Magda!quote:
quote:
quote:Gandalf4568
20 uur geleden
o geweldig is deze reclame. Heb me doodgelachen ! Ja, heeft iemand ook de 2e versie. Met het meer overdreven: Therese ?!
In de volksbuurten is dit een zeer populaire reclame.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:23 schreef TNA het volgende:
Afgrijselijke reclame, ik snap werkelijk niet dat ook maar iemand erom kan lachen
Grote beesie ftw
Nee man, deze is veel leukerquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef PIETR het volgende:
Klacht is meer dan terecht, maar waarom zet je deze meesterlijke reclame niet in de op als antiklacht?![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn we eindelijk van dat lelijke blonde dikke wijf van de C1000 af, hebben ze een vrouwelijk caberetier (die NOOIT grappig zijn) ingezet om hun producten aan te prijzen.
Boycotten dat bedrijf.
Niet mee eens, de C1000 hier heeft veel beter vlees, brood etc. als AH.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:25 schreef Rotter het volgende:
C1000 probeert, herhaling, probeert een discounter te worden..
Naja, met Tineke ben je al trash... dus succes. Verschil is dat de Aldi/Lidl ECHT lage prijzen hebben en c1000 net AH is, alleen bagger troep heeft.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sowieso: de C1000 Tineke Schouten reclames
Mocht Free Record Shop de dvd's van Tineke Schouten voor 1 euro verkopen, had ik ze allemaal gekocht en ter plekke vermorzeld...quote:
Ik wou er geen nieuw topic over maken. tGaat toch om dezelfde muts toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:25 schreef Paxcon het volgende:
Kutkick; je herrinerde me weer aan die reclame
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:25 schreef Paxcon het volgende:
Kutkick; je herrinerde me weer aan die reclame
rare vriendinnen als je alleen maar elkaars voornaam kan zeggen. Wat een faal reclamequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:44 schreef RodeNek het volgende:
Iemand geniet serieus van deze reclame
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |