quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Solique het volgende:
Zo ben weer thuis, net me rot gelachen in de auto.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo ff een mini maraton IT crowd gedaanik kan nooit 1 aflevering kijken
Was een belg aan het klooien om de weg op te komen om de afrit te pakken. Dus hij dacht laat ik dan maar via de vluchtstrook de afrit pakken. Hij had alleen niet gezien dat er een politieauto voor mij reed. Kon dus gelijk mee.quote:
Beetje me achtervolgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
Zo eindelijk die schipholtunnel uit, OPs maken met gprs
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Was een belg aan het klooien om de weg op te komen om de afrit te pakken. Dus hij dacht laat ik dan maar via de vluchtstrook de afrit pakken. Hij had alleen niet gezien dat er een politieauto voor mij reed. Kon dus gelijk mee.
[..]
Beetje me achtervolgen![]()
Nee, sprong er op tijd weer naast.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:17 schreef GameBabe het volgende:
Was jij die idioot die op het spoor liep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:22 schreef Reintji het volgende:
GB, die TT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima voor de doelgroep tochen nog waar ook
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Sorry, zal voortaan op tijd weggaan.quote:
nu al moe? dat doe je goedquote:
Sorryquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Nick, net de demo gespeeld, maar wat een kutgame
Snapte eerst niet eens wat nou de bedoeling was, dikke lag en gewoon geen tof spel eigenlijk...
Dat word tijd danquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb alleen nummers van mensen waarmee ik weleens gemeet heb![]()
[..]
What happened...
Zo eindelijk die schipholtunnel uit, OPs maken met gprs
Was je een beetje aant kijken in me lijstquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Nick heb je die Cabela's games nog?
Die nieuwe arcade game, tango downquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
SorryMaar ik heb even gemist over welke game dit ging
thanksquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die nieuwe arcade game, tango down
blacklight tango downquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
SorryMaar ik heb even gemist over welke game dit ging
Aahquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Rossdale het volgende:
Waarschijnlijk wordt deze loensende lobbes zondag de onze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alles eens even goed doorgekeken en ik schrok wel moet ik zeggen.....quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Was je een beetje aant kijken in me lijst?
Deze week steeds op en neer Zaltbommel, neemt veel energiequote:
Verkopen hier in V&Aquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik zoek Batman AA nog
[..]
Deze week steeds op en neer Zaltbommel, neemt veel energie![]()
Ik ben 200 euro aan bonnen voor Bol.com gekregen, maar heb niks 'nodig'. Waarom geeft men niet gewoon geld, jaja iets met een gegeven paard
Batman AA is echt een mustquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik zoek Batman AA nog
[..]
Deze week steeds op en neer Zaltbommel, neemt veel energie![]()
Ik ben 200 euro aan bonnen voor Bol.com gekregen, maar heb niks 'nodig'. Waarom geeft men niet gewoon geld, jaja iets met een gegeven paard
ga ff kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag weer eens een verhuisdoos opgetrokken en de helft van mijn games in V&A gegooid. Ik speel die toch nooit meer
Ja en dan allemaal van die paupers die 100 euro biedenquote:
Haha ja meestal doe ik ff een game en dan ga ik MP doen. Maar ook best veel games uit die lijst zijn copies, en ook Cabela. Maar die zal wel rond de 5 euro kosten nuquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb alles eens even goed doorgekeken en ik schrok wel moet ik zeggen.....![]()
Je hebt toppers als Batman AA en een Alan Wake bijna niet gespeeld!!!
Maar waneer ga jij eens games verkopen
6 titels die je zoekt, heb ik hier wel liggen. FF13 nog in seal.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag weer eens een verhuisdoos opgetrokken en de helft van mijn games in V&A gegooid. Ik speel die toch nooit meer
Gaaf gedaan, ook met die portal geluidjes "empty"quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
Kijk dat schild dan en later in het filmpje is ie aan het slaan met zijn zwaard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en rond de 3.40 op een neppaard![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
6 titels die je zoekt, heb ik hier wel liggen. FF13 nog in seal.
Maar als je beetje zuinig doet, mag je ze ook wel lenen?
