Reclames met humor geven de doelgroep een positive associatie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Reclames hoeven niet grappig te zijn.
Het zijn toch allemaal dezelfde leugens: "Koop bij ons, ons spul is beter".
Gewoon je programma's opnemen en reclames doorspoelen.
Je vindt de reclames van Albert Heijn wel grappig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:27 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Reclames met humor geven de doelgroep een positive associatie.
C1000 is marktvolger en probeert Albert heijn na te doen, maar heeft in tegenstelling tot ah heeft c1000 de creative kracht niet om hun reclames grappig te maken.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
C1000 is kut. Alleen die naam al. Bij de C1000 komen alleen oma's, turken en paupers.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:07 schreef sandsucker het volgende:
c1000 krijgt zo steeds meer een kutimago met die kutgogos en die kutreclames
Is toch ook zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:56 schreef Sosha het volgende:
Ik dacht dat ze gewoon heel kakkerig 'Martha' zei, eigenlijk
Enig idee wat we zometeen met Maurice de Hond aan moeten?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Reclames hoeven niet grappig te zijn.
Het zijn toch allemaal dezelfde leugens: "Koop bij ons, ons spul is beter".
Gewoon je programma's opnemen en reclames doorspoelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |