alle mannen mee die je kent

Als vrouwen zich nu eens een beetje inzetten ik zat gisteravond vrij lang op terras, maar je ziet dan zoveel volk langskomen waardoor bijna spontaan je scrotum eraf valt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:14:24 #291
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83858751
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:10 schreef Flodder450 het volgende:

Misschien zijn ze geld waard
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:14:57 #292
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83858768
quote:
Ikk niej ben te lui
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:15:20 #293
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83858782
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

Waarom dat? ik laat het runnen van de vereniging wel aan andere mensen over Delegeren heet dat
I know, ik ben goed ingelicht in Zwolle hoe dat moet
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:16:06 #294
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83858802
quote:

Dat gaat bij mij wel iets langer duren
pi_83858829
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Als vrouwen zich nu eens een beetje inzetten ik zat gisteravond vrij lang op terras, maar je ziet dan zoveel volk langskomen waardoor bijna spontaan je scrotum eraf valt
vrouwen houden ervan als ze "achterna" worden gezeten.
als je zelf niet het initiatief neemt willen ze je niet
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:17:18 #296
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83858841
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:10 schreef Flodder450 het volgende:

Do androids dream of electric sheep?
pi_83858971
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

vrouwen houden ervan als ze "achterna" worden gezeten.
als je zelf niet het initiatief neemt willen ze je niet

Tangen en varkens?

En bij mij hoef je het niet te proberen als ik niet hele duidelijke hints geef dat ik geïnteresseerd ben Ik ben duidelijk niet de gemiddelde vrouw die jij kent

[ Bericht 11% gewijzigd door GameBabe op 09-07-2010 18:31:14 ]
pi_83859328
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:23 schreef GameBabe het volgende:

[..]

[..]

Tangen en varkens?

En bij mij hoef je het niet te proberen als ik niet hele duidelijke hints geef dat ik geïnteresseerd ben Ik ben duidelijk niet de gemiddelde vrouw die jij kent
Varkens waren het zeker of het tangen waren weet ik niet, ik ga dat soort gedrochten niet ook nog eens stimuleren door ze daadwerkelijk aan te spreken.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:46:23 #299
270524 Flodder450
pi_83859490
sc bijna vol
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:48:00 #300
270524 Flodder450
pi_83859533