Op de lag na kan ik me er wel in vinden, ik deed black ops en kreeg niet echt het idee wat ik moest doen, speelde ook niet echt fijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef Rossdale het volgende:
Nick, net de demo gespeeld, maar wat een kutgame
Snapte eerst niet eens wat nou de bedoeling was, dikke lag en gewoon geen tof spel eigenlijk...
Haha ja die ps3 wou jij niet :p. Maar nee er staat niks tussen wat ik niet al een keer heb gedaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net als je PS3?
Heb ik er niets tussen staan wat jij eventueel wilt hebben? Gewoon lenen van een vrijwel onbekende vind ik ook zo lullig
Strak dingquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
Kijk dat schild dan en later in het filmpje is ie aan het slaan met zijn zwaard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en rond de 3.40 op een neppaard![]()
Hoezo wilde ik niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja die ps3 wou jij niet :p. Maar nee er staat niks tussen wat ik niet al een keer heb gedaan.
Nja ik weet je naam (die toevallig ook nog iemand meer in deze reeks heeft)
Verzendkosten zijn wel voor jou natuurlijk
Zelf af te halen ook echt. Ik kreeg mijn 42" al met moeite verhuisd in de autoquote:
Wat dacht je dan? Dat ik het toestel kwam brengen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelf af te halen ook echt. Ik kreeg mijn 42" al met moeite verhuisd in de auto
Waarom gaat ie weg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ik het toestel kwam brengen?
Oh dat dacht ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo wilde ik niet?
En opsturen? Ik hou wel een housewarming, mag je ze meenemen ipv een fles drank
Is mijn e-penis ook, maar die hoeft niet wegquote:
Nee het is wel logisch, maar ik zou niet weten hoe ik zo'n ding moest vervoeren. Zou een busje moeten huren ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
quote:
Hij is weer normaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN DIE QUOTE-KNOPJES ZO TANTU KLEIN?!?!?!
EN CAPSLOCK STAAT AAN HOE KRIJG IK DAT UIT?!?!?!
Pfjieuw, gelukje!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat iemand LSD in m'n bier had gedaan
lekker kontjequote:
Haha en dan bieden ze ook nog eens 200 euroquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En ik heb via mobiel echt alleen maar geel en oranje layoutquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
Wow, prachtige layout!!
Mij ook. Saaie film.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Eindelijk Daybreakers gezien. Viel tegen :/
New staat ook alweer uitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haaaa, banner uitzetten na eerste post uitvinken. En ik zie geen verschil tussen new en bagger
Ik zie sowieso geen verschil. Is er iets veranderd dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haaaa, banner uitzetten na eerste post uitvinken. En ik zie geen verschil tussen new en bagger
Was verschil, was helemaal wit, met minimale en kleine icoontjes, ronde hoekjes voor iedere post, is toekomstige layout, komt ooit verplichtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen verschil. Is er iets veranderd dan?
Ik normaal wel, maar ik ga juist werkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh.
Zijn er eigenlijk mensen die maandag vrij hebben?
Yep ik !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was verschil, was helemaal wit, met minimale en kleine icoontjes, ronde hoekjes voor iedere post, is toekomstige layout, komt ooit verplicht
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh.
quote:
Het WK SC loopt erg hard tijdens wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt altijd vrij
Iedereen krijgt de nieuwe layout...
Tijdens de wedstrijd Danny? Ja dan zal er veel man hier zitten, al zal dat wel waar zijn, het is fok
Wat een schatjequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Rossdale, je katjewat een poepewoepje!
Guinness zou dr wel echt genadeloos ownen, maargoedEcht gewoon Mortal Kombat Fatality-style dr hoofd er vanaf trekken en dr hersens eruit likken!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Battle!!!
fuck zoeken naar de editknop, waarom maken ze dat onzichtbaar? en smileys kan ik niet selecteren, verder hoop bugs nog in de nieuwe versie
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Moggeuh allemaal. Ik had een avondje uit van vrijdag naar donderdag verplaatst, maar ik was voor de grap even vergeten dat ik gewoon moet werken vandaag.
Goeie TT
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:44 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben vandaag ergens achtergekomen
Groningers kunnen ALLES
Behalve iets goedkoop verkopen
Ik heb van die vriendinnen die altijd op een dinsdag ofzo vragen of we mee gaan stappen. Heel handig als werkende mens zijndequote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Moggeuh allemaal. Ik had een avondje uit van vrijdag naar donderdag verplaatst, maar ik was voor de grap even vergeten dat ik gewoon moet werken vandaag.
Goeie TT
ik wou kijken naar N64 spul hier in de buurtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb het toch gevonden :p
Maar wat heb je verkocht flodder??
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb van die vriendinnen die altijd op een dinsdag ofzo vragen of we mee gaan stappen. Heel handig als werkende mens zijnde
Preciesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]sommige mensen hebben geen respecte voor oude welgerijpte mensen met arme oude goed functionerende lijfen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Als je nou gewoon next-gen games koopt dan betaal je nog minder ook
Alles is onderhand weer terug naar de oudequote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:18 schreef Tain het volgende:
Ben ik nog 1 van de weinige die niet is overgezet naar de nieuwe layout?
Vanochtend had ik ook nog de oude zo rond 7:30-8:00quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Alles is onderhand weer terug naar de oude
Ok, geen idee zat toen nog in de auto.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:22 schreef Tain het volgende:
Vanochtend had ik ook nog de oude zo rond 7:30-8:00
Net gemist danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Geloof dat Danny hem vanaf 8 uur een kwartiertje ofzo had overgezet.
Zolang hij maar niet teveel blijft switchen. De oude werkt hier op werk goed, de nieuwe raakt compleet door de war dat ik zowat niets meer kan vinden. Ja, zit op werk. Maar er is weinig te doen, kan wel relaxt van de zon genieten vanaf de 15de verdieping.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Geloof dat Danny hem vanaf 8 uur een kwartiertje ofzo had overgezet.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil wat toffe nieuwe T-shirts bestellen maar ik heb al bij 4 webshops gekeken en nog geen enkel tof T-shirt gezien
Zelfs freshcotton heeft niets boeiends...
Ik heb er zelf niet zo veel mee, maar het zijn wel toffe shirts jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef KneusTeun het volgende:
Threadless is chill! gewoon een batch van 20 t-shirts bestellen! dan is je shipping ook redelijk.
Het concept is wel tof!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:13 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet zo veel mee, maar het zijn wel toffe shirts ja
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het concept is wel tof!
- Maak een ontwerp
- Krijg stemmen op je ontwerp
- Als je genoeg stemmen hebt wordt ie gedrukt en krijg je $ 2000,- cash
- Bij eventuele reprint krijg je nog een bonus.
Er zitten hele toffe shirts tussen, en eens per maand is er een actie met t-shirts voor $8.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit shirts op het internet. Ik heb het wel es gedaan maar die zaten eigenlijk nooit echt goed.
Bijna alle shirts die ik nu heb, heb ik gekregen van moeder/zus/vriend(inn)en. Eigenlijk wel stom
Ja, je zou het bijna denkenquote:
Steven Seagalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja, je zou het bijna denken
Ik heb wel wat shirts die speciaal voor mij gemaakt zijn zoals mijn awesome Steven Seagal shirt
In De Boerderij in Zoetermeer idd, ik had ze ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Steven SeagalIk had kaartjes voor zn concert n paar jaar geleden, maar het werd afgelast
Yeah was echt jammer...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
In De Boerderij in Zoetermeer idd, ik had ze ook
Ik moet me nu maar troosten met zijn complete euvre op DVD en een full-size poster in m'n woonkamer.quote:
Zit in een gebouw met goed werkende airco, dus nee nergens last van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef GameBabe het volgende:
Mannen die al een halve pagina hebben volgeluld over kleren... het moet niet gekker worden...
Hebben jullie het ook zo warm?
Ik zit naakt op m'n stoel. Nergens last vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef GameBabe het volgende:
Mannen die al een halve pagina hebben volgeluld over kleren... het moet niet gekker worden...
Hebben jullie het ook zo warm?
Zal wel geen leren stoel zijn dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zit naakt op m'n stoel. Nergens last van
Thanksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Voor de echte nerds heb je nog LastExitToNowhere, het lijken standaard merkshirts, maar dan "stiekem" met merken uit cultfilms en games.
http://www.lastexittonowhere.com/
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zit naakt op m'n stoel. Nergens last van
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zal wel geen leren stoel zijn dan?
Nou en? Alsof hij je nog nooit naakt het gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn ex is hier, anders had ik er ook zo bijgezeten
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou en? Alsof hij je nog nooit naakt het gezienEn je showt hem alleen maar wat hij moet missen natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ThanksOok nog 3 T-shirts besteld. Met 6 nieuwe moet ik deze zomer wel doorkomen
Wat ik zie op die sites boeit me totaal nietquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat ik zie op die sites boeit me totaal nietMaar heb de laatste tijd drie nieuwe polo's gehaald en een paar t-shirts, dus het is ook niet alsof ik wat nodig heb,
Heb nog ergens in een pm shirtjes van Lost staan, die waren ook echt bruutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Toch nog drie toffe shirts gevonden
Threadless vind ik niet zo, heb er al eens eerder besteld maar hun designs zijn over het algemeen net iets te druk vind ik.
Nog wat obscure nederlandse T-shirt shops gevondenLabel 54 enzo begin ik ook niet aan want ik ga geen 50 euro betalen voor een fucking t-shirtje
www.davidandthomas.com
www.nooitmeerwassen.nl
Moet er niet aan denken om m'n ex nog zo vaak te zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:33 schreef GameBabe het volgende:
Van dat soort situaties krijg je altijd issuesOf keiharde seks en daar is het veel te warm voor
Omdat ik extreem weinig ruimte in mijn kledingkast heb en dus niet maar kleding kan blijven kopen. En nog belangrijker, omdat geld ook niet maar binnen blijft stromen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je kleding nodig hebben om meer kleding te kopenKleding koop je omdat het kan
Gelijk heb je Morthillquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat ik extreem weinig ruimte in mijn kledingkast heb en dus niet maar kleding kan blijven kopen. En nog belangrijker, omdat geld ook niet maar binnen blijft stromen.
In Lawman is hij ook een baasquote:
Dat is wat ik denk, al die teksten zijn even grappig, daarna worden ze lame.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gelijk heb je Morthill![]()
Maar die shirt met zo een ''grappige'' tekst zijn toch stom of niet
Vetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb de speciale DVD set in de vorm van een kogelvrij vest
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om m'n ex nog zo vaak te zien.Seks is wel weer okay maar dat gezeik achteraf is het niet echt waard.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat ik extreem weinig ruimte in mijn kledingkast heb en dus niet maar kleding kan blijven kopen. En nog belangrijker, omdat geld ook niet maar binnen blijft stromen.
Je moet dan ook geen T-shirts met slogans kopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is wat ik denk, al die teksten zijn even grappig, daarna worden ze lame.
Je moet het wel eerst hebben wil het kunnen rollenquote:
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt, mannen vs vrouwen, ligt eraan wie het uitmaakt en waarom denk ik. Ik ben nog nooit gedumpt maar volgens mij ben ik dan minstens zo erg als de gemiddelde vrouw.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij heb je met mannen nooit zoveel gezeik achteraf, hooguit dat ze het vaker willen...
Als we samen willen blijven werken zullen we er toch mee moeten leren omgaan en dat komt wel goed. Weinig/geen jaloezie meer en we kunnen er allebei prima mee leven zo, hooguit iets meer irritatie...
[..]
Geld moet rollen
Citaten kunnen nog net, maar dan moeten ze wel belachelijk goed zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen T-shirts met slogans kopen
Je bent wel een grote fanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Citaten kunnen nog net, maar dan moeten ze wel belachelijk goed zijn.
voor: "I'm gonna take you to the bank, senator Trent"
achter "To the blood bank".
Het heeft gewoon wel iets sexueels, hoe zwoel hij het zo fluistert, met een enorme passie op zijn gezichtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Citaten kunnen nog net, maar dan moeten ze wel belachelijk goed zijn.
voor: "I'm gonna take you to the bank, senator Trent"
achter "To the blood bank".
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het heeft gewoon wel iets sexueels, hoe zwoel hij het zo fluistert, met een enorme passie op zijn gezicht
Als je een poster in je woonkamer hebt hangen, ben je dan grote fan?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt, mannen vs vrouwen, ligt eraan wie het uitmaakt en waarom denk ik. Ik ben nog nooit gedumpt maar volgens mij ben ik dan minstens zo erg als de gemiddelde vrouw.
Hehe coolquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nog ergens in een pm shirtjes van Lost staan, die waren ook echt bruut
Nee ik ben juist ontzettend nuchter en serieus in relaties, in tegenstelling tot bijna elk ander aspect van het leven (werk als enige uitzondering die ik kan verzinnen) ,quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ben jij zo'n feeling typje![]()
Als thinking type heb ik er niet zo'n last van, zolang er maar duidelijk is wat de intentie erachter is. Seks voor de seks prima, maar dan wil ik het wel van de voren weten en dan kan ik met dat in het achterhoofd een besluiten nemen of ik er zin in heb.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee ik ben juist ontzettend nuchter en serieus in relaties, in tegenstelling tot bijna elk ander aspect van het leven (werk als enige uitzondering die ik kan verzinnen) ,maar ik ga mezelf niet lopen opvreten om dat soort dingen.
Sowieso heeft nuchterheid ook z'n grenzen gelukkig, anders kan ik net zo goed naar Rooie Rita op de hoek.
That's hot. Ookal zitten er fouten in.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dat is ook nog nuchter te bepalen:
if((persoon.AantalSeksPartners > 1 || (persoon.HeeftSeks() && persoon.Sekspartner[0] != me)){
dontHaveSeks();
}
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef GameBabe het volgende:
if((persoon.AantalSeksPartners > 1 || (persoon.HeeftSeks() && persoon.Sekspartner[0] != me)){
dontHaveSeks();
}
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar dat gaat me wat te ver.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]Precies, een openhaakje teveel, casing niet consistent, dubbele check en/of unchecked array access.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar dat gaat me wat te ver.
![]()
Je hebt 1 ) te weinigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
dontHaveSeks();
}
tis al wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, over 15-20 min is het weer weg
Zie daar het verschil tussen een minigame maker en een full price game maker?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Precies, een openhaakje teveel, casing niet consistent, dubbele check en/of unchecked array access.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
That's hot. Ookal zitten er fouten in.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Precies, een openhaakje teveel, casing niet consistent, dubbele check en/of unchecked array access.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry maar dat gaat me wat te ver.
Proud to be nerdyZo'n t-shirt ga ik nog een keer laten maken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zie daar het verschil tussen een minigame maker en een full price game maker?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Psuedocode kan niet fout zijnEn had het meeste ook al gezien, op het haakje na dan
[..]
Proud to be nerdyZo'n t-shirt ga ik nog een keer laten maken
quote:
En directe access op classvariabelen die private hadden moeten zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik ben ervan overtuigd dat jij ook je beperkingen hebt!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef Solique het volgende:
Ik begin me steeds meer te normaal te vinden tussen al die codes en uitspraken.
Een slechte coder gebruikt nooit OOPquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En directe access op classvariabelen die private hadden moeten zijn
Awwwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat is een versiertruc, je als vrouw onhandig opstellen en dan geef je een man de ruimte om je te helpen
ok, ik vind het niksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Ach ik moet toegeven dat ik 1 T-shirt met een slogan heb gekocht net
[ afbeelding ]
Maar dan in't zwart ipv gay/ballerig roze. Zo'n T-shirt is gewoon tof om mee uit te gaan, of aan te doen naar een meet ofzo
Gelukkig maarquote:
Genoegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Wees niet bang, ik ben ervan overtuigd dat jij ook je beperkingen hebt!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen die je moet helpen zijn veel te aanhankelijk
quote:
quote:
dat doen ze allemaal, serieus een collega van me mag zondag niet thuis slapen van zijn vriendin omdat die gaat naar de kroeg gaat om voetbal te kijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef GameBabe het volgende:
Na de versierfase moet je mannen natuurlijk niet meer de ruimte geven om mannelijk te zijn, allemaal de kop indrukken
Nikste de kop indrukken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je zal je verbazen hoe goed het werkt in de praktijk
[..]
Ik vind het wel tof![]()
[..]
Na de versierfase moet je mannen natuurlijk niet meer de ruimte geven om mannelijk te zijn, allemaal de kop indrukken
Ik dacht dat vrouwen er waren om andere zaken te aaienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nikste de kop indrukken.Het koppie aaien, dat horen vrouwen te doen!
Wat een kutwijfquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal, serieus een collega van me mag zondag niet thuis slapen van zijn vriendin omdat die gaat naar de kroeg gaat om voetbal te kijken.
hij moet maar bij zijn ouders gaan slapen als die wil drinken![]()
dat is toch kut
Welk koppie denk je dat ik bedoelde?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen er waren om andere zaken te aaien
Weest dan ook niet zo ambiguquote:
Het is niet mijn schuld dat ik opgevoed benquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, beetje moeilijke woorden gebruiken met je polo
ik heb een hekel aan meisjes-meisjes , kan me daar zoooo aan ergeren he als ik ze zie lopen alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met meisjes-meisjes, maar dat gaat me weer net iets te ver.
kijk dat is nog eens een top vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een kutwijf
Die van mij sleurt me gewoon mee naar de markt op om samen voetbal te kijken en te veel te drinken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal, serieus een collega van me mag zondag niet thuis slapen van zijn vriendin omdat die gaat naar de kroeg gaat om voetbal te kijken.
hij moet maar bij zijn ouders gaan slapen als die wil drinken![]()
dat is toch kut
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, beetje moeilijke woorden gebruiken met je polo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met meisjes-meisjes, maar dat gaat me weer net iets te ver.
laat hem dan nog op zijn minst op de andere kamer er naast slapen of desnoods op de bankquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Echt niet alle vrouwen zijn zo hoor
Maar misschien vindt hij haar opeens aantrekkelijk als hij dronken is en dat ze daar geen zin in heeft
Nou ga ik al vijf jaar om met nerds en nog heb ik het niet altijd door als iemand een eufemisme gebruikt voor seksgerelateerde zakenquote:
Volgens geruchten moet de rector magnificus van de RuG dat nog regelmatig van zijn vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat hem dan nog op zijn minst op de andere kamer er naast slapen of desnoods op de bank
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nou ga ik al vijf jaar om met nerds en nog heb ik het niet altijd door als iemand een eufemisme gebruikt voor seksgerelateerde zaken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens geruchten moet de rector magnificus van de RuG dat nog regelmatig van zijn vrouwHij schijnt nogal vaak dronken thuis te komen en vervolgens op de bank gedumpt te worden door zijn lieftallige echtgenote.
Ik weet hoe hard sommige mannen snurken als ze nuchter zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat vaker de functie HaveSeks() aanroepen
[..]
Weet je hoe hard sommige mannen snurken als ze gedronken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik weet hoe hard sommige mannen snurken als ze nuchter zijnDAS SCHNURKER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat vaker de functie HaveSeks() aanroepen
[..]
Ik deel je pijn broederquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik weet hoe hard sommige mannen snurken als ze nuchter zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sliep nog best goed ondanks het gesnurk van hem, als er geen vliegen waren geweest had ik prima geslapen denk ikquote:
Ik hou niet van drama's
daar ben ik er een vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:34 schreef GameBabe het volgende:
Jij had Poit nog als bufferquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik sliep nog best goed ondanks het gesnurk van hem, als er geen vliegen waren geweest had ik prima geslapen denk ik
[..]
Ik hou niet van drama's
Daar had ik totaal geen last van en ook niet van de vliegen en dat terwijl ik niet eens een slaapzak bij me hadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik deel je pijn broederBij de BBQ van Ritse ook een hele nacht naast hem geslapen.. nou ja.. geslapen
quote:
*huilt uit in de armen van Rossie*quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik deel je pijn broederBij de BBQ van Ritse ook een hele nacht naast hem geslapen.. nou ja.. geslapen
Ik kan dat nooit meer lezen/horen zonder aan een opmerking van Van Gaal te denkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ik slaap altijd lekker als ik lepeltje lepeltje slaap
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
*huilt uit in de armen van Rossie*
quote:
Poit had de nacht van z'n levenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ik slaap altijd lekker als ik lepeltje lepeltje slaap
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik de OP bekijk, dan was het de rustigste nacht van zijn leven
Het was in ieder geval een typisch gevalletje van goed geregeld dat ik veilig slaap tussen al die mannen
Tja ik hoef ze dan ook niet te horen, ik was er immers zelf bijquote:
quote:
Volgens mij heb ik Frankii nog wel f2f gezien maar volgens mij was bijna iedereen daar van na mijn tijd bij F!g.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet dat ik weet in ieder geval![]()
Ik denk dat Frankii die de voicemail van Ritse's zusje insprak toch wel het wildst was
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Frankii nog wel f2f gezien maar volgens mij was bijna iedereen daar van na mijn tijd bij F!g.
SD natuurlijk niet, SB heb ik heel even meegemaakt, 2x gemeet geloof ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is V'tje ook van na jou tijd? En sd en sb zouden ook komen, die toch ook niet?
Ah, de meet met de Bij Elkaar Passende Shirtsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
SD natuurlijk niet, SB heb ik heel even meegemaakt, 2x gemeet geloof ik.
V en Frankii heb ik toen samen 1x gezien bij een meet.
edit: ow wacht die meet was toen bij mij thuisMaar toen waren ze geen crew, of misschien net een week ofzo.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah, de meet met de Bij Elkaar Passende Shirts
ooh right dat was idd die verjaardag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef Rossdale het volgende:
Nee, ik had een oranje discoshirt aan, kepler een blauwe, Roy een groene en ik dacht Spanky een witte. iig vier dezelfde shirts maar allemaal in een andere kleur
Die snor, daar kon je spek op bakken zo heet was die!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
ooh right dat was idd die verjaardag.
Met mijn moerse snor.
Jack Parow had van origine geen snor, totdat hij pics van dat feestje zagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die snor, daar kon je spek op bakken zo heet was die!
ik ben hem dus weer kwijt he! Beter neem je m mee vanavond!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik had toen die avond ook nog zo'n vette zonnebril bemachtigd!
quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Rechts naast de stop volgen knop.
Na een tijdje is de nieuwe lay-out wel relaxed, alleen jammer dat hij het pm icoon niet ververst...
Holy fuck ik heb 100 PM's!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Rechts naast de stop volgen knop.
Na een tijdje is de nieuwe lay-out wel relaxed, alleen jammer dat hij het pm icoon niet ververst...
Haha, deze keer ben ik onschuldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ik ben hem dus weer kwijt he! Beter neem je m mee vanavond!
quote:
Heeft ie geen PMs voor nodig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Probeert Spanky jou ook te versieren via PM
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Heeft ie geen PMs voor nodig.
Nee het waren weer fanbois die willen weten waar ik werk etc. etc.![]()
Ik krijg die n00bs steeds vaker. Ik neem aan dat ze jou nog vaker lastig vallen. Dan zeg ik nog heel beleefd dat ik geen info vrijgeef over m'n werkgever en dan gaan ze het proberen te raden etc. Moe word je er van.
Aww niet zo negatief tegen de FOK!nerdjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Logisch toch dat fanboys willen weten waar jij je kontje verkoopt
Alsof nerdjes een vrouw durven te benaderen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Aww niet zo negatief tegen de FOK!nerdjes![]()
Je hebt m'n main selling point wel gelijk te pakken. Looky, no Touchy.
![]()
Euh, ik denk dat ik nog net stevig genoeg ben om dat te overleven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf geen nerd
En jij wil met mij naar het strandGeef me maar geen alcohol dan, dan ga ik geheid in je ribben prikken of op je schouders slaan
Wij hebben thuis pannen en een gasfornuisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:39 schreef Flodder450 het volgende:
Zo, net weer terug van n dagje strand
het was 37 graden hiero, k ga morgen proberen om n eitje te bakken op de moterkap
Als je echt een heet oppervlak wilt hebben, moet je het glas uit een magnetron- of ovendeur eens proberen. Die dingen worden echt *belachelijk* heet. Ik moest er een paar opruimen op een rommelmarkt en ik brandde mijn handen er aan. Ze hadden een paar uur in de zon gelegen maar toen was het lang niet zo heet als vandaag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:39 schreef Flodder450 het volgende:
het was 37 graden hiero, k ga morgen proberen om n eitje te bakken op de moterkap
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Euh, ik denk dat ik nog net stevig genoeg ben om dat te overleven.Nouja, ik kan niet tegen kietelen.
Wel een ganzen ei hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:39 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ga ook vandaag weer voor het eerst sinds een week.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan heb je mijn enorme biceps niet gezien door mijn oranje haar denk ik
Nu weer aan het trainen, valt best tegen stiekem, dat heb je als je 2 weken skipt
Ik had er sowieso geen zin inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ga ook vandaag weer voor het eerst sinds een week.Met dit warme weer heb ik in de avond echt 0 zin.
ik heb nooit zin in dat soort dingenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ga ook vandaag weer voor het eerst sinds een week.Met dit warme weer heb ik in de avond echt 0 zin.
Niemand met een gezond verstand vind het echt leuk, maar het is nog steeds de makkelijkste manier om in vorm te blijven.quote:
Dat wel ja maar ik zoek het echt niet meerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Niemand met een gezond verstand vind het echt leuk, maar het is nog steeds de makkelijkste manier om in vorm te blijven.
moet je wel eerst in vorm zijn, dat ben ik al vijf jaar niet meerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Niemand met een gezond verstand vind het echt leuk, maar het is nog steeds de makkelijkste manier om in vorm te blijven.
Ik vind het lekker, eigenlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
moet je wel eerst in vorm zijn, dat ben ik al vijf jaar niet meer
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
Politie Bahama's zet jacht in op 'Barefoot Bandit'
Lol dit verhaal
Welkom erbijquote:
Had je dan niet gewoon voorzitter moeten zijn?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welkom erbijfuck dat, ik heb die club opgericht, ik ben potdomme erelid
Waarom dat? ik laat het runnen van de vereniging wel aan andere mensen overquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Had je dan niet gewoon voorzitter moeten zijn?
Ik moet ook weer snel weer eens naar de sportschool. met al die uren werken laatste tijd weinig van gekomen. Volgende week maar even tijd nemen
Als vrouwen zich nu eens een beetje inzettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:12 schreef GameBabe het volgende:
Ga eens met zijn allen trainen jongens en neem ook gelijk alle mannen mee die je kent
Dat heb ik over een aantal maanden een beter uitzicht
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:10 schreef Flodder450 het volgende:
neteven een kast uitgeruimd
dr liggen hier bijbels uit 1683
met n kaft van varkensleer
Ikk niej ben te luiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:12 schreef GameBabe het volgende:
Ga eens met zijn allen trainen jongens en neem ook gelijk alle mannen mee die je kent
I know, ik ben goed ingelicht in Zwolle hoe dat moetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom dat? ik laat het runnen van de vereniging wel aan andere mensen overDelegeren heet dat
Dat gaat bij mij wel iets langer durenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:12 schreef GameBabe het volgende:
Dat heb ik over een aantal maanden een beter uitzicht
vrouwen houden ervan als ze "achterna" worden gezeten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als vrouwen zich nu eens een beetje inzettenik zat gisteravond vrij lang op terras, maar je ziet dan zoveel volk langskomen waardoor bijna spontaan je scrotum eraf valt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:10 schreef Flodder450 het volgende:
neteven een kast uitgeruimd
dr liggen hier bijbels uit 1683
met n kaft van varkensleer
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als vrouwen zich nu eens een beetje inzettenik zat gisteravond vrij lang op terras, maar je ziet dan zoveel volk langskomen waardoor bijna spontaan je scrotum eraf valt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vrouwen houden ervan als ze "achterna" worden gezeten.
als je zelf niet het initiatief neemt willen ze je niet
Varkens waren het zekerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Tangen en varkens?
En bij mij hoef je het niet te proberen als ik niet hele duidelijke hints geef dat ik geïnteresseerd benIk ben duidelijk niet de gemiddelde vrouw die jij kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |